Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 01/03/21 uwzględniając wszystkie działy
-
Niestety ale cena nie jest wyznacznikiem jakości, kupiłeś bubez za który przepłaciłeś, trzeba było zainwestować w ory felgi i pewnie takich problemów byś nie uświadczył. Akurat u siebie miałem od 18 do 20 i śmiem twierdzić że między 19 a 20 jest różnica odczuwalna, ale dalej można komfortowo podróżować i nie ma mowy o krzywieniu kół po jeździe na płytach, moim zdaniem przy ory feldze na niskim profilu prędzej się podda opona niż felga. Poniżej zdjecie mojej opony, felga wytrzymała i dalej prosta.3 punkty
-
Spocik dzisiaj godz.17.00 - Galeria VIVO - Tarasy Zamkowe - Parking poziom "-3" Sektor C92 punkty
-
Zabraniam wykorzystywania moich zdjęć lub opisów w celach komercyjnych lub publikacyjnych oraz dystrybucyjnych na innych stronach czy portalach internetowych. Ze względu na to, że panowie inżynierowie z Ingolstadt postanowili zaoszczędzić kilka Euro, w naszych B9 nie mamy już czerwonych lampek ostrzegawczych w tapicerkach drzwi. Na ich miejsce wstawione są ładne czerwone odblaski za 25 centów. Postanowiłem te lampki dołożyć ponieważ te odblaski wyglądają po otwarciu drzwi jakby sie w nich żarówki popaliły. Potrzebne gadżety to lampki o numerach: - 8K0947411 lub 4B0947411 lub 6Y0947411, wszystkie są takie same. - do lampek wstawiłem zamiast żarówek LED (na zdjęciu poniżej) - kostki przejściówki już z kontaktami do zarobienia 4B0971832 (męska) 4E0972575 (rzeńska) - kostki płaskie do czerwonych lampek 893 971 632 - dwa przewody po ok. 3 m każdy o przekroju 0,5 mm² - wężyk pianka wygłuszjąca, w której pójdą przewody. Wytłumi ona ewentualne klapanie przewodów o tapicerkę drzwi. Z przewodów i kostek montujemy cztery adaptery o długości ok. 65 cm każdy. Następnie żeby uniknąć niepotrzebnego ściągania tapicerki przeciągamy najpierw przez otwory na oświetlenie kabel pomocniczy i mocujemy do niego nasze adaptery. Jest trochę ciasno w niektórych miejscach ale jest to możliwe. Finalnie pozoztaje tylko podłączyć lampki.1 punkt
-
Powinien byc pomiedzy lewarkiem skrzyni biegow a hamulca recznego. Oczywiscie.moge sie mylić, poszukaj na necie1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
U mnie w A3 problem był gdzieś przy podszybiu. A jak nie to zostaje turbo lub wydech (w tych przypadkach z czasem dźwięk powinien się nasilić i łatwiej będzie go zlokalizować).1 punkt
-
Do fajnej fury musi być fajne koło - a blade'y 21 cali z czarnymi wstawkami idealnie siadają do C7 competition i jeszcze w sepangu1 punkt
-
będzie numery po drodze zmieniały się tak: 8E1 422 065 S ---> 8E1 422 052 A ---> 8E1 422 052 Q ---> 8E1 422 053 A ---> 8E1 422 053 K ---> 8E1 422 054 A ---> 8E1 422 054 E1 punkt
-
Sam nie dopiszesz takiego licznika. Twoj jest cypto a ten z 2001 zapewne bez crypto. Albo szukaj od 2002r w górę (nie patrz na literki),albo napisz do @Banan z zapytaniem czy da rade Ci odpowiednio eeprom zmodyfikować do tego co już znalazłeś. Aczkolwiek może być problem z odwrotnym wyświetlaniem poziomu paliwa w tym zegarze z czego kojarzę. Na pełnym będzie pusty i na odwrót.1 punkt
-
Lepiej zrobisz kupując dobre, homologowane żarówki przystosowane do Twoich reflektorów. Nie będziesz oślepiał innych a i podczas kontroli nie będziesz się modlił, żeby czasem nie zatrzymali Ci dowodu.1 punkt
-
streaming muzyki po bt, ladniejszy, wiekszy ekran z lepsza rozdzielczoscia, mozliwosc ogladania pornuchów podczas jazdy 7 dni w miesiącu itp.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Zegary na stół. Kostka niebieska +12V pin 1 i 23 Kostka niebieska Masa na pin 7,9,24 Kostka czerwona Masa na pin 9,16,19 Jak w żółtym polu pokaże jedynie rezerwę to zegary ok1 punkt
-
Po wymianie gumek na zaworach sprawdzana była kompresja jeśli o to ci chodzi i wszystko było ok cisnienie oleju tez ok mam wskaznik wiec jakieś odniesienie jest turbo tez pod kontrolą wskaznika nie wiem jak cisnienie paliwa mam zamiar zalać preparat do czyszczenia wtryskow bo póki co nie chce kopać zbyt głęboko i ładować się w koszty1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00