Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 07/20/20 uwzględniając wszystkie działy
-
WITAM!! Na wstępie zapraszam do lektury rzeczowego opracowania dotyczącego poniższego samochodu (niestety, znalazłem tylko w języku angielskim..): Driven: 2006 Audi S4 25quattro FOURTITUDE.COM W skrócie na 25 lecie wsadzenia do pierwszego audi napędu QUATTRO, producent postanowił wypuścić limitowaną ilość i wersje jakiegos modelu. Padło na A4, a dokładnie S4. Auto było dostępne tylko na rynku USA, i nie było możliwości personalizacji. Zbudowano 250 takich samych egzemplarzy, wsadzono w kontenery i zawieziono do Audi Dealer.. Z zewnątrz wrzucono dobrze znany pakiet DTM, który był już dostępny w UK w celu umożliwienia startów w wyścigach tej serii. W środku max opcja i dużo elementów wyciągniętych z RS4, czytaj fotele, dekory itp itp.. Wyróżnia się gałka aluminiowa z napisem „1of250” oraz przetłoczenia na fotelach, zamiast RS4 mamy „QUATTRO”. Sprawdziłem listę wyposażenia - brakuje tylko lodówki w schowku, poza tym jest wszystko co można było zamówić do eSki. Silnik to seryjne BBK, skrzynia tak samo, dalej już znowu RS4. Napęd, dyferencjał, rozkład mocy pomiędzy osiami - wszystko przerzucone z RSa. Pojeździłem trochę, naprawdę zupełnie inaczej to jeździ i pracuje w zakrętach, nie ma podsterowności tak oczywistej w tych budach.. Opis będzie szerszy o bardziej rzeczowy jak pojeżdżę i znajdę czas na klepanie.. Odbiór..6 punktów
-
Jestem z powrotem. Obiecałem pewne fotki, coś dla auta i dotrzymuje słowa ? Dłuższy czas zastanawiałem się czy warto iść w tym kierunku. Dużo przeglądałem tematów, czytałem sporo na ten temat i od pewnego czasu stwierdziłem, że może to jest to co bym chciał robić w przyszłości. Wiadomo początki są trudne, dopiero zaczynam stawiać w tym pierwsze kroki, tak że w tym temacie jeszcze jestem żółtodziobem, ale będę się starał to nadrobić, a jak wiadomo najlepiej uczy się podczas praktyki. W końcu zdecydowałem się wybrać na 2 dniowe szkolenie z detailingu (póki co z polerowania i kładzenia wosków/ceramiki) ? Szkolenie to zadecydowało, że chcę zacząć w tym coś działać. Dlatego zakupiłem na wstępie najbardziej potrzebne rzeczy póki co pod moje auto i za wiedzą mojego trenera ze szkolenia. Oprócz wszystkich niezbędnych kosmetyków do wyczyszczenia auta na zewnątrz (zdjęcie 1), zakupiłem oczywiście polerke, pastę, osuszacz do lakieru, pady, glinke i jeszcze innych wiele pierdołek, których nie ma na zdjęciu. Mam nadzieję, że wciągnie mnie to na dobre i coś w tym kierunku zacznę robić profesjonalnie (liczę na to i to bardzo) ☺? Sorki za fotki, ale mam bałagan i nie mam gdzie to nawet wszystko rozłożyć ?2 punkty
-
Audi A4|S4|A5|S5|B8 VCDS Coding List - VCDS-Expert.com VCDS-EXPERT.COM 1. Enable Hidden menu in MMI 3G [5F – Information Electr.] [Adaptation – 10] -> Channel 6... {MMI 2G} [07 - Control Head] [Adaptation - 10] [Channel 1] Dodajemy 2 do istniejącej wartości {MMI 3G} [Ukryte Menu]: (patrz niżej) [CAR] [carmenuoperation] Zmieniamy wartość [interior light] na 5 [carextdevicelist] Zaznaczamy Interior light Reset MMI (wciskamy jednocześnie: SETUP + pokrętło + prawy górny przycisk przy pokrętle) ____________________________________________________________________________________________________ Zachowanie świateł stop podczas awaryjnego hamowania [46 - Comfort System] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Pulsujące światła stop: Byte 8 Bit 1 z 0 na 1 Włączenie świateł awaryjnych: Byte 8 Bit 0 z 0 na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Test