Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 09/25/20 uwzględniając wszystkie działy
-
Witam juz troche siedzę na forum jako typowy obserwator ? coś sie tam modzi przy samochodzie a jako że to już moje drugie b8 na lepszym wypasie i tylko prawilnym napędzie quattro 225km rocznik 2013,( wcześniej ośka ten sam silnik i bidul z wyposazenia,temat też miałem założony) Auto z salonu Pl wzięte jako polisingowe z przebiegiem 14000km postanowilem maszynę przedstawić,wersja była to zwykła ambition tylko na lepszym wypasie który mi pasował względem starej b8, przy zakupie nowej b8 wymogi były silnik 2.0 tfsi manual i koniecznie quattro! WYPOSAŻENIE FABRYCZNE: - System MMI Navigation Plus (3G+ High, 7” ekran, HDD, Bluetooth) Audi Parking System Advanced z kamerą cofania ,PDC przód i tył, kamera cofania - Adaptive Frontlight System (AFS) - bixenony skrętne +doświetlaniem zakrętów w lampach - Klimatyzacja 3-strefowa - FIS kolorowy - Oświetlenie Coming/Leaving Home - System Start/Stop - TPMS System kontroli ciśnienia opon - Czujnik zmierzchowy świateł i czujnik deszczu - Lusterka zewnętrzne: elektrycznie regulowane, podgrzewane,składane - Lusterko wewnętrzne: fotochromatyczne - Siedzenia sporty -szyby Ori ciemne -kierownica 3ramienna z multifunkcja MODYFIKACJE: -Zderzak przód Competition plus wszystko nowe z Aso kratki blendy halogeny -Zderzak tył Sline + nowy dyfuzor tu od kolegi z forum -Listwy Sline progowe nowe z Aso -Grill wzór rs4 z napisem quattro -Podsufitka czarna sline + dołożone oświetlenie słoneczników + ori lampki ledowe -żarówki led cały środek -żarówki led kierunków przód -Żarówki led halogeny -Kierunki Semi-Dynamic dołożone -Dysze spryskiwaczy zmienione na VW podgrzewane mgielkowe -Zawieszenie amortyzatory Koni SRT + sprezyny Eibach pro kit -Koła 19 wzór z rs6 brane z Dawmac juz 3ci sezon jeżdżą i elegancko sie spisują -Filtr wrzucona wkładka k&n sportowa -Olej Ravenol ale wleci Penrite bo stara b8 zalewałem nim i lepszy jak dla mnie był -Korekta lekieru + zabezpieczone różnymi środkami detailerami od ADBl lub Shinygarage PLANY: -Lotka rs4 lub Abt na klapę,nie polecam laminatu po 6 miesiącach na starej b8 zaczął pękać,tylko ori! -Dyfuzor czarny Competition żeby było tak jak powinno -fotele s4 dołożyć grzanie i pamięć -nakładki na pedały ori -DONE -gałka pikowana sline -DONE -dekor piano zegarów -DONE -kiera sline -usunąć emblematy z tylu i tylko ori napis quattro wrzucić -kominy klasycznie Ulter 100 lub mgmotorsport cos zaradzi -mody na 300+ nowy ic,downpipe,świece,program -hamulce swap napewno nie z s4 tylko coś większego1 punkt
-
1 punkt
-
też kupiłem gumowe petexy na zimę kilka lat temu. Później na lato kupiłem jakieś drogi grube super turbo welury, które się wyciągnęły pod piętą po jakimś miesiącu i wróciłem całorocznie do petexów - już kilka lat na nich śmigam. Tylko zmienił się wzór i już nie ma tych z plastrem miodu, które mam u siebie1 punkt
-
Ja mam petexy i jestem zadowolony. Chyba trzeci rok już jeżdzą w aucie i praktycznie zero śladów zużycia. Pasują także ładnie w stopery, nie suwają się itp1 punkt
-
Zamawiałem zestaw od Rezawplast. Są gumowe, ponadto mają konstrukcje korytkową, stąd brud nie przedostaje się dalej.1 punkt
-
Ja plukalem 30 minut na wolnych obrotach i to jest chyba wystarczająco. Można wydłużyć maks 40 minut. Ale nawet producent płukanek podaje że nie ma sensu zbytnio, bo ona nic już po pewnym czasie więcej nie wypłuka. Olej rzeczywiście można wlać przez bagnet i powinno dać to lepsze rezultaty bo trafi on bezpośrednio do oleju - pisali chłopaki na forum u nas w innych tematach. Ja przy najbliższej wymianie wcisnę w bagnet płukankę. Tak czy tak ona będzie w obiegu i będzie robić robotę. Jak nie zrobisz będzie poprostu dobrze.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Trzeba by też zrobić test szczelności układu chłodzenia. Albo sprawdzić/podmienić chłodnicę oleju. Jeśli to nie pomoże to już tylko upg albo pęknięcia między kanałami. Pamiętaj że testem co2 sprawdzasz przedmuchy między komorą spalania, a kanałami chłodzenia- uszczelka może puścić równie dobrze między kanałem chłodzenia i oleju i test co2 tego nie wskaże... P.S. Ewentualnie pytanie co ruszali gazownicy, może coś źle złożyli? Ale równie dobrze to może być zbieg okoliczności...1 punkt
-
1 punkt
-
