Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 12/14/20 uwzględniając wszystkie działy
-
@kamil-vag dzieki za cala pomoc ^^ W aucie siedzą soczewki BiLEDowe 2.5 cala wraz z osłonami Iris dzieki temu mamy efekt który wygląda prawie jak BiXenon. Tutaj porównanie jak świeci Bixenon(po lewej) a mój BiLED (po prawej @k3m0t89 dzieki za pomoc w zamontowaniu wszystkiego trochę pracy było Lampy poszły w Czarny Połysk, klosze zostały wypolerowane Noo i oczywiście wpadły tez postojowki Led od Promotora Takie małe porównanie z tym co było a tym co jest No i dwa filmy porównujące światło na h7 (tak jak bylo) 20201205_173952.mp4 oraz na BiLED (tym co jest teraz) 20201212_191640.mp4 20201212_191411.mp4 20201212_190759.mp4 Mysle tylko żeby ewentualnie dać je trochę niżej szczególnie prawą ale teraz jest tak dobrze że widać pobocze i wszystkie zwierzęta wiec nie chce tego robić...3 punkty
-
3 punkty
-
1 punkt
-
Będziesz miał 100% pewność jak zamienisz żarniki. Na 99% taki objaw to kończący się żarnik.1 punkt
-
Naprawdę bardzo dobra robota, warto było poświecić trochę czasu i mamony... Kreski idealne aż oko cieszy... Można by pomyśleć jeszcze o imitacji poziomowania, wtedy nikt by się nie czepiał na przeglądzie czy przy kontroli... Były na forum takie moduły kiedyś... Pilnuj czy nie razisz po oczach, jeśli ktoś mignie to na dół... trzeba brać pod uwagę, że to ma naprawdę sporo lumenów i warto pomyśleć o innych kierowcach Zawsze możesz sobie ręczną regulacją dać o poziom niżej...1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
No to dobrze mi się wydawało. Nic nie szkodzi bo nie muszę mieć ściętej1 punkt
-
Pora coś odświeżyć -wymiana soczewek na B8 AL od @gwerty + nowe żarniki Bosma 4300k (stare odbłyśniki o dziwo w stanie idealnym,żarniki tragedia) Na starych żarnikach żółta barwa,w nocy słaba widoczność i prawy żarnik migał i już sie bałem,ze przetwornice szlag trafia ale po wymianie ustało Brak fotek z wymiany niestety Wymieniłem spryskiwacze reflektorów,bo lewy sie nie domykał a za jednym sciaganiem zderzaka stwierdziłem,ze lepiej zmienić dwa Były właściciel mi przedzwonił,ze mam wpaść bo znalazł w garażu jeszcze troche częśći do A4 m.in ori Concerta 2,wiec go założyłem (nie ori radio kompletnie nie pasowało do wnetrza i działało tylko gdy auto było odpalone),po jego założeniu wkońcu zagrał ori sub i w połączeniu z tymi zmienionymi głośnikami gra naprawde spoko,choć docelowo bedzie coś innego Już nie wspominam o wyświetlaniu na FISie i duuuuużo lepszym odbiorze stacji,mimo że na nie ori radiu miałem separator. Przy okazji - przycisk esp,wizytownik,awaryjki i cupholder wymieniłem na inne uzywki w lepszym stanie (klimatronik dalej straszy,ale drugi juz na regale czeka ) -Założenie brakujacej spinki spojlera nadkola i pozbycie sie trytytki (takie naprawy mnie najbardziej ciesza xD) -Postojówki LED z ali + przy okazji na długie założyłem nowe H7 Tungsram Sportlight bo chce zrobić DRL na długich niebawem.. -Wygłuszenie pokrywy zaworów Pianka 25mm -Nowy korek oleju z ASO,bo dookoła się pociło Autko ostatnio u mechanika było,bo ja zbytnio nie mam czasu na grzebanie a też nie wszystko chce mi sie robić i ogarnął - wyciek płynu wspomagania winowajcą był węzyk,łączniki stabilizatora tył i gumy stabilizatora i wymienił jeden wąż paliwa idący do filtra. Miałem jeszcze problem z odpalaniem auta na ciepło,sprawdziłem na kompie kąt synchronizacji -7.7... I autko też mi paliło gruubo ponad 7l/100km Majster to przestawił,i tak rozrząd bede wymieniał w najblizszym czasie, nie wiadomo czy nie jest zle ustawiony bo fasolki na kole pasowym nie są po środku.. Ale po ustawieniu synchro spalanie na postoju 0.4l (wcześniej 1l),przy w miare spokojnej jezdzie w cyklu mieszanym 6.4/100 i korekcje pierwszego wtrysku sie poprawiły bo wczesniej podlewał.1 punkt
-