zegarów przy włączeniu zapłonu Wskazówkiz egarów przejdą przez cały zakres przy każdym uurchomieniu zapłonu [17 - Instruments] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 1 Bit 0 z 0 na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Temperatura oleju w silniku + Lap timer Rok modelowy 2010+ [17 - Instruments] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 1 Bit 3 z 0 na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Poziom naładowania akumulatora widoczny z poziomu MMI {AMI} [56- Radio] [Adaptation - 10] [Channel 39] Do istniejącej wartości dodać 39 {MMI 2G} [Ukryte Menu]: (patrz niżej) [CAR] [DIAG SETTINGS] [Car Menus Maske] Zaznaczamy Battery Level [AcceptChanges] {MMI 3G} [Ukryte Menu]: patrz niżej [CAR] [carextdevicelist] Zaznaczamy Battery Level [carmenuoperation] Zmieniamy wartość [battery] na 5 ____________________________________________________________________________________________________ Światła przeciwmgielne jako doświetlanie zakrętów [09- Cent Elect.] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 4 Bit 0 z 0 na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Jasność LED'ów przy włączonych światłach mijania Fabryczna wartość to 8-9% [09 - Cent. Elect.] [Security Access -16] (jeden z domyślnych kodów dostępu to 20113) [Adaptation - 10] [Channel 3] Wprowadzamy nową wartość w procentach w zakresie 0 - 100, przy wartości mniejszej niż 5% LED'y zgasną ____________________________________________________________________________________________________ LED'y nie zmieniają jasności przy włączeniu kierunkowskazów [09- Cent Elect.] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 3 Bit 7 z 1 na 0 ____________________________________________________________________________________________________ Obniżające się prawe lusterko po wbiciu biegu wstecznego Auta bez foteli z pamięcią [52 - Door Elect.] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 4 Jeśli ma wartosć 40 zmianiamy ją na 4C lub 44 Jeśli ma wartośc 50 zmieniamy ją na 5C ____________________________________________________________________________________________________ Otwieranie i zamykanie okien kluczykiem [46 - Cent. Conv.] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Wybieramy: Remote Control active ____________________________________________________________________________________________________ Ostrzeżenie o nie zapiętych pasach [17 - Instruments] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Wybieramy: Seatbelt Warning inactive ____________________________________________________________________________________________________ Zmiana logo przy uruchomieniu AMI/MMI [56 - Radio] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 12 Bit 0 z 0 na 1 - S4 logo Bit 1 z 0 na 1 - RS logo Bit 0 i Bit 1 z 0 na 1 - S logo (nie testowałem) ____________________________________________________________________________________________________ Ukryte zielone menu {MMI 2G} [Electronics 1] [07 - Control Head] [Channel 8] Zmieniamy z 0 na 1 Wejście: Trzymając SETUP na konsoli wciskamy na ok 5 sekund CAR, otworzy się zielone menu,w którym część z w/w modów można zrobić bez podłaczania komputera. {MMI 3G} [Electronics 1] [5F - Information Electr.] [Channel 6] Zmieniamy z 0 na 1 Wejście: Wciskamy jednocześnie SETUP i CAR przez ok 5 sekund Reset MMI (wciskamy jednocześnie: SETUP + pokrętło + prawy górny przycisk przy pokrętle) ____________________________________________________________________________________________________ Blokada napędu