Skocz do zawartości

Ranking

  1. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      8623


  2. hak64

    hak64

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      70


  3. Araxiel096

    Araxiel096

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      6


  4. krystian3769

    krystian3769

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      153


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/15/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Co do ustawienia, ustaw sobie sam, jest poradnik na forum jak to zrobić zgodnie z zaleceniem Audi. Mam w mieście 3 skp i żadne nie potrafi ustawić świateł jak należy, totalnie ignorując ustawienia przyrządu, który swoją drogą o kant kuli można rozbić. Robili mi auto w Niemczech (ASO Citroena) i tam nie mają tego śmiesznego przyrządu a specjalne pomieszczenie z ekranem na ścianie i tam ustawiają światła zgodnie z zaleceniami producentów.
    2 punkty
  2. Witam otóż mam problem z moim audi a4 b6 1.8t. Akumulator jest okey, wymienilem pompę paliwo i filtr i dalej jest problem z autem. Auto kręci kręci odpala lecz auto się trzęsie, obroty falują i nie równo pracuje ale po paru sekundach jest okey. Auto ma moc i nic innego się nie dzieje czy ktoś podpowie co by mogło być ewentualnie w jakim celu podjechać na warsztat aby sprawdzili tylko co z góry dzięki 20211213_062443.mp4
    1 punkt
  3. Dzięki, polowałem na używane 245/40 właśnie ale nie znalazły się cztery takowe, padło na 225/40 no i jest naciąg przez co porysowałem sobie już felgi. Następnym razem do mojej B6 lądują 245
    1 punkt
  4. Nie obiecuj sobie za wiele po uchu. Kupić dzisiaj ALTka w dobrym stanie to los na loterii. Mogą się trafić dobre bezpośrednio od użytkownika co prawdy nie zatai. Dwa, trzy lata temu odradzałem zakup ale przyjaciela ujęła zadbana skorupa, wyposażenie a i silnik chodził nawet dobrze, po jakiś 2-3 miesiącach i zmianie oleju silnik potrafił łyknąć prawie 1 literek na 1000 km. Remont silnika i tego co przy okazji trzeba było zrobić, jedyne co przyjaciel wyrwał to 4 tys. zł od sprzedającego.
    1 punkt
  5. Dużo już zostało powiedziane, ale dość chaotycznie. Ubezpieczyciel nie ma prawa decydować, gdzie i czy w ogóle poszkodowany ma naprawiać swoje auto. Wycena szkody jest obowiązkiem ubezpieczyciela, najlepiej jednak umówić się na oględziny pojazdu w jakimś warsztacie (lub stacji diagnostycznej), gdzie można zdjąć zderzak (pod poszyciem zderzaka zwykle kryją się kolejne uszkodzenia), obejrzeć auto od spodu, sprawdzić przekładnię kierowniczą i geometrię (oberwało koło). Aby przyspieszyć ruchy ubezpieczyciela warto powiadomić ich, że korzystamy z samochodu zastępczego (ten można wynająć nawet od sąsiada, potrzebna tylko umowa najmu z określoną stawką dzienną). Podczas oględzin domagać się od rzeczoznawcy sporządzenia protokołu oględzin (nie jest obowiązkowy, ale warto go mieć, bo precyzuje zakres uszkodzeń), oraz wyceny szkody (kosztorys naprawy). Po otrzymaniu wyceny pochwalić się nią na forum (zakrywając dane personalne) - z pewnością znajdzie się ktoś, kto wychwyci wszelkie nieprawidłowości w wycenie (zaniżona stawka, zamienniki części, naliczone rabaty, czy korekty). Kolejnym etapem jest sporządzenie odwołania od wyceny ubezpieczyciela, które uzasadniamy wyliczonymi wyżej nieprawidłowościami. Można pokusić się o zlecenie sporządzenia niezależnej wyceny szkody i wraz z odwołaniem wysłać ubezpieczycielowi własną wycenę i wezwanie do zapłaty. Jeśli ktoś jest zainteresowany naprawą w ASO, to wszystkie powyższe czynności wykona warsztat, łącznie z dostarczeniem auta zastępczego. Sporo powyżej 5000 zł, ale ile powyżej trudno powiedzieć, bo trzeba sprawdzić geometrię. Nie widać też co zostało uszkodzone pod poszyciem zderzaka .
    1 punkt
