Skocz do zawartości

Ranking

  1. DanielMod

    DanielMod

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      231


  2. zioowo

    zioowo

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      3

    • Postów

      16


  3. Legion44

    Legion44

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      124


  4. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      22941


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/22/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Zadnym nacinanym czy wierconym dziadostwem nie poprawisz skutecznosci hamowania, zapomnij.
    2 punkty
  2. Dziękuję w sumie oboje przeszliśmy z dwóch litrów na "Vałki"
    1 punkt
  3. Witam serdecznie w klubie Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam ,,,
    1 punkt
  4. Poskladalem wczoraj front ale nie jestem zadowolony. Po pierwsze to nie mogę podnieść zderzaka do góry bo chyba sruby od regulacji szlag trafił. Wkręcam je, torx się kręci ale nie wykręca się regulacja. W palcach to chodziło lekko przed założeniem zderzaka, a jak wrzuciłem zderzak to ani drgnie. Obstawiam ze obrobil się gwint w śrubie od regulacji. Torx siencaly czas kręci wiec chyba go przekręciłem. Nie działają obydwa. Po drugie i najgorsze leja mi oba spryskiwacze Oba leja w miejscu gdzie wciska się waż na kruciec. Spod tej obrotowej końcówki. Dodatkowo jeden leje z samej dyszy co się wysuwa. Zakładam ze pewnie tam są jakieś oringi które szlag trafił. Jak zobaczyłem cenę nowych spryskiwaczy to się złapałem za głowę - 385 zł / szt. Nie wiem co z tym zrobić, kupić używkę to znowu się może okazać ze będzie to samo co u mnie. Może ktoś rozbierał te spryskiwacze i wie jak to jest zbudowane? Da się to naprawić, może wymienia się te oringi czy muszę liczyć się jednak z zakupem nowych? Doradźcie coś proszę Efekt jest taki, ze za tydzień muszę zwalić znowu zderzak i odłączyć wtyczkę od pompki i węża od spryskiwaczy co wychodzi z pompki zasklepić jakaś śruba bo przez cała noc cały zbiornik wyciekł. Muszę mieć spryski na szyby wiec innej możliwości nie widzę. Generalnie powiem, Wam ze już nie robota na tym zimnie, strach cokolwiek dotknąć żeby nie pękło. Wczoraj pomagałem sobie opalarka i grzałem najpierw wrażliwe elementy które mogły by popekac. Na szczęście udało się bez takich przygód. Ogarnę jeszcze za tydzień odłączenie tych spryskiwaczy i zostawiam resztę na wiosnę tj. wrzucenie klapy, naprawę spryskiwaczy i śrub do regulacji. Fota spryska: Foty fury w stanie obecnym:
    1 punkt
  5. Panieee to juz średniowiecze z parowozami,wodór teraz jest bardziej na czasie....
    1 punkt
  6. Niebywałe, uważam ze to najgrubszy projekt B7 dotychczas pokazany na tym forum. Chylę czoła
    1 punkt
  7. To zmień mechanika jeśli jest zalecany olej przez producenta 5w40 to takiego się używa na twoim miejscu zrobił bym płukanke silnika i zalał coś z parametrami 5w40 np. Motul Valvoline Liquy Moly. Napewno nie zaszkodzi a wydaje mi się że się polepszy pierwsza wartość to zdolność oleju w niskich temperaturach czyli czym parametr jest mniejszy silnik szybciej dostanie oleju w górnej części silnika. Drugi parametr czyli 40 to film smarny i to jest bardzo istotne. Jak przejdziesz z 30 na 40 będzie ciut większy i tak bym zrobił.
    1 punkt
  8. Bo lampy które przeglądasz mają światła do jazdy dziennej w technice LED a światła mijania i drogowe siedzą co prawda za soczewką ale są to żarówki halogenowe H7. Takie lampy można plug&play wstawić na miejsce zwykłych lamp z H7. Przy lampach z bixenonem źródłem światła nie jest żarówka H7 tylko żarnik (w tym przypadku D1S) zasilany z przetwornicy pod lampą. Do takich lamp jest inne połączenie na kostce przy lampie i musiałbyś przerabiać instalacje elektryczną i kodować sterowniki żeby zaadaptować takie lampy żeby to świeciło i nie wywalało błędów. Pomimo tego, że lampy wyglądają optycznie prawie tak samo różnią się zastosowaną techniką i sposobem działania.
