Skocz do zawartości

Ranking

  1. K4rol81

    K4rol81

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      238


  2. Grzyb01

    Grzyb01

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      123


  3. Fido

    Fido

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      6298


  4. Lukasz_mk2

    Lukasz_mk2

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1952


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/09/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Heheh ja jak podliczę ile w b7 wpakowałem to też by się esa kupiła , nie szukaj na tył s4 szkoda kasy , za ok 1600 możesz mieć 330 kombinowany z zacisku t5+ tarcza z s4 b8 .
    2 punkty
  2. Z pompą abs poszedłem trochę na skróty. Wymieniłem sam sterownik. Jutro tylko kodowanie.
    1 punkt
  3. Hej, Poniżej nr gratów do S-tronic - może się komuś jeszcze przyda (uwaga: wymiana obydwu filtrów: zew i wew w misce): 1. Olej przekladniowy VW G052529A2 - 6 litrów 2. Filtr zewnętrzny: 0B5325330A 3. Oring do obudowy filtra: WHT005499A 4. Filtr oleju wewnetrzny: 0B5325429E 5. Uszczelka miski: 0B5321971F 6. Podkladka śruby spustowej: N0138275 Jeśli ktoś zamierza wymienić tylko zewnętrzny to pozycja: 1 (max.5l), 2 i 3.
    1 punkt
  4. bongod przecież zmieniał sam sterownik (post 474) może on się wypowie czy to pomogło bo coś mu nie grało później (post 495)
    1 punkt
  5. Jestem zadowolony,są bardzo ciche na autostradzie. Już zdarłem jeden komplet HP i na pewno kupię ponownie takie same. Czy dopłacać do czegoś innego ? Kwestia gustu i zasobności portwela.
    1 punkt
  6. To nie trzeba całej pompy przekładać ? Wystarczy sterownik przełożyć ? Jest to gdzieś dokładnie opisane ? Konkretnie kodowanie, bo chyba w przełożeniu sterownika trudności niema. I jakie piny przełożyć, te o których tu mowa w tym temacie ?
    1 punkt
  7. Q na pokładzie. Chciałem zmienić sam kapsel w galce a udało się trafić fajna gałkę z mieszkiem i uj wie od jakiego to audi. Zostało mi jeszcze zrobić wydech. Przełożyć pompe abs.
    1 punkt
  8. 1 punkt
  9. Witam ! Ostatnio jadąc autostradą dość długo prędkością powyżej 170 km/h nagle auto straciło moc, zaczęła migać kontrolka świec żarowych, jadąc dalej już w trybie awaryjnym zapaliła mi się kontrolka esp (błąd systemu kontroli jazdy) po czym zapalił się check. Niestety nie miałem jak podjechać do mechanika bo byłem w trasie i dodatkowo była to sobota wieczór wiec następnego dnia odpaliłem auto myśląc wrócę do domu i nagle usterka znikła. Zero błędów na tablicy, moc wróciła. Pojechałem do mechanika żeby zlokalizował błąd w historii, lecz jak się okazało jest to jakiś czujnik robi zwarcie najprawdopodobniej tylko tych błędów powstało tyle po wrzuceniu w tryb awaryjny, że mechanik nie potrafi wskazać konkretnego czujnika. Miał ktoś z Was podobną usterkę ? AUDI A4 B8 2,0 TDI CJCA 2012 r. Avant
    1 punkt
  10. Qurcze, a miałem szukać b9. Masakra. Teraz to raczej pójdę w kierunku B8 z końca roku albo A5. Za duże ryzyko widzę z ta b9.
    1 punkt
  11. Możesz podesłać linka na pw ? Też miałem robić środek pod chrom, a z zewnątrz czarnulka ?
    1 punkt
  12. Używany słupek 2500- 3000 + wymiana 1500- 2000 Używana głowica 1000- 1500 + wymiana + elementy montażowe i planowanie ok. 2000 Kompletny remont istniejącego z wymianą wszystkiego co się da 6000- 8000 Czas: tydzień Przy okazji zrób sprężarkę: 1200- 1800 DV, N75, =/- 500 Dla zabawy: Zmień intercooler na FMIC- 1000
    1 punkt
  13. Witam. Może mi ktoś powiedzieć czy sterowanie lusterek jesli jest w pozycji 0 to lusterka grzeją cały czas ? i czy podgrzewanie włącza się samo przy określonej temperaturze ? Czy jak to działa ?
    1 punkt
  14. Jako, że na forum jest obecny temat montażu tylnych lamp wyłącznie dla Avanta postanowiłem podzielić się informacjami na temat montażu lamp w sedanie z jakimi się ostatnio zmierzyłem, gdyż w internecie ciężko uzyskać pełne informacje. Auto poddane operacji to A4 B8 sedan z 2008 roku Moduł komfortu : 8K0 907 064 C Do montażu lamp niezbędne jest kupno oczywiście tylnych lamp led ( koszt około 1000zł) oraz wtyczek. Numery wtyczek: - 8K0 973 703 E ( 3 pin) - dla lamp zewnętrznych - 2 sztuki - 3B0 972 705 (5 pin) - dla lamp wewnętrznych - 2 sztuki Koszt kostek w ASO ok 60 zł za 4 szt. Montaż lamp w sedanie jest dużo mniej skomplikowany niż w avancie z racji braku konieczności przeciągania dodatkowych kabli czy mieszania pinami w komforcie. Zmieniamy wyłącznie kolejność pinów w nowych kostkach. Kostki w lampach zewnętrznych stare jak i nowe są 3 pinowe. piny przekładamy do nowych kostek w identycznej kolejności jak były czyli 1 pin>1pin, 2pin> 2pin, 3pin>3pin Kostki lamp wewnętrznych do lamp zwykłych mają 4 piny a nowe kostki mają 5 pinów. Jednak żadnych przewodów nie dokładamy gdyż w lampach są tylko 4 piny. Stare piny przekładamy do nowych kostek, nie ma konieczności wymiany na nowe. Schemat zmiany pinów dla wewnętrznych lamp: LAMPA LEWA WEWNĘTRZNA Lampa zwykła LED 3 pin ( kabel żółty) --> 4 pin 1 pin (kabel szary) --> 3 pin 2 pin (kabel brązowy) -> 1 pin 4 pin ( kabel czarny) --> 2 pin LAMPA PRAWA WEWNĘTRZNA Lampa zwykła LED 1 pin ( kabel szar-biał) --> 2 pin 2 pin (kabel czarny) --> 3 pin 3 pin (kabel szary) --> 4 pin 4 pin ( kabel brązowy) --> 5 pin Po podłączeniu wszystkiego na licznikach będzie masa błędów i lampy nie będą funkcjonować prawidłowo dlatego należy przeprowadzić kodowanie. Ja wykorzystywałem do tego program VAG CAN PRO z racji tego, że w VCDS jest problem z odpowiednim kodowaniem LEDÓW i nie zawsze da się to zrobić. W programie VCP należy wgrać paczkę danych do modułu komfortu z odpowiedniej funkcji do kodowania lamp led dla BCM 2 i po 1 minucie mamy zrobione kodowanie bez męczenia się godzinami przy wpisywaniu wartości w odpowiednich kanałach. Podczas montażu fizycznego oczywiście należy zachować podstawowe zasady BHP żeby nie zrobić krzywdy dla elektryki w naszym aucie A oto efekt końcowy modzenia
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...