Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10/15/20 w Odpowiedzi
-
Dawno mnie to nie było Graty do lakiernika skompletowane, przy błotnikach padło na IC z końcówką Q - tak jak pisze @niwet nie są idealne ale wyglądają solidnie, przymiarki nie robiłem, ryzyk fizyk maluje wszystko dopiero będę zakładał, pewnie na wiosnę dopiero bo mój lakiernik takie terminy ma ze... miało być w październiku ale już teraz wiem, że nic z tego nie będzie. Graty się przeleżały ponad 1,5 roku więc już chyba kilka miechów ich nie zbawi. Grunt, że w końcu się zdecydowałem Z innych spraw to w ostatnim czasie walczyłem z PDC i problemem z dziwnym "pierdzeniem" opisywanym tu: Oba tematy załatwione. PDC irytowało mnie najbardziej bo żona non stop narzekała że raz działa raz nie. Po prostu głupiało. W ciągu jednego dnia nagle oszalało i nie mogłem dojść co jest grane. Razy cykały a raz nie. Podpiąłem VCDS i wywaliło mi 6 na 8 czujników (4 przód+2 tył) co wydało mi się podejrzane tym bardziej, że raz działało raz nie. Na pierwszy ogień poszedł moduł, szybka akcja o 1 w nocy z @jolley po drugiej zmianie i moduły podmienione. U niego mój działa, a u mnie na jego module PDC dalej szaleje - wniosek - to nie moduł. Jako druga poszła wiązka PDC z przodu. Pomyślałem, że może po mojej ostatniej przygodzie po prostu gdzieś się przetarła. Wiązkę miałem bo zderzak S4 jest kompletny zatem akcja i wiązka wymieniona - wniosek - to nie wiązka. PDC szaleje dalej. Myślę - kurde nie możliwe ze 6 czujników padło w jednym czasie no ale... Przekładka czujników ze zderzaka S4 plus zamówione 2 dodatkowe (używki ori) i... działa! Nerwów się najadałem ale jak widać wszystkie 6 padło. Plus z tego taki, że zwalanie zderzaków mam opanowane do perfekcji Gdyby ktoś coś to służę pomocą Kwestia pierdzenia opisana w temacie. W skrócie to myślałem, że to zaworek w odmie, bo stamtąd się to wydobywało. Decyzja - rozbieram cała odmę. Jak robić to porządnie. Myślę - spróbuje bez zwalania kolektora, mam małe ręce to powinno się udać. Na starcie oczywiście już miałem przeczucie, że to raczej nie zaworek jak zobaczyłem to: Oczywiście, żeby za łatwo nie było to kupiłem sobie tylko nowy zaworek i oring pod kolanko, ale myślę co tam - to na pewno tylko oring puszcza. Wsadziłem łapę - macam - i myśle - ku*** Kolanko tylko dotknąłem i rozsypało się w drobny mak. Żeby tego było mało w cholerę tego dziadostwa wpadła do środka. Odkurzacz w ruchu, wydarłem co się dało i rozbieram dalej. Ściągnąłem wszystko aż do tipa. Odma była czyściutka, zero masła, troszkę zapocona olejem ale ani kropli nie wyciekło z żadnej z rurek. Na drugi dzień do ASO i zakupiony cały komplet dolnej części czyli brakujące kolanko, zawleczka, trójnik i wąż (zaworek i oring już miałem). Wyczyszczona góra (i wąż z zaworkiem które ostatecznie wleciały nowe): Nowe fanty: Na koniec wszystko złożone. Założyć nową zawleczkę bez ściągania kolektora to droga przez mękę. Musiałem lecieć po sąsiada żeby mi kolanko z góry dociskał małą rurką bo samemu nie wykonalne. Ostatecznie się udało i pierdzenie ustało Na koniec trochę przyjemności Zgodnie z zapowiedziami żona się na 30 -tkę spisała Generalnie wszystkie fanty niezbędne do założenia są tunel USA+ręczny wrzucałem już kiedyś. Klimatronik 2 din i popielniczka przyszły w tamtym tygodniu. Pasuje jeszcze mi wymienić mieszek, gałkę, nakładkę na ręczny i podłokietnik bo jak wiecie u mnie wszystko granatowe Ale małymi kroczkami do czarnego. Muszę jeszcze dokupić przycisk PDC w chromie bo w nowym tunelu nie ma tego przycisku. Akcja z wymianą za 2 tygodnie.2 punkty
-
W dużej części masz rację ale też Chinol Chinolowi nie jest równy większość to straszne badziewia ale kilka procent z tego jest takich, które są zrobione zupełnie poprawnie. Tu chodzi wyłącznie o sumienność sprzedawców. Z tego co się zorientowałem, w PL prawie nikt nie oferuje radio z magistralą CAN (H, L) a jedynie odbiorniki z wyprowadzoną linią RX, TX do przyłączenia zewnętrznego transceivera CAN (dekoder CAN, canbus). Prawie wszystkie firmy, które sprzedają te cuda w PL, ściągają z CN nie te, które są dobrej jakości i dobrze dopasowane do konkretnych modeli samochodów, a kupują najtańszy g...wniany badziew, robią cenę x2 lub nawet x3, piękny opis w stylu handlarzy samochodów z otomoto i go! do przodu. W Chinach natomiast są dostępne i te drugie. Za 30 - 40% mniejszą cenę niż ten gruz na Allegro, możesz kupić od Chińczyka z wysyłką z magazynu na terenie EU (dostawa w ciągu 4 dni do PL), radio dopasowane do modelu, z gniazdem antenowym fakra, kostką quadlock, magistralą CAN, które nie potrzebuje żadnych dekoderów. Uruchamia się w ciągu sekundy, działają wszystkie funkcje z kierownicy i jest zoptymalizowane konkretnie pod model auta do którego zostało zakupione.1 punkt