    1 punkt
  9. Fabrycznie lampy w B7 nie są hologowane pod LEDy i jedynie we własnym zakresie możesz mieć żarówki w DRL i pozycyjnych na ledowe tracąc przy tym homologacje.
    1 punkt
  10. Niektóre hamownia stacjonarne przeliczają na normę i w sumie powinno porównywać się w jednoznacznych warunkach. Wpływ warunków na moc http://www.godula.pl/?page=article&kat=art&option=det&artid=14 . Z tego co widzę to hamowałem swoje auto przy 1009 hPa i 2,0 °C, pewnie dlatego wyszło więcej niż seria (o 2 KM i 5 Nm). Z drugiej strony takie różnice zawsze można podpiąć pod błąd pomiaru. Czy to na + czy na -.
    1 punkt
  11. Witam ogólnie z forum widać że te silniki lubią brać olej, chociaż w moim przypadku na okres 10tys dolewam około 0.5 litra jeżdżę na Oleju Motul X-Cess 5w40 i pamiętaj o tym nie zmieniaj na tzw. "gęstszy" olej bo jeśli producent zaleca taki olej w tym przypadku 5w40 to lejemy go do samego końca. Ja osobiście co druga wymiana płukanka silnika, nie wierzę w mity że coś tam wypłucze i nie wierz w to. Pozdrawiam.
    1 punkt
  12. Ciągle z moją Andżelą ?. Nie powiem myślałem o zmianie, ale przerażają mnie nowe silniki (koszta, awaryjność). Postanowiłem odświeżyć temacik. Aktualizacja modów : Wnetrze -lusterka wew i zewnętrzne fotochrom -czujnik deszczu,CLH, AUTO światła -kiera s-line mf -gałka biegów s-line, doszły dekory 1nk -automatycznie otwierana klapa bagażnika -sytem mocowania bagażu z A6C6 -nakładki z podstopnicą RS Doleciało -kubły skórzane z szufladkami, grzane tyłki, pół elektryka -boczki skóra, bose, rolety -schowek lodówka, zmieniarka -przyciski chromy, przełącznik lusterek, włącznik świateł chrom -vfiz -ciemne szyby Zewnatrz: -pakiet sline tj. lotka klapy bagażnika, przedni zderzak z quattro na grilu, gril kratki halo czarny połysk, tylna dokładka zderzaka, listwy drzwi od S-ki ? -podświetlane blendy lusterek -koło 18" - z lamp usunąłem pomarańczowe kierunki Mechanika: -dsmic, DP i sai wyleciało, wtryski 370 Saab, hybryda od Geremiego, program Łukasz13, tip silokon -zawias 1bv i stabilizatory z S-ki -heble 320/288 -brak środkowego tłumika, końcówki Ulter 90 Plany? Chyba już tylko czorny sufit mi się marzy. Zastanawiam się czy dołożyć dokładkę z cupry i niedługo wleci kiera Kilka nowych fotek
    1 punkt
  13. Panie/Pany jakaś "reanimacja" spotu Konin, Koło, Turek, okolice ? Luźna pogadanka, ktoś chętny?
    1 punkt
  14. Witam serdecznie. Postaram się opisać przeróbkę przodu modelu A4 B8 2008-2012 na poliftowy 2011-2015. Niestety u mnie zaczęły rdzewieć ranty błotników i stąd ta decyzja. Do mojego auta wpadł akurat przodzik w wersji BLACK S LINE, a co za tym idzie kosztowniejsza modyfikacja. Fabrycznie miałem bixenon i tez taki założyłem od polifta. Konfiguracji może być kilka. Wszystko zależy jaki przód zakładamy i ile mamy PLN (zwykły , S LINE czy S4). Kilka uwag i porad: 1. Lampy bixenon 2009 <---> 2014 2. Pas przedni (wzmocnienie) nie zmieniałem 3. Chłodnice i inne elementy zostają te same 4. Błotniki do wymiany 5. Maska do wymiany 6. Zderzak do wymiany 7. Spryskiwacze i ślizgi do wymiany 8. Instalacji nie zmieniałem 9. Odpowietrzniki lamp zostają stare 10. Węże od spryskiwaczy różnią się średnicą. Wystarczy obciąć końcówki węża i założyć opaskę. Autor manuala dokłada starań, aby publikowane w tym poradniku treści były rzetelne i pomocne, jednakże nie ponosi żadnej odpowiedzialności za skutki działań podejmowanych w oparciu o te treści. Kopiowanie, cytowanie, przerabianie/edycja tekstu oraz dalsza dystrybucja są zabronione. Wykorzystywanie go w innych miejscach, bez podania źródła (link do manuala), będzie traktowane jako naruszenie praw autorskich i praw do własności intelektualnej. Copyright © Audi A4 Klub Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    1 punkt
