Skocz do zawartości

Ranking

  1. HOLMATRO

    HOLMATRO

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      318


  2. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      34524


  3. george

    george

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      783


  4. karolek_ust

    karolek_ust

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      63


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/08/20 w Odpowiedzi

  1. Ciągnąć twój wywód - jak ktoś jara się tylko końmi i kogo jest w stanie na światłach wyprzedzić o pół maski, ok, jego sprawa.. Miałem stage 3 w B7, było szybsze niż ta eska, gdybym kasę która wpakowałem w nią dołożył do poprzedniej to miałbym pod 500 koni.. No i co z tego? Na co mi to? Dwójka dzieci, kariera, wymóg posiadania prawa jazdy o każdej godzinie dnia i nocy, wiek rośnie.. Po prostu nie kręci mnie posiadanie 400-500 koni tylko po to, żeby raz na 2 tygodnie mieć to szczęście i się z kimś adekwatnym spotkać na wirażach, światłach i moc się sprawdzić. W większości przebiegu mijasz Fiaty Panda i Hujdaje i20 na warszawskich blachach.. i nie przekraczasz swoimi 439 końmi średniej prędkości 50 km /h. Wiec po co ci kompresor, jak obok ciebie jadę ja, wolnossacym V8 z bulgoczącym Milltekiem, cały na biało... Wszystko co ma 300 koni jest na polskie a nawet europejskie warunki wystarczające w zupełności do każdego stylu jazdy i celu podróży. RS4 B7 wolniejszy od B5? Oczywiście ze tak. Ale nie taka jest idea tego samochodu, jeżeli kupiłeś i zrobiło Ci się smutno, ze B5 cie objechalo, to pomyliłeś potrzeby i dobrze ze sprzedałes i upalasz teraz zwykle, mega popularne S4 B8, które kupisz gdzie bądź kiedy bądź i za śmieszne pieniądze, jeżeli chodzi np o rynek USA, dobrze Ci znany i zrobisz je na 450 koni za kilka tysięcy złotych. Popatrz na moje S4, pomysl co napisałem i spróbuj zrozumieć co mi przyświeca, a nie próbujesz na siłę narzucić swój tok myślenia, który jest nijaki w tym momencie bo to nie wątek o aucie to ganiania po wawce. Bez urazy, ale to przebija strasznie, nie pierwszy raz piszesz takie rzeczy. I uwierz mi, stać mnie na samochód 500 konny, ale nie w tym rzecz w tym wątku, nie po to mam auto dla siebie na daily jakie mam. Mamy różne poglądy na motoryzacje, ważne żeby szanować je nawzajem, bo krytykować coś co ktoś robi albo widzi inaczej niż Ty to najprostsze rozwiązanie Pozwolilem sobie na śmiałość i napisałem co myśle, bo to mój wątek i chce ten temat mieć tutaj wyjaśniony, bo wiele osób to czyta a nie lubię takich rzucanych 3 groszy jak twoje i pozostawiania ich bez komentarza Miłej Niedzieli
    3 punkty
  2. Ile osób, tyle preferencji, lecz najważniejsze, aby każdy był zadowolony ze swojego wyboru.
    2 punkty
  3. Witam wszystkich forumowiczów. Po długiej walce i pisaniu na forum że skrzynia niema czujnika prędkości i licznik nie pokazuje prędkości, dostawałem odpowiedzi że załóż nowy licznik od 2003 w górę albo da się to zrobić ale nikt nie chce napisać jak. To ja wam napisze na moim przykładzie jak ja to zrobiłem jak można zaoszczędzić pieniążki. Moje auto pochodzi z 2002 roku licznik po vinie także z tego roku. Z kostki ABS ciągniemy kabelek z pinu 33(sygnał prędkości) do zielonej kostki licznika na pin nr 5(wejście prędkościomierza) lub jeśli mamy kostkę od skrzyni multitronic (prostokątną nie wiem jak w okrągłej) na pin też nr5 Mam nadzieję że komuś pomogłem. Pozdrawiam.
