Widzę, że czas zrobić małe podsumowanie jak to było w olejach do skrzyni:
G004000:
Gęstość względna (20 °C): 0,836 g/cm3
Lepkość kinematyczna w 20°C [mm²/s]: 48 mm2 /s
Lepkość kinematyczna w 40°C [mm²/s]: 19,3
Pentosin CHF 11S (aprobata dla G002000)
Gęstość względna (15 °C): 0,83 g/cm3
Lepkość kinematyczna w 40°C [mm²/s]: 18,7
Lepkość kinematyczna w 100°C [mm²/s]: 6,0
Pentosin CHF202 (aprobata dla G004000)
Gęstość względna (15 °C): 0,84 g/cm3
Lepkość kinematyczna w 40°C [mm²/s]: 19,3 (to samo co ori G004000)
Lepkość kinematyczna w 100°C [mm²/s]: 6,1
LHM TOTAL PLUS
Gęstość względna (20 °C): 0,845 g/cm3
Lepkość kinematyczna w 20°C [mm²/s]: 48 mm2 /s
Lepkość kinematyczna w 40°C [mm²/s]: 18
Lepkość kinematyczna w 100°C [mm²/s]: 6,3
Valvoline LHM PLUS Fluid:
Gęstość względna (15 °C): 0,835 g/cm3
Lepkość kinematyczna w 40°C [mm²/s]: 18,2
Lepkość kinematyczna w 100°C [mm²/s]: 6,2
Przy takich małych odchyłkach parametrów to jak dla mnie jeden H co wlejemy... tym bardziej, że na stronie mamy:
"TITAN Pentosin CHF 11S jest mieszalny z płynem PENTOSIN CHF 202"
Ale wnioski i co kupić i zalać - pozostawiam Wam