DVD navigacji [37 - Navigation] [Adaptation - 10] [Channel 068] Zmieniamy z 1 na 0 ____________________________________________________________________________________________________ Czas po którym wyłączy się radio przy wyłączonym silniku [56 - Radio] [Coding - 07] [Long Coding Helper] [Adaptation - 10] [Channel 3] Wprowadzamy nową wartość w minutach w zakresie 1 - 99 ____________________________________________________________________________________________________ Wyłączenie automatycznej tylnej wycieraczki Tylko Avant przy włączonych wycieraczkach i wrzuconym wstecznym biegu [09 - Cent. Elect.] [Security Access -16] (jeden z domyślnych kodów dostępu to 20113) [Adaptation - 10] [Channel 19] Zmieniamy z 1 na 0 ____________________________________________________________________________________________________ Optyczny tylny parking dla samochodów bez czujników z przodu [10 - Parker / Steer Assist] [16 - Security Access - 71679] zrób to [07 - Kodowanie] Bajt 0 - Bit 4 zmień 0 na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Sygnał podczas otwierania auta [46 - Centralny konw.] [Adaptacja - 10] -> Kanał 63 Dodaj 4 upewnij się, że moduł 46, bajt 1, bit 2 jest zaznaczony. Aktywuje to powiadomienie alarmowe. ____________________________________________________________________________________________________ Włączanie i wyłączanie DRL z poziomu MMI [09 - Cent. Wybierz.] -> [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 3 Bit 5 ustawiony na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Zwolnienie hamulca postojowego bez stawiania stopy na hamulcu [53 - Hamulec postojowy] [Dostęp bezpieczeństwa - 16] (Podaj kod przedstawiony przez program) [Adaptacja - 10] -> Kanał 4 Ustaw na 0 ____________________________________________________________________________________________________ Zwolnienie hamulca postojowego bez zapinania pasów bezpieczeństwa [53 - Hamulec postojowy] [Dostęp bezpieczeństwa - 16] (Podaj kod przedstawiony przez program) [Adaptacja - 10] -> Kanał 7 Ustaw na 0 ____________________________________________________________________________________________________ Tylne światła z DRL [09 - Cent. Wybierz.] [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 2 Bit 7 - DRL za pośrednictwem Tail Lets Active (1 = Aktywny) ____________________________________________________________________________________________________ Lap Timer [17 - Instrumenty] [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 1 Bit 3 - zaznacz pole "Aktywny licznik okrążeń" ____________________________________________________________________________________________________ Kierunkowskazy jako postojówki [09 - Cent. Wybierz.] [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 10 Bit 0 - Zaznacz pole lub zmień: Bit 0 do 1 Po wprowadzeniu zmiany można włączyć sygnały przedniego skrętu jako DRL, wprowadzając następującą zmianę: [09 - Cent. Wybierz.] [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 2 Bit 6 - Zaznacz pole lub zmień: Bit 0 ustawiony na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Doświetlanie zakrętów w halogenach [09 - Cent. Wybierz.] [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 4 Bit 0 - Zaznacz pole lub zmień: Bit 0 ustawiony na 11 punkt
-
