Skocz do zawartości

Ranking

  1. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      4

    • Postów

      34528


  2. D4NTE

    D4NTE

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      117


  3. Rob@k

    Rob@k

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      857


  4. Veiru

    Veiru

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      100


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/18/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Daron z Poniatowej albo Karol z softmod.
    1 punkt
  2. Masz na klimatroniku samym (czyli maks 28, potem jest tzw. "wc**j" nawet na strony możesz podzielić, żeby przy Quattro na przód szło mniej, jak na tył.
    1 punkt
  3. I tak z Concerta2 poprzez chińskie androidowskie radio doszedłem do upragnionego RNS-E. Wszystko pięknie działa, navi na oryginalnej antenie GPS również chodzi pięknie Kupiłem rowniez licznik z anglika za 3 dyszki i i szybka znów jest cala. Muszę jeszcze znaleźć mechanizm podnoszenia szyb kierowcy bo coś trzeszczy i trochę strach że zostanę z otwartą szyba. Przydałby się również przełącznik otwierania szyb x4 bo również blokadę otwierania tylnych szyb szlag trafił i pasażer z tyłu nie może się przewietrzyć. Także jakby ktoś coś takiego miał to priv.
    1 punkt
  4. Co dwie odpowiedzi to nie jedna
    1 punkt
  5. Jak pompę zapowietrzyli to nie odpowietrzą jej pompując nogą i popuszczając. Należy podać płyn hamulcowy pod ciśnieniem do układu podpinając urządzenie do wymiany płynu hamulcowego pod zbiorniczek wyrównawczy. Podając płyn pod ciśnieniem zastartować odpowietrzanie VCDSem i luzować nakrętki przewodów na pompie żeby wypchało powietrze przy pompie a nie pchało je w układ do wszystkich przewodów. Następnie jak pompa już odpowietrzona odpowietrzyć resztę układu.
    1 punkt
  6. Przy zapowietrzonym układzie samym vcdsem na pewno nie odpowietrzysz, bo niby jak. Jedź do "fachowców", niech poprawiają.
    1 punkt
  7. Proste że nie. Zapowietrzyli Ci układ to niech to poprawią.
    1 punkt
  8. Dziś odwiedziny u @wrclagunai rezanko w postaci dynamicznych kierunków w lusterkach, odblokowanie mib3 podczas jazdy profi robota kto ma lifta śmiało niech uderza do Grzegorza ma odpowiednie programy i wiedzę
    1 punkt
  9. dopisanie mmi to kilka minut bez potrzeby wizyty w aso , a tam jak poprzednik napisał. Aso+mmi+czarna lista=Problemy. Podobnie z każdym modułem posiadającym cp ,a będącym na liście.
    1 punkt
  10. Dawno mnie tu nie było, ale temat nie umarł a kilometry lecą. Zamontowany ostatnio tip z kwasu i wymieniony podwojny intercooler na centralny w raz z całym orurowaniem z kwasówki. Trzy popołudnia spędzone na cięciu gięciu i pasowaniu. Ale w końcu się udało i wszystko na miejscu. Przy okazji usunięty też cały układ SAI. Jeszcze tylko przemalowanie rór na czarno żeby nie rzucaly się tak w oczy. Temperatura w dolocie spadła i mam wrażenie, że płynniej przekazywana jest moc, nie ma takiego kopnięcia w plecy.
    1 punkt
  11. Do Twojego Motul Specyfic 5W40 505.01 C3, nic innego
    1 punkt
  12. Wygląda nieźle Czekamy na fotki po zamontowaniu!
    1 punkt
  13. Brawo, Watsonie, tego mi właśnie było potrzeba Dobra, żarty na bok. Moze cos konstruktywnego, Panowie ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 punkt
  14. Tak jak to kolega Audi sline napisał, to tylko podstawka. Do tego mocujesz adapter odpowiedni do twojego telefonu, a dopiero w to wkładasz sam aparat . -- Pozdrawiam. Sławek
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...