Skocz do zawartości

Ranking

  1. HOLMATRO

    HOLMATRO

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      318


  2. staniek

    staniek

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      814


  3. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      8623


  4. _małyTM_

    _małyTM_

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      192


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09/30/21 w Odpowiedzi

  1. Witam, dawno nic nie wrzucałem, auto nie jeżdżone od 20 czerwca, najpierw wymiana zawieszenia, potem reklamacja, potem problemy z reklamacja, potem strzelił mi pasek wielorowkowy.. dużo by wymieniać, mam nadzieje ze jutro auto odzyskam i zrobię kilka km bo nowe lato Conti założone i tylko stoją bylo.. …jest.. .. a jak będzie przed złożeniem to jeszcze wrzucę Oczywiscie przy okazji regeneracja alternatora, nowe uszczelniacze, gumki, ślizgi, rolki, wężyki tu i ówdzie Z aktualnych zdjęć nic się nie zmieniło, wrzucam kilka z robionych na szybko do AutoCasco Nie wiem czy wrzucałem, w między czasie zmieniłem trochę kolor kierownicy: To chyba tyle, STAY TUNED!
    3 punkty
  2. 2 punkty
  3. W takim razie kupiłeś czujnik OE, jako aftermarket powinien mieć usunięte oznaczenia. Tak czy inaczej czujnik jest ten sam
    2 punkty
  4. Gratulacje , bardzo ładna i wyposażenie też fajne
    1 punkt
  5. Bez motoru tak, bez ściągania głowic nie da rady.
    1 punkt
  6. https://allegro.pl/oferta/audi-led-logo-projektor-audi-quattro-salamandra-10594659953?snapshot=MjAyMS0wOC0xM1QwOTowMToyNi41NjRaO2J1eWVyOzdkN2Y2NTM1Mzc2YWM4YjNhNDY1N2YzZGIyMTVlZjBiYmYwMjczNjdlMjg5MzkwMjA4NTcwODgzNjlhNzViZDE=
    1 punkt
  7. Bez przesady, przed chwilą zamówiłem za 177 zł za 5 l, także da się kupić jeszcze w normalnych pieniądzach
    1 punkt
  8. Zeszłej wiosny wymienialiśmy u teścia w BPW wałek nowy kolbena +szklanki wyszło za części coś około 1200-1300zł. Motor po wymianie nie do poznania.Cichy się zrobił i żwawszy,także polecam wymianę jak wytarty bo warto
    1 punkt
  9. intercooler 8E0 145 806 Q/M z wężami belka poprzeczna 8E0 199 521 E Warunek jest jeden, żeby upchać belkę to musisz mieć klimę na jednym pasku. Inaczej raczej nie wejdzie i trzeba coś porezać z kolankami. Ja mam klimę na jednym pasku. Albo wymienię całą belkę, albo do istniejącej dospawam kolano 90 i będzie jak w BRD
    1 punkt
  10. Wspomaganie w B7 to takie trochę jak w Polonezie jak się przesiądzie z lepszego auta np A6. Jeździłem w życiu 2 A4 B7 i w każdym wspomaganie działało na postoju dosyć ciężko w porównaniu do innych aut. Moim zdaniem ten typ tak ma. Ewentualnie magiel do regeneracji.
    1 punkt
  11. Plus popychacze i panewki
    1 punkt
  12. Jeśli chodzi o rozrząd to jest rozrzut od 250 zł do 800 zł... (zależy od miasta, ale i samego zakładu) części to jakieś 500-600 zł. Wałek w używce nie powinien wyjść więcej niż 200 zł, a nowy np. Kolbenschmidta nie wiem jak to wygląda. Przy okazji sprawdź stan pokrywy zaworów i ewentualnie dolicz jej koszt.
    1 punkt
  13. Takie małe się nie liczy ? z droższych rzeczy to tylko andrioid z kamera oraz ledy od tomika
    1 punkt
  14. 1 punkt
  15. 1 punkt
  16. Zależy co tuner zrobił. O ile rozrząd ocenić można po przebiegu, tak niezły jasnowidz z niego, skoro wie że za niedługo wałek się wytrze. Pewnie polecił u siebie wymianę go? Te 8 - 9 sekund do sety to on powinien przed programem robić, coś masz nie do końca sprawne.
    1 punkt
  17. Około 9 upośledzonych sekund 10. sekund do setki, przy ośce i tym starcie jest to prawdopodobne bardziej na serię, lepiej jakbyś nagrał z obrotomierzem. Moja 166KM 351Nm w Quattro w sprincie 0-100 zostawia w tyle 3.0 ASN Quattro Tiptronic
    1 punkt
  18. Witam ,w najbliższym czasie chce się udać do mechanika na wymiane rozrządu i napinacza łancucha ,(Auto po zakupie jeszcze nigdy nie było na warsztacie ,bo takie rzeczy jak oleje i filtry itp robiłem z kolegą ) Mógłby mi ktoś napisać co Pasowało by pospawdzać czy okazji wymiany tego rozrządu? Czy jakiś odpowietrznik skrzyni korbowej,czy jakies czujniki ,odme ? Chciałbym żeby z silnikiem zrobić wszystko na tip top
    1 punkt
  19. Ale po co ma od razu wlewać ten mazut skoro zmienia olej na właściwy i może to samo w sobie zmniejszyć pobór oleju
    1 punkt
  20. Niedługo ci fałszywi ekolodzy udławią się tym CO2. Kiedy wreszcie zrozumieją, że to, co na papierze ma się nijak do rzeczywistości. W takim razie niemieckie ASO na pewno odpada. Popytam w Polskich ASO i u niezależnych mechaników. Wyłączenia start/stopu i tak nikt nie sprawdzi, a szkoda silnika. Jak się okazuje, dla Q5 się da: http://www.myaudiq5.com/index.php/topic/15529-permanently-turn-off-start-stop/page__view__findpost__p__269242 Ciekawostka: nie trzeba start/stopu wyłączać, można ustawić zapamiętywanie ostatniego ustawienia po wyłączeniu silnika.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...