Skocz do zawartości

Ranking

  1. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      34524


  2. Mordeliuss

    Mordeliuss

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      331


  3. ds-moto

    ds-moto

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      0


  4. Adam87

    Adam87

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      161


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/14/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nie ma stopu bo duzo do zrobienia jeszcze W czwartek wlatuja kolejne małe puzzle Szukam dla siebie daily cara juz
    2 punkty
  2. Nie wyobrażam sobie aby kupić takie auto i go nie zmodzić a przynajmniej nie doprowadzić do stanu fabrycznego i postawić pod kocem
    1 punkt
  3. Generalnie plan jest ma 80 B4 2.8 quattro Ale tam juz nic nie modze
    1 punkt
  4. Lecisz konktetnie z tematem! Auto prezentuje się świetnie! Ta kiera bardzo odmładza wnętrze i wygalda tak, że aż się zastanawiam czy nie dopisać jej do listy modów ... To forum wykończy mnie finansowo
    1 punkt
  5. Dobrze gada dwa kominy zrobiłyby robotę
    1 punkt
  6. Musisz trochę porozbierać. Dostęp jest od dołu.
    1 punkt
  7. @Jack0 Kupiłem dokładnie ten z linku 2020 popole VCDS HEX V2 interfejs VAGCOM 20.4.2 dla VW dla AUDI siedzenie do skody Vag 20.4.2 polski ATMEGA162 + 16V8 + FT232RQ|Czytniki kodów i skanowania narzędzia| - AliExpress PL.ALIEXPRESS.COM Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com
    1 punkt
  8. Siema Ostatnio jakoś bardziej skupiłem się i rezam a3 a b8 zrobiło się seryjnym autem w trasy ale czasami mnie najdzie i cos podziałam Aktualizacja mapy : I bardziej praktyczny mood czyli wleciał dodatkowy plus z alternatora bo nie było 14.4v ładowania , teraz już jest Teraz czekam na wiosnę żeby lato wleciało Pozdrooo !
    1 punkt
  9. Zima mija auto jeździ W zeszłą sobotę tradycyjnie serwis olejowy i filtry, a na wczoraj zaplanowałem już ogarnięcie auta po zimie. Cały dzień w sumie spędziłem w garażu i udało się wrzucić klapę s-line, wymienić osłonę słupka która raziła mnie w oczy (kiedyś podwinęła mi się uszczelka i odparzyło lakier jak an foto niżej więc kupiłem nową w fajnym stanie). Na koniec mycie fury z nadkolami, wyczyszczenie środka i koła letnie. Żeby oczywiście nie było tak fajnie to w zeszłym tygodniu znowu padły mi czujniki, także 7/8 już dokonało żywota. VCDS pokazał lewy tylni. Trochę się wkurzyłem bo niedawno malowałem zderzaki i teraz znowu muszę ogarnąć jeden czujnik. Cóż, trzeba kupić i zrobić. Relacja foto niżej Foty osłony słupka starej i nowej: Foty fury w stanie obecnym po wrzuceniu klapy. Takim to sposobem cały pakiet S4 na aucie. Musze jeszcze znaczek nakleić bo jakoś łyso Na koniec wiadomość. Długo się zastanawiałem co zrobić, ale sytuacja jednak zadecydowała. W maju rodzi mi się drugi syn i sedan jest już ciasny przy jednym bobasie a co dopiero przy dwóch... Musze kupić coś większego, nie wiem na co jeszcze padnie, mam kilka koncepcji. Auto idzie pod młotek. Wszystko zawsze rzeczowo opisywane było w temacie więc jak ktoś śledzi to wie jak do niego podchodzę i że kasy nie było żałowane. Zobaczymy co będzie PS. Link do ogłoszenia: Używane Audi Rzeszów na sprzedaż OLX.pl Rzeszów WWW.OLX.PL Samochody Audi na sprzedaż Rzeszów. Samochody nowe i używane Audi. Auto skup, samochody sprzedaż - ogłoszenia motoryzacyjne na OLX.pl (dawniej Tablica.pl) Rzeszów.
    1 punkt
  10. Problemem może być grubość adaptera nie pozwalająca na schowanie koła w błotniku. Dodaj do obecnego osadzenia koła grubość adaptera i zobacz, czy taki zestaw zmieści się w błotnikach.
    1 punkt
  11. Cześć, Jestem z Wrocławia, moje Audi to A4 B7 1.8T quattro BFB sedan. Plany : przede wszystkim doprowadzić do idealnego stanu technicznego i wizualnego oczywiście z Waszą pomocą Pozdrawiam, Darek.
    1 punkt
