Skocz do zawartości

Ranking

  1. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      4

    • Postów

      5816


  2. MarcinL

    MarcinL

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      288


  3. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      34524


  4. krzysg101

    krzysg101

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      20


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/15/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jakiś czas temu zamontowałem gotowe tłumiki ultera 2x70. Nie obyło się bez problemów przy montażu, ale już jest jak powinno. Zakładałem sam w garażu i miałem problem z opaskami. Musiałem pojechać na spawanie do mechanika i po drodze stopiła mi się dokładka z prawej strony :/ Aż tak tego nie widać, ale kiedyś będzie trzeba poprawić. Zrobił się fajny basowy dźwięk teraz
    4 punkty
  2. Widzę, że czas zrobić małe podsumowanie jak to było w olejach do skrzyni: G004000: Gęstość względna (20 °C): 0,836 g/cm3 Lepkość kinematyczna w 20°C [mm²/s]: 48 mm2 /s Lepkość kinematyczna w 40°C [mm²/s]: 19,3 Pentosin CHF 11S (aprobata dla G002000) Gęstość względna (15 °C): 0,83 g/cm3 Lepkość kinematyczna w 40°C [mm²/s]: 18,7 Lepkość kinematyczna w 100°C [mm²/s]: 6,0 Pentosin CHF202 (aprobata dla G004000) Gęstość względna (15 °C): 0,84 g/cm3 Lepkość kinematyczna w 40°C [mm²/s]: 19,3 (to samo co ori G004000) Lepkość kinematyczna w 100°C [mm²/s]: 6,1 LHM TOTAL PLUS Gęstość względna (20 °C): 0,845 g/cm3 Lepkość kinematyczna w 20°C [mm²/s]: 48 mm2 /s Lepkość kinematyczna w 40°C [mm²/s]: 18 Lepkość kinematyczna w 100°C [mm²/s]: 6,3 Valvoline LHM PLUS Fluid: Gęstość względna (15 °C): 0,835 g/cm3 Lepkość kinematyczna w 40°C [mm²/s]: 18,2 Lepkość kinematyczna w 100°C [mm²/s]: 6,2 Przy takich małych odchyłkach parametrów to jak dla mnie jeden H co wlejemy... tym bardziej, że na stronie mamy: "TITAN Pentosin CHF 11S jest mieszalny z płynem PENTOSIN CHF 202" Ale wnioski i co kupić i zalać - pozostawiam Wam
    3 punkty
  3. Vag pro. załatwi sprawę. audib8lampyty.zip
    1 punkt
  4. 320/288 ,Klocki Fdb1629 przód, fdb 1636 tył, tarcze nie wiem jakie oznaczenie ,w sklepie chciałem od b7 2.0tfsi i są ok
    1 punkt
  5. Też się przymierzam do tego zabiegu Ja znałazłem info tutaj: Trzeba rozbierać fotel niestety ;/
    1 punkt
  6. nie swiruj ze nie wiesz jak skrecic dwie sruby plus dwie nakretki....
    1 punkt
  7. Siedziałeś kiedyś w octavii?? Octavia jest dużo większą wewnątrz niż a4 b6 b7 i b8. Jakościowo wiadomo to nie audi ale jak rs to jeszcze nie jest źle.
    1 punkt
  8. Czuć spaliny silnika czy czuć bardziej zapach wylewanego asfaltu?
    1 punkt
  9. Nie idzie poznać co było robione - perfekto Tym sikalafą bym nie sklejał, bo to już jest forma "twardego kleju" , lepiej sznurem machnąć i mieć spokojną głowe w razie Wu
    1 punkt
  10. Polecam Gtechniq C5 lub FX Protect Wheel Armour. Bardzo dobre powłoki dedykowane do felg. Przy prawidłowym przygotowaniu, aplikacji i potem użytkowaniu potrafią wytrzymać do 2 lat. Ale niestety nie są to tanie rzeczy
    1 punkt
  11. Może będzie pomocna bezbarwna guma w sprayu ???
    1 punkt
  12. No to ten, tego... pierwszy kpl złożony na sucho. Została zabawa w klejenie i ustawienie soczewki... Zdj cyfrówką, bez żadnej obróbki, żeby było widać, że idealnie nie jest, ale najgorzej też nie
    1 punkt
  13. Kolejne elementy układanki - dopiero dziś wstawiam foto bo z męskim przeziębieniem walczyłem. W niedzielę wyjazd na Chorwację lalunią i dopiero po powrocie będę robił wszystko. Planowany termin zabawy 23 września - jakoś trzeba wytrzymać ?
    1 punkt
  14. Jest lepiej. Te drzwi inaczej się nawet zamykają. Ale to subiektywne odczucia. Skrzypiały mi strasznie w zastępczym. Kolosalna różnica. To już pisałeś i odpisałem Ci na tą wiadomość.. Jak mamy prowadzić forumową dyskusję wolałbym nowe odpowiedzi, które odniosą się do tego co napisałem niż kopiowanie wcześniejszych.. No i tu podstawowa różnica - możesz powiedzieć, że jest coś dla Ciebie niepotrzebne/nie będziesz z czegoś korzystać i tego sobie nie dobrać. Ale bezsensem jest tłumaczenie, że ośka jest lepsza od quattro, manual od s-tronica czy klima manualna od 3-strefowej.. Owszem, można sobie czegoś nie dobrać i powiedzieć "ja nie jestem estetą i panel klimy może wyglądać gorze,j poza tym nie korzystam z 3 strefy".. ale nie mówmy, że w sumie to manualna klima jest lepsza niż trójstrefowa i nie widać żadnej różnicy.. Bang gra lepiej, jest lepszym nagłośnieniem, ma więcej głośników, lepszej jakości i nie ma tutaj żadnej dyskusji co do tego. Jak ktoś nie chce go dobierać bo rzadko słucha muzyki lub najczęściej tylko radia, nie jest "audiofilem" i w sumie nie zależy mu na tym to ok. Ale nie mówmy, że ASS gra lepiej lub tak samo jak B&O i specjalnie dlatego wybrałem ASS.. A to, że w A4 nie ma jeszcze lepszego nagłośnienia to już inna sprawa. Tylko kto by zapłacił za jeszcze lepsze..
    1 punkt
  15. Ja mam BFB ale chyba jest tak samo. Zawór N75 jest blisko turbiny, trzy cienkie przewody gumowe idą do niego oraz przewód elektryczny DV jest blisko tego drugiego i jest podłaczony pomiedzy rurą ssącą turbiny i wydechową Dv nie wyczyścisz jeżeli jest niesprawny to poszła membrana, u siebie wymieniłem.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...