Skocz do zawartości

Ranking

  1. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      8

    • Postów

      434


  2. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      34524


  3. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      22931


  4. WojtekRS5

    WojtekRS5

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      22


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/28/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1.8T jest strasznie wybredne jeżeli chodzi o obroty i zmianę biegów. Tam rzeczywiście nie ma zbyt dużego pola do popisu żeby to fajnie jeździło nawet w mieście. Za wysoko nie ma co a za nisko to potem myśli 3 dni ten silnik i ciężko go napędzić.
    1 punkt
  2. Przy 3000 obr/min można zmienić bieg, ale od 3. biegu. Przynajmniej zauważyłem u siebie, że na 1. biegu trzeba pocisnąc do 4000 obr/min, 2. bieg to 3200-3400, z 3-go na 4. bieg już łatwiej. Wydaje mi się, że to po prostu wynika ze zestrojenia skrzyni biegów.
    1 punkt
  3. 16556/P0172/000370 - Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM 16804/P0420/001056 - Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM Innymi słowy, nieszczelnośc w dolocie, lejące wtryski, apetyt na olej, niesprawne sondy lub katalizator.
    1 punkt
  4. Część znajomych już pewnie zauważyła... w połowie maja moja Audiczka zmieniła własciela. Także temat można zamknąć. Sądzę że trafiła w dobre ręce i będzie dbana i cieszyła właściciela. Ja zmieniłem B7.... na B8... co prawda nie Audi a Passat, ale nie szło kupić C7 z odpowiednim silnikiem i wyposażeniem więc trafiło na Passserattiego. 2.0 BiTDI Highline, R-line... ;-) Także jest całkiem spoko.
    1 punkt
  5. daj mail, cos tam mam
    1 punkt
  6. tryb działa tylko jeden i mozesz ustawic go sobie sam, np VCDSem jak Ci rozrzad nie grzechocze przy rozruchu to jest ok
    1 punkt
  7. W ostatnim czasie przy 94520km nowe opony, czyszczenie klimy, nowe tarcze i klocki na tyle. Nowy rozrząd z pompa wody oraz ustawienie zbieżności na 18”
    1 punkt
  8. temat rzeka wszystko zalezy od eksploatacji olej max 8-10 tkm filtr razem zmienny tryb oblicza komputer, im krótsze trasy tym szybciej wymieniasz olej tryb stały - ustawiasz na 10, 15.30 tkm i po tym przebiegu wyskakuje info o przeglądzie
    1 punkt
  9. Auto było w leasingu. Obawiam się że chyba tylko widziało niemieckie ASO. Kupiłem płukankę więc przed wymianą oleju przepłucze smołe.
    1 punkt
  10. Osobiście szukałbym zamiennika, bo na nie jest gwarancja, a co do używek to nigdy nie wiadomo.
    1 punkt
  11. Trochę lepiej auto się zbiera, nieco inaczej brzmi, bardziej śmierdzi, coś błyszczy się pod maską, trzeba wyłączać drugą sondę.
    1 punkt
  12. 1 punkt
  13. Ale nie z Aso. To auto ma wszystko z ASO, jakby Aso miało stacje paliw to też by tankował. Za 2200 to masz taki rejestrator ze drinki podaje heh
    1 punkt
  14. Kultura swoją droga i tu masz racje. ale kto ma ci zazdrościć tego wszystkiego? Podejrzewam że 99,99% ludzi by pojechało kupić eske zamiast wydawać tyle pieniędzy w pierdy. A Wy wszyscy darujcie sobie zbędne komentarze bo donikąd to prowadzi, kuje w oczy to nie obserwujcie, proste.
    1 punkt
  15. Nakładkę wystarczyło odrobinkę obrócić i ładnie doszła... Na chamskie zaczepki nie odpisuje. (szkoda mi na to czasu) Jeśli ktoś szydzi i obraża to sam pokazuje ile ma kultury w sobie.
    1 punkt
  16. Słowa krytyki można wyrazić w sposób konstruktywny nikogo przy tym nie obrażając. Gdybyś w ten sposób odniósł się do wykonanych prac i kolegi, nic bym nie napisał. Nie mam nic przeciwko krytyce ale przeciwko chamstwu.
    1 punkt
  17. Kolega sam je montował co pisze kilka postów wcześniej. Nie ma z czego drwić koledzy, Wasze komentarze są nie na miejscu. Być może nie doszły do samego końca i dodatkowo należy je lekko obrócić, by skosy pokrywały się z oryginalnymi. Dajcie proszę spokój. Można normalnie napisać, bez szydzenia i głupich aluzji, prawda?
    1 punkt
  18. Nie obklejamy, oddajemy do regeneracji żeby było dobrze
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...