Na pewno Motul jakiego by nie wybrał kolega będzie lepszy niż Castrol z marketu.. Czym poprzesz swoją wypowiedź? Skąd masz informacje o tym, że Motul jest tak zły i porównujesz go z mineralnym? Jaki olej według Ciebie można dostać z tej samej półki cenowej, nie obarczonym ryzykiem podróbki ?1 punkt
-
1 punkt
-
Że tak odpowiem... z kilkoma - aż do czasu kiedy zrozumiałem że jak napinacz to tylko ORI z solenidem czy bez... z mojej strony EOT nie mam ochoty na licytację z Tobą i z Twoimi "opiniami" róbta co chceta i zmieniajta nawet po "pińscet" tysięcy... ☺1 punkt
-
1 punkt
-
Miała być alcantara Ale stan w większości ofert wołał o pomstę do nieba Dlatego odstawiłem ambitne plany na później a póki co w miejsce placków wleciała zwykła tapicerka skórzana z pełną elektryką i grzaniem zadu na przednich fotelach i kanapie. Muszę jeszcze uzupełnić wiązkę do podgrzewania tyłu i zamontować panel na tunelu bo nie zdążyłem. Teraz Audi trafi do ziomali polecanych przez wrclaguna na zmianę rozrządu przód, tył i napędu pompy oleju a także wymiany olejów w silniku, skrzyni i takich tam jeszcze kilku pierdół. Po serwisie przygotowanych jeszcze kilka rzeczy typu rns-e, kamerka, dystanse, składane lusterka z pilota, wymiana listew bocznych, montaż bi-led. Zobaczymy jak będzie z czasem. Jeśli ktoś potrzebuje rns-e to mój jest do zbycia bo będzie wlatywał led lub android. Fotele w elektryce te, które miałem wcześniej też mam do zbycia jak coś1 punkt
-
W niedzielę się strachu najadłem na autostradzie. Po zakupie, podczas serwisu olejowego, zauważyłem, że osłona pod silnikiem i skrzynią jest popękana i wymaga wymiany. Nie mogłem nigdzie na szybko kupić oryginału , więc zainwestowałem w najbardziej polecaną podróbkę z Allegro. Ten cud techniki był hałaśliwy jak afrykańska wioska i łopotał na wietrze jak flaga, w dodatku w niedzielę, podczas jazdy po autostradzie oberwały się zaczepy od podmuchu wiatru i o mały włos narobiło by się sporo ambarasu Co tu dużo pisać... Po prostu kawał plastikowego, źle spasowanego ???.... Dobrze, że za mną nikt w tym momencie nie jechał. Nauczony tym błędem nie ryzykowałem, tym razem oryginał. Autorud w Rzeszowie niestety nie ma na miejscu. Czas oczekiwania to około tydzień a ja dziś wyjeżdżam na urlop Mam czyściutki zadbany zespół napędowy i nie chcę jeździć bez osłony aby to gdzieś usyfić. Na szczęście znalazłem świetnie zachowaną używkę. Przy okazji wymiany zostały zamontowane nowe mocowania i spinki, zaczepy. Oczywiście wszystko zostało przywrócone do oryginału. Podczas incydentu autostradowego oberwały się dokładki nadkola, wiec braki zostały uzupełnione. Teraz wszystko sztywno siadło, bez wibracji i jakiegokolwiek brzęczenia.1 punkt
-
Kolejna mała rzecz na drodze do szczęścia Audi sprawiało wrażenie słabo wyciszonego a dodatkowo w pewnym zakresie obrotów miewało takie nieprzyjemne dudnienie. Wykonany podczas serwisu olejowego, powierzchowny przegląd układu wydechowego, nie wskazywał na jakiekolwiek wady. Wszystko wyglądało dość dobrze. Ale doznania akustyczne budziły mój niepokój i zdecydowałem się na wizytę u specjalisty. Okazało się, ze pomimo dobrego stanu zewnętrznego, doszło do skorodowania i zapchania wewnętrznych komór rozprężających. Dodatkowo okazało się, że ktoś zamontował źle łącze elastyczne. Zakupiłem oryginalny układ wydechowy z 1.8 T BEX ponieważ według dostępnych opinii, ten wydech najciszej pracuje z połączeniu z silnikiem jaki posiadam. Efekt jest dobry. Auto przy przemieszczaniu się po mieście jest teraz bardzo ciche i ładnie mruczy tylko przy dodawaniu gazu. Jazda nie męczy. Spec od tłumików zrobił kawał dobrej roboty. Ładnie wszystko spasował. Nie ma naprężeń. Nie przenoszą się żadne wibracje. Przy okazji pojawiły się ładne końcóweczki wydechu1 punkt
-
1 punkt
-
..zasada jest prosta - nie ma znaczenia czy jest to benzyna czy diesel - w żadnym nie powinno odczuwać się jakichkolwiek wibracji. Przyczyn może być wiele,począwszy od poduszek zawieszenia całego zespołu napędowego po wymianę poważniejszych części układu przeniesienia napędu - np. dwumasy1 punkt
-
Dla potomnych: Trzeszczenie półki tylnej jest zdiagnozowane przez Audi i mają na to notkę serwisową. Zrobili to. Na rezonans boczków czekam do wtorku.. We wtorek po BT oddaję samochód na cały dzień (mają wymienić głośnik banga i naprawić ten rezonujący bok drzwi..)1 punkt
-
Siema. Skrzynia też mogła być powodem nie równej pracy ale wtryski też. Gdzie w Prw naprawiałeś samochód ?1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00