Skocz do zawartości

Ranking

  1. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      5816


  2. kamelus_

    kamelus_

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      116


  3. kedo666

    kedo666

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      72


  4. Rys125

    Rys125

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      175


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07/23/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. sorki ale tyle się działo ostatnio że nawet nie miałem czasu cyknąć mam tylko coś takiego na szybko jak siadło
    2 punkty
  2. Dawno mnie tu nie było, więc wracam z paczką modów - Kompletny zestaw pod xenon, czyli samopoziom i spryskiwacze reflektorów - 8-kanałowy system PDC - Kamera cofania - Lusterko fotochromatyczne z czujnikiem światła + włącznik auto + przełączniki DRL/CLH - 4 szyby w elektryce - Doposażenie foteli o schowki i isofix na siedzenie pasażera - Ambiente na nogi z tyłu. - Przełącznik Airbag OFF w schowku. - Panel menu w tunel Auto od 20 czerwca stało rozebrane i powoli grzebałem w przerwach między pracą i deszczem. Najpierw rozebrałem całe wnętrze, tak by wszystkie nowe wiązki puścić oryginalnymi kanałami w podłodze. Wiązki porobiłem sam, z przewodów, kupiłem na ali zaciskarkę do pinów, wyszło profi, starałem się nie robić żadnych łączeń, praktycznie wszystko jest na zasadzie obsadzenia szeregowo dwóch przewodów w jednym pinie. Wszystko poszło lewą stroną. Łącznie z samopoziomem. Wiązki do lamp poszły lewym nadkolem, a do prawej lampy wykorzystałem wtyczkę 10pin od PDC - akurat 4 piny były tam wolne. Ni będę Was zanudzał opisami, ale tak pokrótce: Rozebranie wnętrza. Położenie wiązek i dorabianie wtyczek: Dobrze, że robiłem etykietki, bo momentami sam się gubiłem. Do poprowadzenia wiązek od PDC i samopoziomu wykorzystałem gumową przelotkę w nadkolu. Może komuś się przyda info, bo ja nie miałem oryginalnie tego korytka: 8E0971824Q, a sporo zasłoni przed wodą i piachem... Dodatkowo do wiązek zbiorniczek pod spryski, nowe zamienniki spryskiwaczy, nowe prowadnice sprysków z ASO bo stare się w rękach rozleciały... No i oczywiście nowy zderzak z miejscami na spryskiwacze i PDC Nity do czujnika poziomu z przodu Przy okazji nowe wężyki wodne, nowe oprawy halogenów... Oprawy kupiłem zamienniki, ale rozebrałem i założyłem do nich wkłady i regulacje ze starych... Dodatkowo wyrezałem nową kratkę środkową, tym razem z golfa 6 GTI, przymiarki na sucho... Moduł poziomu trafił nad MCE i jeszcze jest miejsce na moduł DRL. Następnie elektryka tylnych szyb, CAN i inklinacja bezpośrednio z komfortu: Wypięcie niepotrzebnych przewodów i wpięcie nowych (Can + pochylenie pojazdu). Nowa gruba masa i zasilanie. Bezpiecznik termiczny siłowników tylnych szyb Siłowniki z modułami na tylne szyby. Tu już prawa strona na gotowo. Lustro i włącznik Auto + Przełączniki DRL/CLH Kolejno: Przycisk PDC, Airbag OFF z kontrolką Kubek z chromem Panel menu w tunel... Znowu kolejne dorobione wiązki: PDC z ASO, balem się, że będzie duża różnica w odcieniu, ale jest dobrze Kamerka cofania Tu trochę się rozpisze, bo może komuś się przyda to co mi się udało osiągnąć za dobrą kasę. Moduł i kamerka z Ali: Cena za kpl jak widać niższa, niż za sam moduł z forum Czasami trzeba dać ludziom do zrozumienia, że da się o wiele taniej... Część z Was mnie za to polubi, część nie - bo cemu tak późno Zaryzykowałem i się opłaciło... Do tego trzeba w tym module zmienić wtykę na 32 PIN, bo ta od RNS510 ma mniej pinów... i to tyle. Reszta standardowe podłączenie. Ja dałem sobie zasilanie na moduł i kamerę