Dziękuję, cieżko będzie chyba znaleźć grzaną, ściętą z łopatkami w dobrej cenie i w dobrym stanie. Ta jest w super stanie bo przebieg dopiero 50 kkm i nie zamierzam zamieniać na świeczkę tylko bo ścięta a za nową cena nie jest tego warta co zyskasz po wymianie. Poza tym chyba nawet nie ma w ściętych wersjach ogrzewania kierownicy1 punkt
-
No ładnie oczka wyszły, odrazu inaczej niż te zwykłe odbłyśniki1 punkt
-
A6 - tylko pneumatyka A4 - brak możliwości pneumatyki - wszystkie wychodziły na zwykłym zawiasie nie regulowanym1 punkt
-
Sprzedaj to za grosze, szkoda się męczyć z tymi starymi parchami. Świat nie kończy się na a4 i "legendarnym" 1.8t.1 punkt
-
1 punkt
-
Witam, jako że nie znalazłem na forum żadnej informacji o wymianie osłon i odboi w A4 B6 Avant, postanowiłem napisać co jest potrzebne i w jaki sposób się to wykonuje. Potrzebujemy: Nowe osłony i odboje ( ja kupiłem Monroe za 79 zł), szczotka druciana, Podnośnik, klucz do kół, jakąś kobyłkę x2 lub jakieś dwa klocki drewniane, kluczyk torx - nie pamiętam rozmiaru ale mały, klucz nasadowy z przedłużką i grzechotką nr: 13 klucz nasadowy z przedłużką i grzechotką nr: 21 klucz płasko- oczkowy nr: 21 zaczynamy od poluzowania śrub koła, podnosimy autko i odkręcamy koło. za pomocą torxa odkręcamy osłonę- nadkole wewnątrz błotnika, po wyjęciu można wyczyścić( ja dokładnie wymyłem silnym strumieniem wody) szczotką czyścimy śrubę mocowania amortyzatora do wahacza, oraz luzujemy ją za pomocą kluczy nr: 21 odkręcamy u góry kluczem 13 gniazdo amortyzatora, po czym odkręcamy na dole i wyjmujemy śrubę, wyciągamy amortyzator, wymieniamy odbój i składamy wszystko w odwrotnej kolejności, pamiętając o tym aby przed mocnym dokręceniem śruby na dole podstawić coś pod wahacz i opuścuić samochód - poruszać nim aby guma w amortyzatorze ułożyła się, po czym dokręcamy mocno śruby zakładamy osłonę nadkola i koło. czas operacyjny na obie strony około 2h.1 punkt
-
Witam. Ostatnio tez zauważyłem wyciek z przepustnicy w mojej slicznotce. Odkręciłem korek od wlewu oleju i ZONK bo dmucha jak z parowozu. Gdybym nie był na 100 procent pewien przebiegu to zaczynał bym się martwic. Auto ma przejechane nie całe 200tys i nie wydaje mi się żeby silnik był już na wykończeniu. Szukałem troche po różnych forach i nie znalazłem jakiejś konkretnej porady na ten temat, wiec sam zaczynam działać. Ułożyłem sobie taki mały plan, napiszcie co o tym myślicie. . Zdejmuje pokrywę zaworów, czyszczę wszystko, składam, testuje. Gdy nic to nie pomoże wywale co nieco z tej pokrywy i założe separator, wejście odmy do dolotu całkiem zaslepie. Gdy to nic nie da mam,zamiar zrewidowac wtryski i poodkładki uszczelniajace pod nimi. Postaram się za niedługo dać cynka czy coś pomogło, moze nagram jakiś film na yt.1 punkt
-
Nie wiem czy takie sprężyny (Eibach) będą się nadawać do mnie. Nie chcę jakiś modów. Nie chcę obniżać samochodu poniżej ori ani go zawyżać ponad ori. Uważam, że maszyna dobrze się prezentuje. Oczywiście wg mojego gustu. Chcę żeby było po prostu dobrze. Proszę, spoglądnij. Czy sprężyny Eibach tutaj miałbym zamontować? Podaj mi jakiegoś linka. Z ciekawości spoglądnę i porównam parametry. Jestem w pracy, niestety mam większość stron poblokowanych i nie widzę niektórych zdjęć ale nieważne. Tu masz przykładowego linka: http://allegro.pl/sprezyny-eibach-pro-kit-audi-a4-b6-a4-b7-avant-i4933537248.html Zauważ że Twoje przez te kilkanaście lat pewnie się troszkę zużyły, seryjnie miałeś -20mm. Eibach ma -30mm ale jest nowy, może się okazać że nie będzie różnicy, a jeśli już to bardzo delikatna. Auto na pewno lepiej będzie się prowadzić, jeśli chodzi o komfort to nie ma żadnej znaczącej różnicy. Proponuję od razu wymienić te wszystkie gumy, proponuję ASO. Jeśli jednak będziesz brał używki to te z linka wyglądają bardzo dobrze, pytanie czy to faktycznie zdjęcia oferowanego przedmiotu, musisz się dopytać telefonicznie. Co brać, to sam sobie odpowiedz, jeśli nic nie chcesz zmieniać a te używki są w tym stanie to bierz je a jak myślisz nad nowymi to polecam te z Eibacha.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00