  12. Wszystko bedzie sprawdzone przy okazji,i co trzeba zrobione Podkładki na wtryskach na 100% Rozrzad,wyciek jeszcze mam,i kilka innych dupereli do zrobienia za jednym razem chce machnąć bo nienawidze być bez auta
    1 punkt
  13. Pomyśl co będzie w B10, bo to równia pochyła. Tak więc cieszmy się z tego co mamy.
    1 punkt
  14. Sterowniki ME7 są na tyle stare, że wszystko na ten temat jest w internecie - fora zagraniczne. Istnieją nawet tzw. Community Project w których w oparciu o logi i zdjęcia konkretnych map strojone są auta - pomagają w tym osoby posiadające na koncie mocne setupy, znające się na rzeczy. Nie dość, że można pobrać efekt finalny (bin + xdf) to można prześledzić cały proces, mapy które trzeba zmodyfikować i w jaki sposób. Analogicznie można modyfikować sterownik w swoim aucie. Generalnie kolega bandyta928 dał wam fajną podstawę żeby czegoś szukać na temat modyfikowania wsadu w sterowniku - oczywiście dla chcących. Temat jest na tyle obszerny, że nie dziwię się, że prace ucichły - początkowo chciałem mu przy tym pomóc (też coś tam udało mi się przy swoim aucie zmodyfikować) jednak przez brak czasu nie jestem w stanie nic konkretnego opisać - jednak gdyby ktoś miał jakieś pytania to z chęcią nakieruję na ile będę w stanie. Jeżeli ktoś jest na poważnie zainteresowany tym tematem, to trzeba zacząć od kabla, zgrania swojego wsadu (lub znalezienia go w internecie (oznaczenie musi się zgadzać z komputerem w aucie, może różnić się rewizją (może być dostępny bin z nowszą rewizją do którego jest pełny opracowany damos (definicja)). Na niektórych sterownikach można wykonać tzw. crossflasha czyli wrzucić zawartość innego komputera ale tutaj trzeba być ostrożnym i najpierw upewnić się, że dane wsady są zamienne).)). Plik .bin z komputera to nic innego jak ciąg bitów, z których nic nie odczytamy bez definicji ( czyli np xdf dla tunerpro; kp / ols dla winols). Plik z definicją, określiłbym jako zbiór adresów, w których znajdują się określone mapy (do każdej mapy dochodzą adresy osi X / Y oraz przeliczniki wartości aby te były dla nas zrozumiałe). W pliku .bin "map" jest masa, dopiero po załadowaniu pliku .bin oraz .xdf jesteśmy w stanie konkretne mapki otworzyć i je modyfikować. (Z ciekawostek, np. istnieje mapka która definiuje czy tempomat jest starego typu w przełączniku świateł czy nowszego po CAN). Tak wygląda odpalony plik .bin w typowym HexEditorze : Po uruchomieniu pliku .bin w TunerPro bez definicji wygląda to tak : Jedyne co można zrobić to włączyć podgląd hex tak jak wcześniej. Natomiast po wczytaniu pliku XDF ukazuje nam się z lista zdefiniowanymi mapkami Dzięki temu możemy wejść w konkretną mapkę i dokonać modyfikacji. Dla przykładu mapka LDRXN : W skrócie pomijając pewne limitery, doładowanie powinno podążać po tej mapce (w "normalnych" warunkach - jest jeszcze LDRXNZK z której ecu korzysta podczas stuku). Limituje ona Load, który w mocnym uproszczeniu można przeliczyć na doładowanie zadane (np peak 128 * 10 + 300 = 1580 (1580 mbar w kolektorze czyli 0,58bara "nadciśnienia")) - oczywiście jest to bardzo uproszczone, doładowanie może być ograniczane przez limitery w pewnych warunkach lub zakresach. Po każdorazowej zmianie w pliku bin należy wykonać korektę checksum o czym jest wzmianka w pierwszym poście. Bez tego auto nie odpali po wgraniu wsadu. Jestem samoukiem, z tego posta korzystajcie jako ze wskazówki. Jeżeli będą jakieś pytania to postaram się coś jeszcze dodać od siebie lub jeżeli ktoś podejmie temat to pomóc i nakierować. Generalnie jak ktoś chce zacząć zabawę to polecam zacząć od np. usunięcia SAI lub innych komponentów. Mogę napisać drugiego posta w którym w skrócie opiszę moduł który jest nazwijmy to w uproszczeniu "listą" komponentów podłączonych do ecu (SAI, N249, VVT etc). Hasło klucz : ESKONF.
    1 punkt
  15. Panowie to była wina wałka rozrządu ssacego i przy okazji wymieniłem łańcuszek z napinaczem i teraz jest już wszystko w porządku . Dzięki za podpowiedzi . Pozdrawiam
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...