z przekaźnika wyzwalanego wstecznym. Mam dzięki temu stały, pewny plus... nie ma zakłóceń. Przewód też kupiłem lepszy 8m - dają w zestawie, ale wolałem dopłacić 40 zł: Hollywood PRO VD7 przewód Video RCA Cinch LCD 7m Udało się przewody przeciągnąć przez przelotkę bez cięcia i lutowania Jak widać kamerka działa, a w tle jak zawsze pomagał mi synuś hehe... Ile mi nieraz narozrabiał...Ale co zrobić jak zona mówi, albo z Olisiem albo nie idziesz do samochodu ^^ Chyba już jej nerwy po miesiacu uciekania z domu puszczały Na moduł znalazłem miejsce przy tunelu: Przy okazji wszystko powoli zaczęło wyglądać jak fabrycznie, kolejne kabelki ginęły i można było spinać w jedne wiązki Mając na wierzchu fotele, dozbroiłem je w schowki, podświetlanie czerwone ambiente na nogi z tyłu i Isofix na siedzenie pasażera - synuś będzie wniebowzięty, strasznie uwielbia jeździć Chyba rośnie drugi audi maniak hehe Na koniec usunąłem jeszcze z paskudnie pozdzieranych plastików tylnej klapy tą nieszczęsną gumę, trochę hamulcowego, mycie i jak nowe: Dziś po ponad miesiącu przykręciłem ostatnią śrubkę w środku... także kilka fotek z lustrzanki na podsumowanie posta: Przydałoby się jeszcze zrobić dobry detailing wnętrza... No ale w końcu będę się mógł zabrać za lampy pod ten mod i zaprezentować jak wyszło z zewnątrz... Mam jeszcze małą rozkminę z DRL, chciałem przerzucić w halo, znalazłem ledy, które nie generują błędu, ale na module 30% wydaje mi się, że świecą dość słabo... i nie wiem teraz co robić, czy dać w halo jakieś zwykłe żarówki... czy dać moduł, który robi DRL na pełnej mocy... czy pójść znowu w DRL z długich...
    2 punkty
  3. No więc, było trochę wolnego - było rezane Ogólnie doszedłem do wniosku, że czas zrobić porządek z podsufitką. Nie pamiętam czy żaliłem się na forum ale rok temu na 3 dni przed swoim ślubem oddałem audi do prania tapicerki - co by królowa tego dnia się w białej sukni (nie daj boże) się o coś nie ubrudziła. Jak postanowiłem tak zrobiłem. Z gościem (a wyglądał na pierwszy rzut oka na kumatego) ugadałem się, że pierze wszystko oprócz sufitu... no jednak zrobił po swojemu... i oddał mi audi z baldachimem - serio dużo nie brakowało abym go tam zatłukł... ale mniejsza. Jeździłem, jeździłem pytałem szukałem - wszędzie drogo - baaa nawet bardzo. No ale ostatnio zagęściłem poszukiwania. Na początku myślałem o ori używce ale to wiadomo loteria a i jeszcze mogło nie przeżyć dostawy. Więc szukałem tapicera. Na pierwszy ogień Gdańsk - tam ceny kosmos od 1000zł w górę za oklejenie podsufitki. Jednak udało się w rodzinnych stronach znaleźć tapicera (a właściwie tapicerkę - bo to ona), która wstępnie zadeklarowała się okleić sufit za 400 zł - mówię to jest to. Przed samym oddaniem zjechała z ceną na 300. A w dniu odbioru na 150 (ale zapłaciłem 200 za dobrą, szybką i miłą obsługę) - no sorry za 150 to nawet mi by się nie chciało. A więc materiał pomógł mi dobrać @kamil-vag udało się dopasować niemalże jak ori - na pierwszy rzut oka nie różni się- trzeba się mocno przyjrzeć. Poza tym stwierdziłem, że nie będę oklejał słupków tylko za grosze wyrwałem ori ciemne słupki cały komplet - przy okazji lampka od podsufitki jest z ambientem - więc jeszcze bardziej czerwono w nocy @kamil-vag wysłał mi do kompletu czarne zwykłe lustro - no i na tydzień przed wymianą słupków i oklejaniem sufitu postanowiłem zmienić lusterko... i stało się ... szyba je**a ... No ale długo nie myśląc po naradach grupowych z @kamil-vag i @MaTeo85 doszliśmy do wniosku, że nie ma sensu wkładać takiej samej zwykłej szyby - tylko dać od razu pod czujnik deszczu No i jak postanowiliśmy