Witam. Jakby się ktoś zastanawiał, czy przerobić tylną klapę z wersji EU na USA, podpowiadam - śmiało! Poniżej fotorelacja z przeróbki, którą wykonałem własnoręcznie od początku do końca. Jakby ktoś miał szczegółowe pytania - najlepiej piszcie PW Kilka wyjaśnień, żeby uprzedzić pytania: - Warto zapytać odpowiedni wydział komunikacji, czy wyda nam małe tablice? - Moim dawcą, była tylna klapa z wersji sedan, zakupiona na złomie za 20zł. Pasuje do kombi. - Blenda podświetlenia tablicy rejestracyjnej standardowo jest krótsza, więc pasuje bez przerabiania. - Trzeba poluzować lub zdjąć całkiem tapicerkę tylnej klapy, żeby odkręcić blendę z podświetleniem oraz żeby zakonserwować na koniec klapę od środka. - W celu późniejszego zakonserwowania, przed przyspawaniem elementów, należy wyciąć otwory w docelowej klapie, żeby nie powstały nam ślepe wnęki. - Przed pocięciem dawcy, warto dobrze sobie pomierzyć wszystko, zostawiając margines na ewentualny błąd. - Stosujemy środki ochrony BHP - Kwestii cięcia, spawania, obróbki i lakierowania nie będę poruszał - zakładam, że na tym się znacie, skoro chcecie zrobić to sami - Całość prac jest do ogarnięcia, podczas jednej dniówki, zakładając, że dopisze nam pogoda i czasy schnięcia powłok będą krótkie. - Satysfakcja gwarantowana! Zapraszam do fotorelacji: Powodzenia w modach!1 punkt
-
Na pewno. Jak nie zaliczysz kraterów lub krawężnika powinny się trzymać prosto. Nie wiem jak z lakierem. Opony trochę jest , zawias masz seria zapewne więc bedzie ok. Z tym budżetem bierz te i jeżdzij ostrożnie.1 punkt
-
1 punkt
-
Audi A4 B8 (8K) 2007-2015 - Original Felgen - Seite 1 WWW.ORIGINAL-FELGEN.COM Audi A4 B8 (8K) 2007-2015 - Original Felgen - Seite 1 mit Lochkreis, Mittenzentrierung und Traglast Hinweis "ładne Felgi' są może i ładne i tyle. Jak sie turlasz po płaskim to , ale zaliczysz dołek i się wygną.1 punkt
-
Jedna czyli Ori. Przerabiałem zamienniki i tylko ori się sprawdza. 900 w ASO. Ze zniżką zapłaciłem 780. Niektórzy mają farta i zamiennik działa1 punkt
-
Auto wpadło w odpowiednie ręce, będzie mu dobrze u Ciebie wnioskując po poprzednim projekcie ? ??? Fajnie będzie pośledzić losy tego 1 z 250 ? Zdradzisz cenę takiego cacka ?1 punkt
-
1 punkt
-
Po co szukać, jak masz takiego Szwagra. Na swojej się uczył, więc u Ciebie wyjdzie lepiej niż oryginał ?1 punkt
-
szybciel alu nie nadadza sie do regeneracji tutaj masz nr klocków: FDB10831 punkt
-
1 punkt
-
4B0971845S - 17zł w ASO (te są dostępne w Polsce) 8E0971845AB jeśli masz bixenon - 32zł w ASO1 punkt
-
Fajny rodzynek Kiedy heble zmieniamy, bo te 345 to słabo przy tej mocy i wadze1 punkt
-
1 punkt
-
Ja miałem ET25 z przodu i z tyłu ET27 dla tych parametrów w Q, ale solidna gleba, takze et30 zmiesicisz ale rant trzeba będzie zaklepać.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Witam w kolejnym manualu. Tym razem do wymiany poszedł przedni grill bez zdejmowania zderzaka. Myślałem, że się nie uda, ale wszystko poszło bez problemów. Do demontażu grilla będziemy potrzebować Torx 30, Torx 25 i kogoś do pomocy. Chyba wszystko jasne. Jeżeli ktoś się boi, to może ściągnąć przedni zderzak. Powodzenia. Autor manuala dokłada starań, aby publikowane w tym poradniku treści były rzetelne i pomocne, jednakże nie ponosi żadnej odpowiedzialności za skutki działań podejmowanych w oparciu o te treści. Kopiowanie, cytowanie, przerabianie/edycja tekstu oraz dalsza dystrybucja są zabronione. Wykorzystywanie go w innych miejscach, bez podania źródła (link do manuala), będzie traktowane jako naruszenie praw autorskich i praw do własności intelektualnej. Copyright © Audi A4 Klub Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone.1 punkt
-
1 punkt
-
zrob foto zacisku oraz tarczy i wrzuc na forum W oryginale wychodzily 312/255mm1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00