Znalazłem fajną stronkę z manualami do VAGów https://procarmanuals.com/vag-ssp-82-sensors-in-skoda-vehicles/ - przykładowy PDF
w zakładce VAG SSP jest mnóstwo zeszytów z ciekawymi informacjami no i są też zwykłe manuale np. w zakładce engine reapir
Kivi zawsze prawdę powie ?
Kolega kiedyś miał e30 i jeździł właśnie w tej pozycji,po 3 latach jazdy stelaż w fotelu poddał się i pękł pogłębiając tą pozycję.
Małe spy foto, kolejny udany zakup, za 2 miechy w kraju
S4 DTM Quattro 25th Anniversary Quattro, tym razem 18/250. Czyli dwie z 4 w Europie wkrótce pod moim garażem
Zwykle samochodowe po kilka zł za sztukę. Do tego w obwód cewki przekaźnika wpina się diodę prostowniczą by szpilka z indukcji nie poszła w obwód tylko wyładowała się na diodzie. Dioda może być 1N4007. Zasilanie przekaźnika wpinasz równolegle z zasilaniem przetwornicy,styki robocze zwierają się po włączeniu świateł mijania i zasilanie idzie na przesłony.
Witam, mam pytanko. Mam silnik CAGC 88 kW i zrobiony chip - troszkę dodanych koników. Zastanawiam się czy to jakoś wpłynie i czy można do servisu jechać na tą akcję servisową jak już będą mieli pomysł co i kiedy naprawiać - wgrywać nowe oprogramowanie. Czy service się nie doczepi co jest mieszane w oprogramowaniu samochodu. Co sądzicie na ten temat. Z góry dziękuje i pozdrawiam forumowiczów.
Masza taki moduł jak ja? Czym sprawdzałeś czy jest impuls? ogólnie pojawia się on tam dosłownie na ułamek sekundy
Mam taki sam moduł. Sprawdzalem miernikiem i tez podpinalem modul i nie dzialal ;/Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka