Skocz do zawartości

Ranking

  1. FroS-t

    FroS-t

    Pasjonat


    • Punkty

      8

    • Postów

      626


  2. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      7

    • Postów

      22954


  3. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      436


  4. WojtekRS5

    WojtekRS5

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      22


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/13/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Simply Clean Wagon 2.0 TDI Quattro by FroS-t Stan Obecny Witam Serdecznie No to jedziemy na nowo Po sprzedaży A4 B7 Avant 2006r 3.0 TDI V6 233km Quattro Przyszedł czas na kolejnego Avanta, tym razem A4 B8 2.0 TDI Quattro 177km CGLC w kolorze białym, a do tego chyba najlepsze połączenie a mianowicie pakiet black. Było ciężko bo musiałem przełknąć jakoś brak zewnętrznego S-line, i d*pa piecze, ale cała reszta, czyli ogólny stan auta, serwis do samego końca, całość auta w ori lakierze, bez wypadkowość, no i oczywiście Quattro spowodowały że auto jest u mnie. Na pokładzie: Wspomaganie kierownicy ASR (kontrola trakcji) ESP (stabilizacja toru jazdy) Gniazdo USB Klimatyzacja automatyczna Nawigacja Podgrzewane lusterka boczne Poduszki boczne i przednie Relingi dachowe Tapicerka skórzana z materiałem „speed” Elektrycznie ustawiane lusterka Poduszka powietrzna pasażera Bluetooth Czujniki parkowania tylne Gniazdo AUX Podgrzewane przednie siedzenia Poduszki boczne tylne Światła przeciwmgielne Tempomat Isofix MP3 Przyciemniane szyby tył Bixy Spryskiwacze Czujniki tył Elektryczne szyby z funkcją zamykania z kluczyka Navi 3G Bluetooth Czujniki deszczu i zmierzchu Tempomat Start/Stop Coming Leaving Home Pakiet black Kierownica wielofunkcyjna Bluetooth Rolki: Zima: RS4 B9 19x8 et26 OEM Lato: V-Spoke 19x9 et32 OEM Mody: - podświetlenie tablicy rejestracyjnej Led - ringi Audi "piano black" - ramki klubowe - oświetlenie wnętrza Led - nowe światło w halogen GP Thunder 3500k - folia na przednie szyby Maxuel Vexo 50 - pełna korekta lakieru wraz z zabezpieczeniem certyfikowana powłoką Gyeon Duraflex - zawieszenie gwintowane Eibach Pro Street S - końcówki wydechów 2x Ulter 80mm w czarnym macie - kompletny swap spowalniaczy z Porsche Macan 345 przód i 330 tył na tarczach Zimmermann - rejestrator jazdy Navitel RS2 Duo Plany: Po pierwsze ma być nisko i szeroko, więc na pewno gwint, na pewno większe hamulce, może fotele z S4. Jeśli chodzi o rolki to nie mniej niż 9 cali na szerokości, czy 19 czy 20 – zobaczymy. Na pewno auto ma i będzie robić totalny rozpierdol jeśli chodzi o kosmetykę. Program na więcej mocy, jakieś ledy tu i tam, może wpadnie coś z S-line na zewnątrz i inne końcówki wydechu lub cały wydech. Kilka zdjęć po zakupie: Z uwagi na maluszka, tak jak poprzednio, kompleksowe czyszczenie i zabezpieczenie wnętrza środkami od Adam's,CarPro i Gtechniq która we współpracy z firmą BioCote specjalizuje się w opracowywaniu technologii antybakteryjnych. Gtechniq I2 Tri-Clean Gtechniq I1 Smart Fabric Gtechniq L1 Leather Guard Adam's Interior Detailer CarPro Clarify Tak to wygląda... To tyle, mam nadzieje że dalej będzie się działo tylko w pozytynym znaczeniu tego słowa Pozdr!
    5 punktów
  2. Normalnie tak, ale są równierz przypadki gdzie uwalono jednostki podczas przeprowadzenia aktualizacji. Każdy musi być tego świadomy i robi to na własną odpowiedzialność.
    2 punkty
  3. No to czekamy na zatwierdzenie nowego tematu
    2 punkty
  4. Witajcie, chciałbym się z Wami podzielić tym jak udało mi się uruchomić funkcję Android Auto oraz zaktualizować mapy w swojej A4. Ostrzegam, że poniższy sposób sprawdził się w moim przypadku więc nie oznacza to, że w każdym innym aucie zadziała. Wszystko robicie na własną odpowiedzialność. Poniższe informacje będą bardziej zestawem wskazówek niż instrukcją stricte krok po kroku. Do dzieła! Cześć pierwsza hardware Moje auto było wyposażone w pojedynczy port USB (Charge only) - należy go wymienić na podwójny i uzupełnić instalację. Ja swój port wraz z wiązką nabyłem na aliexpress z tej aukcji: Link Port USB wygląda OK natomiast we wiązce znalazłem błąd - przewód brązowy (masa) był zamieniony z różowym (podświetlenie) w kostce po stronie portu, dodatkowo te trzy luźne przewody okazały się za krótkie. Może źle je układałem czy coś - nie wiem. Przedłużyłem. Montaż z grubsza jest opisany w załączonej instrukcji (nie znalazłem lepszej). W skrócie: Demontujemy konsolę centralną Film YT Demontujemy tylne nawiewy - żadnej filozofii. Podważamy od boku i wyskakuje Demontujemy schowek: demontujemy bok konsoli, kilka śrubek + odłączenie kostki. Demontujemy osłonę pod kierownicą, demontujemy lewy bok konsoli, cztery śrubki i gotowe Demontujemy osłonę przy słupku , Następnie klamka otwierania maski: By finalnie zdjąć osłonę progu: Kabelki prowadzimy jak w załączonej instrukcji. Dwa z kostkami do jednostki multimediów, pojedyncze na lewą stronę. Czerwony wpinamy do skrzynki z bezpiecznikami w boku konsoli, brązowy najlepiej złapać w punkcie masy pod dywanem pod zdjętą osłoną progu, różowy opcjonalnie jak chcemy mieć podświetlenie do modułu elektryki, kostka T54c (najmniejsza) pin 1 (piny są ponumerowane w kostkach). Po stronie jednostki multimediów - mi najłatwiej było ją odkręcić. Kostkę od istniejącego portu USB (zielona) wypinamy ze złącza i zastępujemy nową. Dodatkowy okrągły kabel z brązową wtyczką wpinamy w wolne złącze o tym samym kolorze. Składamy wszystko w odwrotnej kolejności. Należy teraz wykasować wszystkie błędy które zarejestrowało auto podczas naszych prac. Na pewno: Poduszki powietrzne, skrzynia biegów, system multimediów. I to chyba było by na tyle w kwestii Hardware. Software Tu ostrzegam. Nie jestem specjalistą. Posiłkowałem się niemieckim forum Link do forum W moim przypadku zabawa wyglądała następująco. W Red engineering menu sprawdziłem swoją wersję software (WAŻNE aby wgrać odpowiednią wersję!). Było to MHI2_ER_AUG22_K2161. Jest to wersja podatna na patch ale chciałem zrobić update do nowszej wersji ze względu na stabilność android auto. Mam nagłośnienie B&O dlatego odłączyłem pętle MOST od wzmacniacza żeby go nie ubić (czytałem coś, ęże później trzeba go parametryzować poprzez VCP, którego nie mam) i założyłem pętle światłowodową (nauczka ). Pobrałem firmware z wspomnianego forum zgodnie z opisem Link Wersje P3241 oraz K3344. Instalacja wyglądała następująco: Podłączenie prostownika do auta (WAŻNE) Wrzuciłem wersję P3241 na kartę SD i do portu 1 w jednostce multimediów Red Engineering Menu, aktualizacja zgodnie z instrukcjami na ekranie Cierpliwość - trwa to 20 minut, jednostka resetuje się parę razy. Finalnie budzi się i działa. Następnie wersja K3344 na kartę i wszystko j.w. Patch - aby działało AA i aktualizacja map należy spatchować jednostkę. Jest do tego gotowe narzędzie na wskazanym forum MIB - More Incredible Bash. Ściągamy i wrzucamy na kartę SD. Uruchamiamy red engineering menu i instalujemy jak zwykłą aktualizacje - patrz wyżej. Po zakończeniu wchodzimy w green engineering menu - wybieramy M.I.B - przechodzimy w dół aż zobaczymy menu: Wszystkie czynności wykonujemy spokojnie, sprawdzając czy zaczęta operacja na pewno się zakończyła (przechodzimy kółkiem na sam dół) Zaczynamy od Backup - opcja standard powinna być ok. Następnie patch IFS-root --> Flash patched image - jednostka po zakończeniu powinna się uruchomić ponownie. więc ponownie wchodzimy w green engineering menu - wybieramy M.I.B. Na koniec Carplay activation. Reboot jednostki i Android auto powinno hulać. Kartę SD można wyjąć. Aktualizacja map Powyższy patch jednostki wrzuca odpowiedni kod FEC umożliwiający aktualizację map chyba do 2030 roku. Aby je zaktualizować pobieramy mapy z oficjalnego serwera VW Link do map Wrzucamy na kartę SD (min 32GB) i aktualizujemy poprzez zwykłą opcję aktualizacji w "Pielęgnacji systemu" Uff to byłoby na tyle. W razie wątpliwości poczytajcie wskazane forum przy użyciu google translate. Trochę pracy, trochę strachu ale efekt jest zadowalający. Polecam Smartphone_interface_Install_Guide_PL.pdf
    1 punkt
  5. Błąd nie ma wpływu na funkcje. Jest po prostu informacja, że nie wykonano dokumentacji wstecznej. Powinno się dać za pomocą obd11 pozbyć. Uprzednio obliczając funkcję XOR i wpisać na nowo w adaptacji.
    1 punkt
  6. Podrzuć jakieś szczegóły?
    1 punkt
  7. Jeszcze brakuje mi jednego czerwonego dodatku w środku na który poprzedni właściciel przy żałował jak konfigurowal auto , ale myślę że za jakiś czas do się zmieni
    1 punkt
  8. 1 punkt
  9. Na blokadach sprawdzasz i na oznaczeniu wałka rozrządu. Powinno być na wałku widoczne "-OT-" zaglądając przez korek wlewu oleju.
    1 punkt
  10. Czekało czekało i doczekało ?
    1 punkt
  11. Jak na TFSI to bardzo dobry stan miałeś u siebie. Widać, że dodatkowy dotrysk pomaga. Poprzednia generacja to byłaby już zawalona po brzegi.
    1 punkt
  12. Nie ma żadnych minusów przed liczbą. To jest bug w Twoim programie. Kąt wyprzedzenia zapłonu dla tej jednostki jest 2° po GPZ (czyli gdy w drugim okienku pojawi Ci się "za późny"). Na tyle musisz ustawić. Kręcąc w lewo opóźniasz zapłon, kręcąc w prawo wyprzedzasz. Moment dokręcenia to 20Nm.
    1 punkt
  13. To muszę zwrócić honor. Byłem przekonany, że analogicznie do A4 B8, wszystkie były V6
    1 punkt
  14. w trasie okolice 6,9, w mieście zależy.. zazwyczaj koło 10. jestem w szoku biorąc pod uwagę poprzednie Q7.
    1 punkt
  15. Na Twoim przykładzie wyjaśnię jak pozbyć się tego błędu. Uruchamiamy na komputerze kalkulator, przełączamy w tryb programisty (XOR) lub wchodzimy na stronę www.XOR.pw Otworzy nam się kalkulator Zwracamy uwagę na to, aby wszystkie 3 pola Input 1 i 2 oraz Output, były ustawione w tryb szesnastkowy czyli hexadecimal (base 16). Jeżeli tak nie jest to otwieramy zakładkę i przestawiamy na (base 16). W pierwszym polu "I. Input” wpisujemy wartość odczytaną w VCDS (czyli 2E81). Wpisujemy je bez spacji między 2 a 3 cyfrą. W drugim polu „II. Input" wpisujemy C9D2 Klikamy na oblicz xor (Calculate XOR) W trzecim polu „III. Output” ukaże nam się nasza nowa wartość, którą musimy wpisać i wykonać w powyższym kanale adaptacyjnym (iDE02502). Wpisujemy ją ze spacją między 2 a 3 cyfrą czyli w tym przypadku E7 53, zatwierdzamy, odczytujemy ponownie błędy w sterowniku 5F i kasujemy go. Błąd zostanie skasowany i nie powróci. Sposób obliczania za pomocą kalkulatora windows przedstawia poniższy filmek. 798146026_Rechner2021-08-0611-02-29.mp4
    1 punkt
  16. to po co sie pcha gdzie jest tłum ? wyjazd na półwysep to strzał w kolano typowe polskie gadanie, jadą ze swiadomoscią że bedzie tragedia a potem gadka ze było ............o w tym roku byłem: Ustka - luz, ludzi jest ale nie ma cyrku z miejscami gdziekolwiek Darłowo/ Darłówko - wrecz pusto porównując poprzednie lata Jarosłwiec/Wicie - j/w Rowy - podobnie Łeba - zayebana po sufit, ludzie depcza sobie po głowach, ogólnie ch...nia Dębina/Orzechowo - nadzwyczaj spokojnie Mielno - kibel jak zawsze, chlanie, sranie, ćpanie i ruc...anie Kołobrzeg - ludzi sporo ale nie ma ciśnienia, deptak niespecjalnie zawalony jak ktoś chce cisze i spokój to niech bierze Camping czy inny namiot i niech jedzie na Mazury albo w Bieszczady odludnych miejsc jest tam jeszcze od zayebania
    1 punkt
  17. Do nas do aso nawet koła przyjeżdzają pompować co niektórzy?
    1 punkt
  18. Ma mieć 4 - a dokładnie ma to być: 8E0201511L. Do każdego BFB z napędem na przednią oś jest taki sam. W quattro dwa rodzaje: z 4 króćcami (ale inny niż ten do aut z napędem na przednią oś) i z 3 króćcami jak kolega powyżej (od numeru vin 8E_5_059001 wzwyż) EDIT Właśnie się zorientowałem, że to odkopany temat sprzed 2 lat ?. Ale mimo wszystko może się komuś innemu przyda.
    1 punkt
  19. Jakieś skutki uboczne po wymianie na motula? Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...