  15. Update na 150kkm: zestaw TEXTAR na przód + dodatki od @dzik, zobaczymy jak to całe PRO+ będzie działać po dotarciu.
    1 punkt
  16. W ramach zmiany tylnego stabilizatora na model z Audi B7 RS4 chciałbym się podzielić wrażeniami z jazdy po przejechaniu kilku moich ulubionych tras. W punktach co się zmieniło: - ogólne poczucie większej zwartości auta (prowadzi się jakby było ciut mniejsze/lżejsze), wcześniej za szybszym ruchem kierownicy lewo/prawo najpierw reagował przód auta, a po chwili tył, teraz jest to prawie równoczesne. - znacząco zmniejszyło się bujanie auta podczas szybkich zmian kierunków jazdy (tzn. body-roll), było to szczególnie irytujące wcześniej (na poprzednim tylnym stabie 18mm) np. gdy trzeba było awaryjnie zmienić kierunek jazdy podczas jazdy po szybkim łuku. - granica bezpiecznej prędkości na ulubionych zakrętach zwiększyła się, można jechać szybciej ponieważ auto ma większą przyczepność (dociążają się mocniej koła będące na wewnętrznej części zakrętu) i czuje się większą pewność/stabilność . - komfort jazdy w żaden sposób się nie pogorszył, bezpieczeństwo jazdy wrosło Podsumowanie: Po dwóch tygodniach jazdy uważam, że warto zrobić taką modyfikację, co więcej myślę, że każda A4B6/B7 powinna z takimi stabilizatorami wyjechać z fabryki, bo seria to jest jednak trochę słoń na wrotkach. Muszę też wspomnieć, że ta modyfikacja należy do tych raczej subtelnych i nie należy tego kojarzyć z jakąś różnicą typu "niebo, a ziemia", ale z pewnością jest odczuwalna pozytywnie zaraz po zmianie. Jak ktoś chce iść bardziej stanowczo i poczynić radykalną poprawę stabilności to trzeba sięgnąć po grubsze (dosłownie) i droższe rozwiązania z motorsportu (np. 034Motorsport Solid Rear Sway Bar. ew. H&R lub Eibach) Porada: Nie warto zaczynać od samego przedniego stabilizatora z dwóch powodów: 1) zwyczajowo w zależności od zawieszenia (1BA/1BE/1BV/1BD) macie prawdopodobnie już przedni stabilizator solidniejszy od tylnego 2) zmiana przedniego stabilizatora na mocniejszy pogłębi podsterowność A4 (szczególnie w FWD), a zmiana tylnego na sztywniejszy zrobi coś odwrotnego co jest zalecane. Chcę zaznaczyć, że jest to tylko moja indywidualna ocena, która oczywiście może się różnić od innych opinii na ten temat. Jednak zamieszczam ją, bo może się komuś z Was przydać podczas rozważań typu "Jak tu poprawić fabrykę ?"
    1 punkt
  17. Kolejna modyfikacja, która powinna poprawić prowadzenie samochodu, tym razem zmieniłem fabryczny tylny stabilizator 1BV na większy z B7 RS4. W przypadku mojego auta przedni stabilizator dla zawieszenia 1BV jest taki sam jak w B6 S4 więc postanowiłem go zostawić i zająć się tylko tyłem. Stan początkowy: stabilizator tylny SLINE (1BV) średnica 18mm, waga 2.7kg. Stan obecny: stabilizator tylny B7 RS4 średnica 22mm, waga 3.8kg Pełny zestaw potrzebnych części do zmiany: 8E0 511 409 AL - stabilizator 8E0 511 327 D - gumka x2 8E0 511 439 - opaska x2 N 101 277 07 - śruba x8 N 105 281 03 - śruba x2 Montaż jak zwykle w Allmotors --> Jak trochę pojeżdżę to oczywiście podzielę się wrażeniami....
    1 punkt
  18. kurcze w którym to miejscu pisze? bo nie moge znalezc na tylnej kanapie, macie jakies zdjecie pogladowe ?
    1 punkt
  19. Ja mam 1be i często ocieram dołem o różne rzeczy:garby na jezdni,progi przy centrach handlowych,wysokie krawężniki.Już raz zderzak zerwalem i 2 osłony silnika poszły. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  20. Malik - jak już kupisz tą sprężarke i będziesz chciał poprawić hamulce to daj znać - mam kolesia który srzedaje porszaki i przy okazji handluje częściami do nich - przy 500 koniach przydałyby Ci się hantle od GT2 - jakieś ceramiki... - gwarantuje że zapłacisz za nie mniej niż za kompresor... - tak z ciekawostek - koleś w 2007r sprzedał więcej samochodów tej marki niż wszystkie salony Porscha w Polsce razem wzięte :gwizdanie:
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...