Skocz do zawartości

Ranking

  1. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      10235


  2. bartez90

    bartez90

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      739


  3. Marciol

    Marciol

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      390


  4. piotr426

    piotr426

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      69


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07/31/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Kiedyś na zagramanicznym forum czytałem, że do 6 jest dopuszczalne. Powyżej 12 to już może się skończyć destrukcją silnika.
    2 punkty
  2. Juz nie przesadzajmy ze tylko Geremi i nic innego sie nie nadaje. Tym bardziej ze przyklad kilku osob pokazal ze wcale tak kolorowo nie jest. Na turbospeca jeszcze nikt nie narzekal, tez bdb hybrydy robia.
    2 punkty
  3. Wydawało mi się ze ktoś kiedyś pisał że jak zakładał doświetlanie zakrętów a miał MCE w wersji low to ciągnął przewody z modułu doświetlania zakrętów do halogenow ale może źle przeczytałem. Ale skoro @kaju twierdzi że to szybka robota to nie ma się co zastanawiać tylko umawiać się i robić bo lepiej mieć high niż low?
    1 punkt
  4. A tam Pierdzielisz głupoty wszystko w kabinie jest. Przejście w b7 low na high to max godzinka roboty dla mnie ofkors zapraszam
    1 punkt
  5. Dla silnika z turbo, który i tak będzie po programie żadna, może minimalna żeby mi nikt nie zarzucił głupoty ?
    1 punkt
  6. Nie, to nie vfiz. Jako, ze miałem model TDIe to fis „pomagał” w dobieraniu odpowiedniego biegu do tego trzeba mieć odpowiedni moduł w ecu
    1 punkt
  7. Jako wieloletni użytkownik B5 dodam że jak znajdziesz egzemplarz z ori lakierem w większości, bo na 100% nie nastawiałbym się to będziesz Pan zadowolony. Znajdą się drobne wykwity pod blendą na tylnej klapie czy pod listwą na którychś drzwiach ale z tym sam poradzisz. Z grubszych rzeczy to przednie błotniki ale idzie jeszcze znaleźć oryginał bez rdzy do przemalowania w swój kolor. Tak jak mówisz znalezienie dobrej B5 w Q to ostatni dzwonek. Nie zamykaj się na 1.8T, myślę że z V6 będzie łatwiej znaleźć poszanowany egzemplarz. P.S. Nawaliłeś km tą Skodziną ?
    1 punkt
  8. W B7 nie ma problemu, tylko w B6 u jednych działa u innych nie (niestety). Działa po CAN, po kierunkach, kącie kierownicy... Jak sobie skonfigurujesz MCE lepiej jak high, bo rozdzielone halogeny i łatwiejszy montaż...
    1 punkt
  9. RS7 już też jeździ
    1 punkt
  10. Robiłem swapa na 1.8t jak masz jakieś pytania to pisz na pw.
    1 punkt
  11. Ktoś widział B6tke na tych felgach ?
    1 punkt
  12. Witam. Kilka dni temu zakupiłem B8 po lifcie i dopiero poznaję auto, stąd laickie pytanie: Czy to lusterko ma czujnik deszczu, czy tylko światła? Czy można w inny sposób (np. na manetce) można poznać, czy auto ma tę funkcję? Z góry dzięki za pomoc.
    1 punkt
  13. To gdy dpf wypala się sam to obroty silnika na biegu jałowym są koło 1tyś? a Jakie obroty są najlepsze na dwumasy ? Słyszałem że niskie wykańczają .
    1 punkt
  14. To nie jest 300 konne auto, nie ma tam doładowania 1,5 bara żeby łączniki spadały i tym samym puchły, dodatkowo łączniki są zbrojone. Jeżdze już trochę na tym i jest bardzo OK, spadek temperatury jest mocno odczuwalny, szczegulnie w ciepłe dni, auto lepiej przyspiesza.
    1 punkt
  15. Kodowanie dla bose ustawilem 00015 bo nie mam podpietej zmieniary bo sprzedalem w/g http://www.ibiblio.org/tkan/audi/radios/symphony.html Co do licznika to te piny sa wiec wydaje mi się ze powinno wsyztsko smigac ale tak nie jest
    1 punkt
  16. dzięki domin za fotoporadę. spróbuje to sobie przełożyć na papier. a o co chodzi z docięciem tunelu?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...