    1 punkt
  4. Czołem.Czy pomoże ktoś z numerami przewodów idących od zbiorniczka płynu do wspomagania.Strasznie mi się pocą i muszę robić dolewki płynu. Czy tylko ASO czy mogą być zamienniki? Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  5. Nie widząc jaki błąd jest zapisany nie ma odpowiedzi na to pytanie. Może być wszystko i nic. Jedyne co możesz zrobić bez vcds to rozgrzać auto do temp. roboczej i ustawić po obu stronach temperaturę na max. odczekać 30 sek. żeby silniczki się pezestawiły, następnie na najniższą tem. i znowu odczekać . Następnie żądaną temp. np. 22°C. Silniczki wtedy jadą w swoje krańcowe pozycje i jeżeli któryś się przyblokował jest szansa, że się odwiesi.
    1 punkt
  6. Fajnie się auto prezentuje, też mam b9 lift, tylko biały sedan, w kwestii lamp bo wydaje mi się nie do końca wyjaśnione w temacie, to są lampy full led,(mam takie same u siebie) wyglądają wizualnie tak samo jak matrix led, ale to nie są matrix, matrix ma dynamiczny kierunek również z przodu i przy otwieraniu i zamykaniu auta matrix ma animacje swiatel.. Po tych detalach najłatwiej odróżnić full led od matrix led. Pozdrawiam
    1 punkt
  7. Nie umiem tego połączyć z wcześniejszym twoim postem, ale chwała Ci za to, taka jest istota życia każdego rodzica, w dzisiejszym chorym świecie. Sam tez ciężko pracuje i co mam oddaje zonie, dzieciom, a z tego chce mieć tylko tyle, żeby moje auto było w miarę nietuzinkowe i zeby miało jakiś smak, jakąś duszę, historie. Dlatego jeżdżę czym jeżdżę i jestem z tego dumny i zadowolony, jak Jarek z ‚Chłopaków do wzięcia’ I tez pewnie byłoby w garażu jakieś grubsze auto, a jest (patrząc na mechaniczny aspekt) zwykle S4. Jednak mam inne priorytety, tez każda złotówkę teraz przeznaczam na nowy dom dla rodziny który się buduje. Tak czy owak, jestem dumny ze swojego DTMa bo czuje ze jest pode mnie ulany.
    1 punkt
  8. Spróbuj pierw zalogować się pinem 4 cyfrowym poprzedzonym zerem,wyciągnij go z zegarów. Jak dalej nie przyjmie kodowania to musisz poszukać ecu od manuala. Nie każdy sterownik daje się przekodować z automatu na manual.
    1 punkt
  9. Kup ori czujnik, z ori uszczelką i podmień. Nie zostaje Ci nic innego na ten moment
    1 punkt
  10. 1 punkt
  11. Nie wszystko będzie pasowac montuje aż swoją poduche i wiazke i działa
    1 punkt
  12. A więc jestem spowrotem , rezanie bylo ,aczkolwiek niezawsze byl czas na foto relacje , ale juz nadrabiam Tutaj zaraz po wyciągnięciu kompletu foteli I mamy wreszcie moje upragnione fotele w pełnej elektryce Żeby dokończyć polift brakowało jeszcze parę maly drobiazgów jak manetki poliftowe , licznik poliftowy , panel klimatyzacji poliftowy oraz kratki podświetlane poliftowe . Więc melduje wykonanie zadania
    1 punkt
  13. witam miałem chwilę więc wpadły schowki pod fotele bajer fajny ale myslem że będę trochę większe dodatkowo buty na zimę gotowe! całkiem fajnie się jeździ na 17 taki kompromis bo fajnie się trzyma i jest komfort!:)
    1 punkt
  14. Auto więcej stoi niż jeździ ale czasem uda się je przewietrzyć i zrobić jakieś foty, coś tam się powolutku grzebie i jakieś fanty wpadną.
    1 punkt
  15. Bardzo fajny projekt Będę obserwował, pozdro.
    1 punkt
  16. Poszukuję kogoś kto ma gotową mape do 1.8tfsi 120km caha MED17 SW8K1907115C BOSCH MED 17.5
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...