Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 11/03/21 uwzględniając wszystkie działy
-
Mi chodzi o to, że lepiej kupić polifta pełną gębą, niż ze starego auta robić nowsze. ? (Oczywiście powydpakowe to inna bajka) To jakby oszukiwać samego siebie bo to nadal będzie wiekowa fura ale z nowszym lookiem. Kto co lubi. ? Ja zamierzam wsadzać tylko rzeczy, które mi się podobają i które nie obciążą za bardzo mojego budżetu. ? Peace ?2 punkty
-
Nie jestem specjalistą, ale nie będzie na pewno łatwo sprzedać anglika po przekładce. Chyba, że znajdziesz kupca, który bierze pod uwagę tylko "niższą cenę zakupu" w porównaniu do europejczyka. Inna sprawa...skąd wiadomo, że tak jak piszesz - będzie zrobiony ze sztuką ? Żeby sąsiad zarobił na tym, to musi być po "taniości zrobiony" ...czyli mogą być kłopoty w trakcie eksploatacji. Ja osobiście, nie kupił bym auta po przekładce ... ale to tylko moje zdanie.1 punkt
-
WVGZZZ5NZAW031376.pdf1 punkt
-
Jeżeli masz już z tyłu to możesz bez wymiany BCM1 przód dołożyć. Kamery 360° wymagają dołożenia modułu.1 punkt
-
1 punkt
-
WAUZZZ8LZ1A078533.pdf WAUZZZ4F06N156158.pdf1 punkt
-
WAUZZZ8E53A237970.pdf1 punkt
-
Tutaj za groźność odpowiedzialny jest potwór pod maską i nie trzeba mu nic dodawać ciemnymi znaczkami ....1 punkt
-
1 punkt
-
Pięknie Ci usiadł na pro-kit i prawie równiutko. Ja już zamówiłem zestaw sprężyn w tamtym tygodniu, czekam aż przyjdą i będę działać w niedługim czasie jak pogoda pozwoli bo mam zamiar sam sobie zamontować BTW. śliczny polift. Miałem ochotę też coś zdrutować jak zobaczyłem nowe S5 TDI z atrapą wydechu, ale odpuszczam, jednak to dla większości ludzi druciarstwo i trochę wiocha I ciężko by mi było to zrobić tak, żeby dwie strony wyglądały idealnie tak samo.1 punkt
-
1 punkt
-
Ne wiem, nie znam się, nie czytam opinii, ale. Po tym, co tutaj widzę i tylko tutaj - język, duże litery, epitety, itp. - to kolega Grzesio średnio dba o wizerunek godnego polecenia sprzedawcy. Każdą działalność można ocenić subiektywnie na milion sposobów, tak jak każdą niekomfortową sytuację można rozwiązać na milion sposobów, a moim skromnym zdaniem, wybrałeś Grzesio najgorszy z możliwych sposobów. Możesz być i pięćdziesiąt lat na forum, ale takim stylem i językiem porozumiewania się nie zrzeszysz sobie ludzi wokół siebie, choćbyś wykonywał najlepsze jakościowo produkty. Lamp, reflektorów, czy co tam jeszcze sprzedajesz nie oceniam bo nie widziałem - odnoszę się tylko do tego co i jak zostało tutaj napisane, a nad tym musisz jeszcze sporo popracować, niezależnie od stażu na forum, fejsie, czy gdzie tam tylko się ogłaszasz.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Korekta... Miałem czas więc lakier przed zimą ogarnięty Przygotowanie Tak wyglądają wcześniej wrzucone Gyeon Trim i View Korekta Zaprawki A po korekcie na auto wpada absolutny top od Gyeon, powłoka dostępna tylko dla akredytowanego studia a mianowicie: Gyeon Duraflex Wrzuciłem też w końcu czarny emblemat na tył, kupiony z Allegro z jakimiś tam numerami ale raczej to nie ori zresztą do b8 nie spotkałem ori na tył....., tak czy inaczej wykonanie naprawdę ekstra. No i tak to wyszło na gotowo, efekt ciężko oddać bo lakier to Ibis White czyli białe Uni , poza tym pogody nie ma, co chwila deszcz więc fotki przed domem, jeszcze w południe w pełnym słońcu no ale coś tam chyba widać, że było smarowane... A teraz starczy już tych detailingow, czas coś zrobić z zawieszeniem i kołami, żeby to w końcu zaczęło jakoś wyglądać Pozdr! Żartuje, detailingów nigdy dość1 punkt
-
Wpadł w końcu FMIC, odkupiony lokalnie w dobrej cenie, cały zestaw wyszedł mnie 560zł, wymiary 550x140x65mm. Demontaż zderzaka i starej chłodniczki to było małe piwko, montaż FMIC również nie był trudny, schody zaczęły się przy montażu zderzaka na fmic, halogeny są na styk, dosłownie na styk. Czujnik temperatury zewnętrznej wyjąłem z pomiędzy chłodnic bo przekłamywał mocno. Temperatury: SMIC - otoczenie 10*C, log na 4. biegu do odcięcia 4300rpm -> 58*C FMIC - otoczenie 10*C, log na 4. biegu do odcięcia 4300rpm -> 32*C Auto czuć, że chce jechać cały czas, odczułem też minimalnie inny dźwięk silnika. Przy okazji pozbyłem się kłopotu odmy, stary wąż zdjąłem, korkiem od wina zaślepiłem wlot do rury dolotowej a na odmę założyłem gumowy przewód fi22mm i puściłem go w dół w stronę ziemii. Jeszcze został temat włożenia dociętych własnoręcznie blaszek między kolektor a rurkę EGR, uszczelnić otwory w EGR żeby nie leciał tamtędy olej.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00