Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 03/07/20 uwzględniając wszystkie działy
-
Nie będą W dwóch warstwach będzie bardziej slisko2 punkty
-
1 punkt
-
Gratki! Lusterka aluminiowe? Co to za kolor? Zapodaj z przodu jakiś męski zacisk typu 320 albo 345 ;-)1 punkt
-
Dziś rozpocząłem sezon W końcu się udało czasowo ogarnąć i wpadła wyczekana multifunkcyjna kierownica oraz tempomat Mod taki lekki i przyjemny jak kiedyś przez telefon zapewniał mnie @lewiatan1989 W tedy miałem obawy o te wszystkie kodowania, ale powiem Wam, że chyba bardziej dziś miałem stresa przy rozbieraniu i składaniu tego wszystkiego do kupy niż przy kodowaniu Koniec końców wszystko śmiga, błędów brak Poniżej trochę fotek z operacji. Było: W trakcie prac: No i finał: W sumie przy montażu miałem tylko jeden problem więc może go opisze dla potomnych. Po za tym, że musiałem wszystko rozebrać bo musiałem powymieniać manetki bo mój zestaw był z Avanta to jak już wszystko złożyłem i zakręciłem kiere to okazało się, że coś strasznie przyciera i skrzypi. Zwaliłem więc znowu kiere i zacząłem myśleć co zrobiłem nie tak. W pewnym momencie myślałem już że mam zrypany zwijak, ale coś mnie tknęło żeby odkręcić dolną śrubkę obudowy oraz tą śrubkę (również jest dziurka w obudowie od spodu) co trzyma moduł. Na odkręconych śrubkach zakręciłem kiere i o dziwo wszystko ustało. Morał z tego taki że pewnie zakręciłem moduł na sztywno i był za bardzo wysunięty do przodu. Odkręcając te śrubki i dokręcając kiere wszystko się po prostu ułożyło względem siebie. Więc dla potomnych - te dwie śrubki zakręcajcie na końcu, żeby uniknąć tego problemu Dziś mnie naszło, że chyba zacznę zabierać plastiki na wymianę środka na czarny W przyszłą sobotę jak znajdę czas to wpadnie Airbag on/off1 punkt
-
Po wczorajszej przerwie wróciłem do pracy: - malowanie ostatnich detali (usunięcie rdzy, podkład, kolor): - sanki uzbrojone w górne wahacze (wahacze przykręcone tak jak ELSA podaje - środek tulei od strony zwrotnicy na wysokości 142mm w stosunku do dolnej krawędzi mocowania stabilizatora): - zastosowałem oryginalny zamiennik (jak etka podaje) tej dziwnej nakrętki samowciskającej się: - dolne wahacze uzbrojone w nowe czujniki ABS: - porównanie tulei zwrotnicy: Ponad 2h mocowałem się aby wprasować tuleję do zwrotnicy :/ Ale co najważniejsze - sanki i dyfer przykręcone w samochodzie Teraz będzie już z górki.1 punkt
-
Wyczerpująca odpowiedź:) Tak jak pisałem. Rezygnacja z PAO dla kilku zł oszczędności raz w roku to lekka abstrakcja.1 punkt
-
1. Przy rozruchu szybsze smarowanie. 2. Lepsze parametry w minusowych jak i plusowych temperaturach wyższa odporność(lepkość oleju nie spada tak drastycznie jak w olejach hc, ale tutaj chodzi o bazy i target danego oleju). 3. Mniejszy noack = zmniejszony pobór oleju. 4. Brak/minimalna ilość nagaru jak w przypadku olejów HC/minerał. 5. Niższa temperatura oleju (jego wychładzanie jest szybsze niż w przypadku mineralki) 6. Lubisz kupywać minerał w cenie syntetyku, czy otrzymać pełnowartościowy produkt w tej samej cenie? 7. Wymiana oleju w tych silniach, jak wiadomo max co 10k z przyczyn oczywistych. 8. Niezależne badania są osiągalne dla zwykłego zjadacza chleba, tylko co z tego jak 90% nic nie zrozumie. Najpierw podstawy później testy i analizy laboratoryjne.1 punkt
-
Można też lać taki za 160zł i wymieniać co 7-8k. Ja tak robię:) Teraz zalałem Ravenol'a ale wcześniej cały czas jeździłem na Meguin 0w40. Kupuje go po 110-120zł za 5l zależy od dostawy. Nie wiem czy warto ryzykować dla 30-40zł oszczędności skoro dobra i sprawdzona oliwa jest na wyciągnięcie ręki.1 punkt
-
1 punkt
-
Czujnik temp. zewnętrznej. Powinno to być gdzieś wpięte. W b6 jest to mocowane do uchwytu na chłodnicze płynu wspomagania przed chłodnicami, a jak jest w b8 to nie wiem.1 punkt
-
Pewnie to mało powiedziane. Robiłem u Michała 3 kompletne wydechy do BMW i widziałem jakie inne auta robią po za tym wystarczy spojrzeć w galerię. Terminy długie , cenią się ale jest za co. Po za tym nie masz daleko tylko 'za miedzą'.1 punkt
-
Robiliśmy to w 20vt naście razy. Nie mam fot. ale wszystko odbywało sie przy okazji usuwania SAI. Nie bawiłbym się w częściowe usuwanie zaślepianie. Możesz usunąć w całości z SAI i podjechać do tunera na DTC OFF. Mówie o sai bo jest to częściowo powiązane z EVAPem. Przy usuwaniu evapa dodatkowo musisz pamiętać że musisz na nowo podpiąć zawór DV. Błędy będzie ci generować N249 i N112. Kiedyś robiłem takie adaptery które wpinałeś w miejsce zaworka i nie było błędów. Nie jestem fanem usuwania podzespołów ale niejednokrotnie to SAI robiło więcej problemów niż pożytku. Dodatkowo samochody mają swoje przebiegi i rzadko się trafia taki w którym jest wszystko szczelne, nie połamane itd. Poza tym dlaczego nie chcesz wymienić zaworka ?? To koszt bagatela 80-100zł i 2min roboty.1 punkt
-
Darek, My Ci tylko dobrą drogę wskazujemy ? tylko wiesz, droga ta podróż... ?1 punkt
-
WAUZZZ4B32N049595.pdf WAUZZZ4B32N049595_2.pdf1 punkt
-
Jak tu stop modów, jak musisz obowiązkowo zrobić kierę z B8/A5 i jakieś ładniejsze stołki zapodać ^^1 punkt
-
A Ty sypać musisz Na kogoś zganiać trzeba dla zasady Moje idą ale jak krew z nosa ... a zamówione na koniec stycznia - czekam jeszcze na dwie do Audi oczywiście1 punkt
-
Cat back + frontpipe. Terminy mają grube. 3 miesiące oczekiwania lekko się dłuży. Ale montaż w końcu na ten wtorek1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00