  6. Na bi ledzie świeci bdb z samej soczewki. Wiem nie byłem jeszcze regulować. BTW musże jechać gdzie indziej bo tam gdzie byłem wiedzą że lampa jest modzona i ustawiają ją na siłe jak najniżej Kamil film nie oddaje połowy świecenia to racja. Jeżeli mam p[porównać to z bixenonem z mojej E81 to powiem Ci ze nie mają podejścia do leda. Ale moze to moje odczucie bo światło jest czystsze bielsze i lepiej widzę więcej detali w okół drogi. I jest inne na mokrym lepsze niż z bixenonu. Ale tak jak mówię może to jest moje indywidualne odczucie. Natomiast jak odpalam drogowe no to zasięg jest ogromny. Bez porównania z bixenonem z BMW który mam do porównania. Ja jestem ogólnie zadowolony bo lubię mieć dobre oświetlenie w samochodzie a tutaj ten cel jest zrealizowany w 110% Właśnie Łukasz tak jak pisałem wyżej no kurde na mokrym tez jest za***iście .... Wczoraj nagrywałem na mokrym. Jak się trafi audi na bixenonie to chętnie cykne porównanie. Ogólnie zawsze każdy swoje chwali ale wierzcie mi że jakbym nie był zadowolony to bym o tym napisał w prost Po to są te tematy żeby dyskutować i żeby potem ktoś mógł jakieś informacje z tego wątku pozyskać więc należy śmiecić
    1 punkt
  7. dokładnie, ALT to raczej mało awaryjny motor, nie ma turbo które mogło by się zepsuć, z większych bolączek zazwyczaj po wielu latach eksploatacji do wymiany jest odma, czwórnik i rura dolotowa bo lubi pękać przy czwórniku odmy, do tego bywają problemy z cewkami (często przez zapocenia świec olejem z nietrzymającej uszczelki pokrywy.czy eksploatowanie świec przez milion kilometrów bez wymiany), no i oczywiście apetyt na olej, ale jak auto będzie zdrowe, wyposażenie fajne i zadbane to czasem warto przemęczyć się i z tym olejem (oczywiście warunek że nie dolewasz litra czy dwóch na tysiąc kilometrów. Sam mam ALT od 6 lat ponad i po za tym że czasem jakiś olej trzeba dolać to złego słowa nie powiem. Jak już masz celować to czym młodszy silnik tym mniejsze z nim problemy. oczywiście sam sobie musisz przekalkulować czy chcesz wchodzić w taką loterię z tymi silnikami jak pobór nawet i 4-5 litrów na 10000 km.
    1 punkt
  8. Jakbyś posłuchał jakiegoś zdrowego silnika to byś wiedział mniej więcej jak ma chodzić, miałbyś wtedy łatwiej przy oględzinach. Jeśli reszta zadbana na akceptowalnym przez Ciebie poziomie to jak będziesz oglądał auta z przebiegiem rzędu 300, 400 tyś km, to się wcale tym nie przejmuj, te silniki mogą przejechać dużo więcej.
    1 punkt
  9. Tutaj masz opisane co i jak https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjY4ZD_jrXSAhWrKJoKHXBrAtQQFggwMAI&url=https%3A%2F%2Fa4-klub.pl%2Ftopic%2F215913-problem-z-komunikatem-brems-licht%2F&usg=AFQjCNHGiNMq6cNKcW_XvHUfz5swRxSPcA
    1 punkt
  10. Witam Nie wiem dokładnie jak określić przypadłość mojego auta. Chodzi mi o to, iż po odpaleniu słyszalne jest cykanie z okolic komory silnika. Po otworzeniu i nasłuchu doszedłem do wniosku ze to cykanie bierze się z lewej strony komory silnika koło rury którą biegnie powietrze. Jest tam zdejmowana osłona i pod spodem znajdują się jakieś elementy o ile pamiętam firmy sagem, z których dobiega ten dziwny odgłos. Przy dodawaniu gazu cyka wyraźnie przyspiesza. Dodam że nie przytrafia mi się to non stop ale przyznać trzeba że dość często. Jestem zaniepokojony tym dźwiękiem i nie wiem jak wyeliminować dany feler. Przepraszam że opisuje to w ten sposób, ale nie mam pojęcia jak dane element się nazywają. Ponadto wątek wystawiam w tym dziale gdyż wydaj mi się że to coś z elektryką(sagem). Każda pomoc mile widziana.
    1 punkt
  11. no właśnie, tak jak mówiłem masz inną przepływkę niż ja. O tyle lepiej dla Ciebie że możesz kupić tani zamiennik, do mojej zamiennika nie ma. ponad 500 zł to mnustwo kasy...może więc 4-max, tani chiński ale mnustwo ludzi je stosuje i działają, poza tym masz gwarancje więc jakby co..... oby tylko rzeczywiście przepływka była problemem
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...