Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10/04/19 uwzględniając wszystkie działy
-
Uuuu Panie Kierowniku-pieknie siadło.2 punkty
-
2 punkty
-
Przyszły w końcu chińskie lampki: Wsteczne: I bocznego kierunku... Niestety, żeby nie było kolorowo, to pan Chińczyk, zamiast bocznych pomarańczowych - przeslał białe... więc te ida na sell dla osoby która ma pomarńczowy klosz kierunka w błotniku heheh Sam efekt bardzo mi odpowiada porównanie żarówka vs led Natomiast niestety mimo zapewnień chińczyka... błąd się pojawia, I o ile do normalnych blędów jestem przyzwyczajony, tak tu zachodzi dziwna prawidłowość... o ile odpale samochód mając wrzucony wsteczny błąd się nie pojawi. Nawet gdy błąd sie pojawi, zwykłe wrzucenie wstecznego na chwile, kasuje go do momentu ponownego odpalenia auta.... Zasnatawiam się jak rozwiązać problem i czy zwykły rezystor załatwi sprawę? Wygląda to naprawde fajnie, w działaniu, ale błąd też kole w oczy hehe2 punkty
-
Witam Poniżej wrzucam materiały pomocnicze do wymiany rozrządu w AVF ie (silnik z jednym paskiem Wielorowkowym) Może komuś się jeszcze to przyda bo jak ja pytałem i szukałem to na nic takiego tu nie trafiłem. 1 2 3 Blokady do wału i wałka rozrządu kupiłem w sklepie tesam.pl kosztują z przesyłką 80zł Widok rolek z założonymi blokadami: INSTRUKCJA NAPIĘCIA NAPINACZA W skrócie opis czynności jakie należy przeprowadzić w celu wymiany paska rozrządu: 1.Demontaż zderzaka należy zdjąć osłonę pod silnikiem i lewe nadkole (patrząc od strony kierowcy), pod nadkolem trzeba odkręcić jeden wkręt (z prawej strony wystarczy lekko odchylić dół nadkola. Dolną część zderzaka (tę która dochodzi do nadkola trzeba siłą wyrwać z błotnika (zatrzaski) natomiast połączenie błotnik zderzak - to pionowe pod lampą należy rozkręcić - 3 śruby M6 do których dostęp jest dla lewej strony po zdemontowaniu nadkola, dla prawej strony - z kanału po zdemontowaniu osłony pod silnikiem. następnie trzeba wyjąć kratki te koło lamp przeciwmgielnych i kluczem imbusowym wykręcić 2 śruby M8 (łby śrub skierowane są do dołu) śrub nie wyjmujemy trzeba je odkręcić tak żeby łby nie wyszły na zewnątrz - były przynajmniej 5 mm schowane. Teraz możemy już wyjąć zderzak. 2. odkręcić śruby mocujące aluminiowe zderzaki przykręcone do podłużnic 3. odkręcić śruby nad lampami i jedną z boku lamp teraz możemy już uchylić pas przedni Zdejmujemy napinacz paska wieloklinowego i sam pasek odkręcamy koło pasowe te zamocowane do wału korbowego zdejmujemy obudowy paska zębatego Reszta opisu na podstawie wcześniejszych materiałów. procedura napełniania i odpowietrzania układu chłodzenia Potrzebne narzędzia: Komplet blokad Do silnika 1.9 TDI PD komplet kluczy imbusowych + gwiazdki klucz nasadowy 19 mm 12stokątny (do kręcenia wałem korbowym) Klucze nasadowe Dynamometr do 30 Nm1 punkt
-
1 punkt
-
VID_20190917_093328.mp4 VID_20190917_093328.mp41 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Tak jak Tomek napisał: https://a4-klub.pl/topic/369308-xenon-żarniki-d1s-d2s-philips-osram-xenarc/1 punkt
-
Zaciekawiłeś mnie tym niebieskim kolorkiem Tak czy siak na takie plany jakie pokazałeś T&G czy IronRemover dużo nie pomoże. Tak jak napisali koledzy wcześniej może ruszysz glinką czy cleanerem. Niestety niektóre ślady są usuwalne dopiero przy agresywniejszych korektach.1 punkt
-
1 punkt
-
Witam stworzyłem serwis do udostępniania logów z vag/vcds, na wzór vag-logi ale nie trzeba się logować/ podawać adresu e-mail. Dajlogi DAJLOGI.HEROKUAPP.COM zapraszam do korzystania, uwagi, błędy, pytania, sugestie proszę pisać w tym wątku1 punkt
-
Szukaj na forum, chyba w dziale "Sprzedam" forumowy kolega""Hammer" dysponuje zarnikami1 punkt
-
Jeśli chodzi o opony zimowe to nokiany są naprawdę bardzo dobre. Ma je też na 16 w rozmiarze 205. Są ciche i mało bieżnika ubywa po sezonie.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Witaj sprawdź kierownicę powietrza, u mnie było podobnie. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/222174-kierownica-powietrza/1 punkt
-
Witam widzę dyskusja wrze no cóż Odpowiedź na kilka pytań 1,Prowadzę sklep faktycznie ale to nie marketing (olej motul też jest podrabiany (brak daty serii na dole butelki z przodu patrzeć uważnie cimeno granatowy druk świadczy że to oryginał brak daty i serii podróbka)) 2,Panowie powtarzam jeszcze raz ciśnienie na cylindrach ważne ma być ok 3,olej motul 10/40 synergie+ a nie jakiś inny norma 502,00 ma być 4.Zanim wszytko zaczniecie sprawdzić czy odma ok czyli zaślepić przy wylocie w stronę dolotu z bagnetu oringi wywalić i zobaczyć co się dzieje .... Po przejechaniu teraz 450km zużycie oleju 0 jak narazie POZDRAWIAM1 punkt
-
Witam! mam dokładnie taki samo problem w 1Z. Dolot sprawdzony, wężyki wszystkie nowe, n75 podmieniłem na używany inny ale nic to nie dało. jak na razie wstrzymałem się z kupnem nowego bo bez sensu wydawać pieniądze na chybił trafił. tutaj zlogowałem grupę 3 i 11. http://vaglog.pl/log_227859.html widać że ładuje do 1,5 bara a powinno do 1,9. No i zastanawia mnie to że Boost Valve % nie ulega zmianie w grupie 111 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00