-
1 punkt
-
Musisz podpiąć pod komputer i zobaczyć w blokach pomiarowych czy zapchało sadzą czy popiołem. Jeżeli sadzą można spróbować wzbudzić regeneracje filtra cząstek stałych by wypalił sadzę. Jeżeli to popiół to filtr nadaje się do czyszczenia lub wymiany.(wymiana jest dużo droższa niż czyszczenie). Jeżeli przebieg który widać na zdjęciu jest rzeczywisty, to jest duża szansa, że to tylko sadza.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
No tak. Możesz tu wrzucać logi jakie chcesz ale masz inne turbo niż przewiduje ustawa więc co tu analizować.1 punkt
-
A jak ma nie byc wyższe niż zadane ? Założyłeś turbinę "większą" i liczysz że będzie dobrze ?? Auto jest najnormalniej w świecie do wystrojenia.1 punkt
-
Dokładnie, kupujesz kartę z mapami i wg. instrukcji robisz aktualizację. Tyle się dowiedziałem jak narazie.1 punkt
-
Niestety 1BV to nie jest komfortowe zawieszenie, jeżeli nie masz dobrych dróg wokół domu, to będziesz rozczarowany, że tak twardo... Na ten moment jeszcze grzebią kanalizę u mnie na wsi i jest wręcz tragedia poruszać się na tych 18... Miedzy 17 a 18 nie było jakiejś mega zauważalnej różnicy... Jednak wszystko rekompensuje się w trasie, na autostradzie itd... Auto trzyma się drogi pewnie, łuki pokonuje idealnie... No i wiadomo, im większa felga, tym lepiej to auto się prezentuje... Co do 16, to tak, jak założę zimę, to odrazu auto robi się mniej stabilne na zakrętach itd... Ale za to przyjemniej się pokonuje nierówności... Także są plusy i minusy tego zawieszenia i większych felg... Gdzieś po głowie mi chodzila zmiana na 17" wklęsłe z b8/a5...1 punkt
-
1 punkt
-
Gratuluję cierpliwości i wytrwałości Oby projekt dotarł do końca i cieszył właściciela1 punkt
-
Zgadza się, tylko coś ostatnio dużo negatywnych opinii jest na ich robote , a tu do wydania jest kilka tys wiec chce to zrobic profi.1 punkt
-
WAUZZZF4XHA048863.pdf WAUZZZF4XHA048863_2.pdf1 punkt
-
W c7 po lifcie jak dobrze pamiętam jest już pasek led. W a5 jest po prostu zarówka. Nie wiem czy uzyskałem lepszy efekt wizualnie, ale na pewno ledy które zamontowałem świecą mocniej i dobrze oświetlają zaciemnione miejsca. Jest znacznie łatwiej przy cofaniu. Mniej więcej u mnie wygląda to tak jak na filmie poniżej:1 punkt
-
Nadal szukam... Jestem pewien, że nie jest to: Most, wał, półosie, przekładnia, dwumasa i sprzęgło. Po wymianie nic się nie zmieniło. Na 19" między 120 a 140 czuć to jeszcze bardziej. Zostało mi jeszcze zawieszenie i skrzynia biegów Z przodu mam minimalnie luźne tuleje w bananach, spróbuje z poliuretanem. Rozpędziłem auto na podnośniku do tej prędkości i czuć na aucie te wibracje, usztywnie zawieszenie, powymieniam wahacze i zobaczymy. Ewentualnie podmienię jeszcze skrzynie, choć po demontażu nic nie wskazywało na uszkodzenie . Widzę że wiele osób ma taki problem, może ten typ już tak ma ...1 punkt
-
1 punkt
-
Zrób logi dynamiczne i statyczne na benzynie 2+33 lub 2+7, bo nie wiem jak jest dokładnie w tym silniku. Z tych błędów to wszystko wskazuje na sondę lambda. Wypadanie zapłonów to pod lupę trzeba wziąć świece, kable, cewkę. Ten 17978 to coś z immo i może dlatego gaśnie zaraz po odpaleniu.1 punkt
-
u mnie sprawa wygladala tak ze zapalila sie kontrolka od zuzytych klockow , sciagnalem kolo patrze a klocki jak nowki. Zaczolem wiec rozbierac dalej okazalo sie ze przy wewnetrznej czesci tarczy zrobil sie maly rant z rdzy i on wlasnie szliwowal klocek od dolu przy hamowaniu. Pastylka w klocku zatopiona jest w jego dolnej czesci wiec rant z rdzy szybko ja przetarl. I pokazal sie komunikat.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00