tak się stało... a że akurat @MaTeo85 wstawiał szybę do swojej tylnej klapy to dał namiary, gdzie co i jak W między czasie znalazłem komplet lustro (fotochrom i czujnik deszczu) wraz z całą wiązką. No i po kilku dniach szyba była wstawiona. Po przyjeździe w rodzinne strony na wspomniane kilka dni wolnego rozebrałem wszystkie słupki i pociągnąłem wiązkę od lusterka. Dodatkowo @MaTeo85 odstąpił mi swoje wkłady fotochrom do luster zewnętrznych więc przy okazji zazbroiłem wszystko w wiązki i puściłem do kostek w słupku A - teraz tylko wymiana MCE na high aby wszystko zagrało - MCE już jeździ ze mną w bagażniku - zresztą też od @MaTeo85. Wszystkie słupki są ori jedyne co to z racji homelinka zdecydowałem się na malowanie swoich słoneczników - tu radą pomógł także @kkam No i środek wygląda teraz tak: Lustra zewnętrzne: No i wpadła jeszcze mała sesyjka
    1 punkt
  4. Będę u nich jeszcze w przyszłym tyg. bo chyba zrobię też przód to zapytam.
    1 punkt
  5. Ten BT na aux jakość ma ok,tylko strasznie mnie irytuje zmienianie utworów telefonem podczas jazdy. Myślę że jakość dźwięku na wefa BT będzie podobna,a obsługa z kierownicy jednak daje komfort i poprawia bezpieczeństwo.
    1 punkt
  6. 1 punkt
  7. 1 punkt
  8. Kurde Kamil... Ty jak zrobisz update w temacie, to aż na przeczytanie tego ubywa 1% baterii a to dużo Super robota Za 2 tyg wracam do PL to odezwe się
    1 punkt
  9. Nie ma żadnego przeladowania. Jest ok.
    1 punkt
  10. Panowie, cały czas coś się dzieje w temacie. Nie zawsze są to mody, czasami też trzeba trochę pojeździć! Więc wrzucam foty z kolejnego, tym razem udanego wyjazdu za granicę, po S4 DTM dla @HOLMATRO
    1 punkt
  11. Też tak u siebie robiłem. Zakupiłem łącznik, przewód miedziany, zarobiłem końcówkę i połączyłem miedziany ze stalowym. Dużo mniej roboty.
    1 punkt
  12. No właśnie jedni piszą to inni co innego.. Opinii i dyskusji wiele... Dam na warsztat i pogadam z gościem może on coś zaproponuje. Dziekowka
    1 punkt
  13. Witam, wczoraj zabrałem się za wymianę łożyska z przodu. U mnie łożysko buczało od ok. 50km/h i przestawało przy 140km/h, co ciekawe dźwięk nie zmieniał się przy skręcaniu. Dopiero po podniesieniu strony prawej zapaleniu i wrzuceniu 5 usłyszałem charakterystyczne buczenie. Należy zachować ostrożność tj. zabezpieczyć samochód przed przesunięciem i nie zbliżać się za blisko do kręcącego koła. Niestety miałem pecha jak Madbar Śruby M12 udało się bez problemu odkręcić jednak obudowa łożyska nie do ruszenia. Wszystkie próby wybijania i podważania zakończyły się wynikiem negatywnym - ani drgnie. Po chwili zrezygnowania znalazłem jednak sposób więc opiszę może komuś się przyda. Metoda dość drastyczna, ale skuteczna. Obudowę łożyska naciąłem kątówką z cienką tarczą po przeciwległych końcach przy otworach mocujących ( nacinamy tylko obudowę łożyska uważając na aluminiową zwrotnicę, lepiej zastawić listek obudowy łożyska od strony aluminium niż uszkodzić zwrotnicę ). Następnie w powstałą szczelinę włożyłem cienkie dłuto tak by zakryć otwór w zwrotnicy ( ja wykorzystałem dłuto może być to coś innego, ale musi być solidne gdyż siły są naprawdę ogromne ) potem pozostaje wkręcić śruby mocujące łożysko z drugiej strony by zadziałały jak ściągacz
    1 punkt
  14. Dzięki za pomoc - ponownie przekodowałem MCE 09 i możliwość ustawienia z panelu MMI powróciła.
    1 punkt
  15. Witam ,czy możesz podesłać jakieś fotki jak to zrobić?bo nie mam pojęcia jak to powinno być zrobione , ja tam nie mam zadnego plastiku żeby tą sprężynę naciągnąć? proszę o pomoc
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...