To wisi, bo mocowanie jest zdewastowane. Przy wymianie rozrządu zdejmuje się cały pas przedni, czyli odłączasz lampy, wentylator, czujnik zamknięcia maski, czujnik zderzeniowy, wiązkę od halogenów jeżeli posiadasz (przeciwmgłowe) i przewód od spryskiwaczy, jeżeli masz ksenony.
Zobacz w blokach pomiarowych co się dzieje. Bo może sterownik silnika wysyła żądanie odłączenia klimy czy coś w tym stylu.
Pokaż co masz w blokach 002, 026 i 027
Na pewno bardziej płytki, dziwne ale rower lepiej mi się pakuje do A7 niż do A6, bagażnik wydaje się dłuższy ale jak jest w rzeczywistości to nie wiem, mogę zmierzyć szerokość i długość, porównamy.
Ja tak na prawdę w 90% jeżdżę sam, dwójka dzieciaków wskakuje sama a ja ich tylko zapinam, linia dachu jest niżej więc trzeba się bardziej schylić ale te drobne niedogodności wynagradza wygląd, wypas i bajerancki spojler
Zmieniam koncepcję, wolę spędzić kilka godzin na wymianie parownika jak znowu ryzykować niedokładnym przepłukaniem go. W sumie będzie okazja żeby jakiś poradnik zrobić i udokumentować robotę, bo z tego co wiem u nas na forum takiego tematu nie ma ? także dla dobra ogółu poświęcę się ?
Ja wcześniej jeżdziłem na motul i mobil 5w/30 spalanie około 0,6l na 1000km obecnie millers oil nanodrive 5w/40 o dziwo spalanie oleju spadło do około 0,2l na 1000km