Skocz do zawartości

Ranking

  1. Misieqq7

    Misieqq7

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      361


  2. Unf

    Unf

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      435


  3. Adam87

    Adam87

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      161


  4. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      10235


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07/04/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Masz 205KM na seryjnych wtryskach i się nie zapętlają? A bez DSMICA/FMICA pewnie przy 30+ stopniach na zewnątrz też nie czujesz spadków? O my debile, wkładamy nie wiadomo co, a można jechać do HP Performance i z 163KM robią 205KM na samym downpipie
    2 punkty
  2. 5-6 bar przy wyłączonym kompresorze to wartość prawidłowa jak i ilość czynnika. Po włączeniu kompresora powinieneś mieć powyżej 10 bar do nawet ponad 20 w zależności od temperatury zewnętrznej. Kompresor dalej nie działa. Wiatrak musi startować wiec to masz do sprawdzenia oraz jeszcze zawór w kompresorze, wiązki. Na pewno czujnik ciśnienia w skraplaczu działa, czynnik jest czyli układ szczelny.
    1 punkt
  3. 1. To zależy od temperatury i obciążenia. Jak kiedyś sprawdzałem u siebie to było 15-16bar 2. Zajrzyj pod maskę, powinna być wlepka. Coś około 500g jak dobrze pamiętam. Jeśli sprężarka nie załącza się z jakiegoś innego powodu to też będziesz mieć ciśnienie około 6 bar, pomimo nabitego układu. Sprężarka działa na krótko? Wentylator sprawny? Jeśli tak to trzeba się udać do serwisu klimatyzacji i sprawdzić ile się uda odzyskać czynnika i ewentualnie nabić. Jeśli ubytek jest bardzo duży to najlepiej sprawdzić szczelność zanim wydasz trochę grosza za nabicie
    1 punkt
  4. No odrazu lepiej:)! Mały element Ale optycznie obniża i fajnie wygląda przód:)
    1 punkt
  5. 1 punkt
  6. Wszyscy mają cuprę mam i ja Zdjęcia jeszcze ciepłe dopiero co założyłem A teraz śmigam na SPOT 3M
    1 punkt
  7. Zrób tak jak ja zaczynałem. Wystarczy poszperać w sieci i poszukać analiz. Chwila roboty. Najwięcej info jest na rosyjskich forach. Ruscy mają małego jobla na punkcie testowania olei. Motul nie wyróżnia się niczym w swojej klasie cenowej jest wręcz cienki. Motul to nie ten sam Motul którym był kilka lat temu. Teraz chyba jeszcze tylko seria 300v trzyma poziom.
    1 punkt
  8. Ja bym jeszcze powiedział kupującemu że było turbo zmieniane ,żeby miał swiadomość ,ale jak do tej pory nic się nie dzieje to raczej już wszystko powinno być oki . A wracając do sprzedającego te turbiny ,to gosć ma już telefon wyłaczony , od kiedy wrzuciłem na różne grupy fb info o tym co sprzedaje ,kilka osób z Lubina już się z nim umawia na osobiste oględziny towaru jaki ma .
    1 punkt
  9. Dokładnie. Ale na k03 tak dużo ma zrobione. Niby wyniki duże np 205km i 310nm Ale mocno w górę a potem leci w dół na łeb na szyję:D
    1 punkt
  10. Wzrost mocy wyczuwalny, zwłaszcza przy prędkościach autostradowych czuć, że lepiej idzie. Sprzęgło ok, na pewno się nie ślizga. Przebieg 195k, po chipie jakieś 2k km. Spalanie ogólnie podobne. Z tym DPFem to wcześniej dość często się wypalał, teraz podobnie. Ale tylko w mieście, w trasie nawet nie zauważam. Niestety jeżdżę po Wrocławiu, a tutaj non stop w korkach się stoi ? Muszę spróbować pojeździć na start/stop i zobaczyć czy coś to da, bo dpf zapycha się najbardziej na postoju.
    1 punkt
  11. 1 punkt
  12. I jak to jest z tymi klapami ? Jak je usuniemy to będzie to ostra rzeźba i rozwiązanie na 5 minut z 4 kosztownymi konsekwencjami czy też rozwiązanie problemu ? Takie usunięcie klap to koszt w granicach 500zł, jak wygląda wymiana ich tylko ASO czy można dostać gdzieś taniej nie tylko używki ? Z góry dzięki za odpowiedzi na pytania, aktualnie mam 1.8T BFB z LPG i jest rewelacyjny, ale robię 30tys rocznie i w tym tempie za 2-3 lata dobije do 300k, więc myślę nad zmianą na B8 3.0 tdi póki jeszcze moje B7 ma jeszcze dobrą cenę.
    1 punkt
  13. Też zastanawiałem się nad jakimś filtrem sportowym... A powiedzcie mi jak jest z tą mocą, jest lepiej, czy jest spadek? Bo taki filtr nie może ciągnąć ciepłego powietrza z silnika. I kolejne pytanie. Czym różni się taki w kształcie grzyba od stożkowego? Mają jakieś inne właściwości? Jestem trochę zielony w tym temacie i nie wiem jaki filtr byłby najlepszy. Wole dać trochę więcej kasy niż potem mieć jakieś problemy z autem. Co polecacie tak do ok. 400zł? krzysiekvtec wrzuć wilmik z dźwiękiem auta na takim wynalazku.
    1 punkt
  14. A czytałeś w ogóle ten mój temat o SAI? Też miałem ślepy wężyk bo wcześniej było inne turbo to do usunąłem. No jak to do czego ma być podpięty. Napisałem co to za zaworek i dałem schemat. U ciebie to zawór N249
    1 punkt
  15. ja pływak zrobiłem tak wywierciłem otwór o średnicy jak w oryginalnym miejscu tylko że po drugiej stronie z zachowaniem odpowiednich wymiarów i kątów jak w oryginale, po prostu symetryczne odbicie. Dzięki temu jak mi sie znudzi od a6 i założe sobie licznik od a4 to pływak i tak sie nada, po prostu przełoże czujnik miejscami i już. Miałem obawy czy nie będzie się zapierał o ścianki zbiornika ale jest ok, bo włożyłem wszystko pod kątem
    1 punkt
  16. nie no co to za tekst, ja popieram samodzielne bebranie we wszystkim, a to czy ktos ma b5 czy nowe s8 to już jego sprawa, jeśli potrafi to takie rzeczy jak wymiana filtrów itp zawsze można zrobić samemu. Pozdro
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...