Skocz do zawartości

Ranking

  1. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      8

    • Postów

      5816


  2. MaTeo85

    MaTeo85

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      2847


  3. JarekST202

    JarekST202

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      252


  4. Banan

    Banan

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      3103


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/29/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Mnie osobiście android z google mapami irytuje bo co bym nie robił to potrafi sam zmieniać trasy, używać durnych pseudo skrótów które prowadzą jak przez dżunglę i czasami człowiek kręci się w koło jak g**no w przeręblu. Rnsowych jeszcze nie używałem ale może niedługo się uda ?
    2 punkty
  2. Dość szybko w tym roku 8P0060884DJ DVD 3, czyli mapki do RNSE na 2020.
    2 punkty
  3. Nie,bo niektóre są z czujnikami.Udało mi się ustalić w ASO że różne literki na końcu były zamienne ze sobą dla danego silnika.Napewno pasują od 2.0tfsi oraz zwykłego 2.0.
    1 punkt
  4. to jest do ustawiana sanek względem karoserii w czasie montażu , jest do tego specjalne narzędzie VW Txxx ( walec o odpowiedniej średnicy )
    1 punkt
  5. Przycina się zmienna geometria, i nie pytaj dlaczego na postoju działa dobrze itd,czwarty raz w tym tygodniu nie będę opisywał, turbo na stół i do czyszczenia.
    1 punkt
  6. ....379 AD ....379 A ....382 J ....382 L i wiele innych....
    1 punkt
  7. Odpal BT w telefonie i zobacz czy Ci znajdzie jakieś urządzenie na przekręconym zaplonie
    1 punkt
  8. Nie zrozum mnie źle. Nie odradzam Ci kupno suba b&o. Jeżeli sluchasz płyt, czyli jakość audio CD to powinieneś zauważyć różnicę. Problem w tym że ludzie zbyt mocno cenią sobie subwoofery b&o. One nie są warte tych pieniędzy. Jeżeli uda Ci się kupić suba b&o w cenie zwykłego to śmiało bierz.
    1 punkt
  9. Darek Mode przełącza pomiędzy aktywną funkcją w radiu a telefonem, bynajmniej u nas w audi, co jest strasznie bezsensowne, bo powinna właśnie być możliwość tym zmiany między poszczególnymi funkcjami. Ten drugi tak, kontrola głosowa, SDS, żeby to działało musi być odpowiedni soft w rnse i mikrofon wpiety w rnse a nie w bt
    1 punkt
  10. Mode od przełączania między źródłami dźwięku np. Radio - odtwarzacz cd Drugi po prawej jest od sterowania głosowego.
    1 punkt
  11. Jak już zrobiłeś powyższe co napisałeś musisz szarpnąć całość do góry bo cała puszka jest wciskana na wystających kolkach w takie gumowe prowadnice które siedzą w nadwoziu nie wiem skąd koledze golfagn wzięły się jakieś trzymające ją śrubki , chyba jedynie od osłony termicznej...
    1 punkt
  12. Parę razy się jechało, i nie ma się co oszukiwać wybiera najprostsze trasy... Co nie zawsze się przekłada na lepsze... Nigdy to nie dorówna Google Maps czy Garminowi, którego używam... Ale zawsze w pogotowiu jest, do domu doprowadzi, a skoro są najnowsze to czemu nie mieć najnowszych ? mnie rnse kosztowalo grosze... Dlatego je mam, jeśli miałbym wydać na nie 1000zl bym w życiu nie kupił i wolał dołożyć jeszcze 400 do Androida, ale chociaż takiego 4/64... Gra fajnie, mam pod to cyfrową zmieniarkę z pendrive, 2 karty SD... Muzyki od groma, więcej mi do szczęścia na razie nie potrzeba...ale muszę niestety przyznać że i rnse odchodzi do lamusa... Nowe radia biją je funkcjonalnością na głowę...
    1 punkt
  13. Ładny sedanik Bezawaryjnosci
    1 punkt
  14. Do mnie przemawia częściej głos w głowie pt "bierz bo taniej nie znajdziesz" ?
    1 punkt
  15. Po wielu dłuuuugich bojach w końcu udało się zaadoptować licznik taki jaki powinien być, czyli końcówka 930R dla TDI Klucze przypisane VCDS, wszystko działa jak należy Postanowiłem tez wymienić pozostałe potencjometry silniczków klimatyzacji - te za schowkiem. Druga partia z Ali przyszła trochę bliższa 4,7k bo w granicach 4,8 - 5k. W porównaniu do pierwszej partii gdzie każdy miał 4,2 to trochę mniejsza różnica. No i standardowo adaptacja kanał 00 read, save, potem BS 001 i go... i d*pa :/ Błędy typu adaptation limit surpassed i to na potencjometrze, który wymieniałem wcześniej, po stronie kierowcy... Myślę kuźwa co jest... I właśnie zaświeciła żarówka, że ten od kierowcy miał 4,2k, czyli może jest zbyt duża różnica pomiędzy nimi (tymi 4,2 a nowymi 4,8-5,0k) No i znowu magiczna gimnastyka i do G220 włożony potencjometr ~ 5k. Adaptacja i jest OK. Czyli wniosek prosty, jak macie zamiar wymienić potencjometry to pomierzcie sobie miernikiem czy mają podobne wartości - jak widać odchyłka do 0,2k nie robi różnicy... najlepiej by było wszystkie włożyć takie jak były ori... Zostawiłem jeden zielony 4,2k na klapie V113 - czyli to co odcina/dopuszcza powietrze pod nogami kierowcy, tu nie generuje błędu, być może dlatego, że ta klapa działa 0/1 czyli otwórz/zamknij, podobnie jest chyba z V71... Reszta działa krokowo, więc pomiary pewnie muszą być podobne, i tak jest na zrzutach w VCDS w grupach 003 - 006. Przy okazji dotarła z ali nowa dyszka spryskiwaczy tył i nowa zaślepka, tylko że zaślepka ni hu hu nie pasuje, wiec została stara... głównie i tak mi chodziło o nową dyszkę... Jako, że ciągle czułem niedosyt w pracy silnika, dokupiłem znowu Archoil 9100, będzie i do Audi i Polówka też dostanie ^^ Moje czarne lampki sprzedałem @pklima91, wyglądały spoko, ale niestety do H7 ta soczewka Hella3 się nie nadaje, świeci tragedia, jak to @dekiel 13 powiedział, jak świeczki. Na żarnikach zapewne jest za***iście... Mam już plan na kolejne lampki dla siebie. Czekam na soczewki z Ali... Na razie klasyka, i chyba będę musiał wrzucić chromowany znaczek, żeby to jako tako pasowało, bo niestety na swoje lampy na razie nie mam czasu Jebie ten kontrast po oczach jak nie wiem haha... Kilka słów o klonie 19.6.2 - działa zajefajnie, dużo lepiej od VAG002 z eservice... także @MaTeo85 jeszcze raz dzięki za mikołaja !
    1 punkt
  16. Mały przepływ może być przez przepływkę albo przez nieszczelność, przepływke mozesz przeczyścić środkiem dedykowanym do tego celu, zrób loga 118 z odpieta wtyczką od n75.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...