Panowie nie no, raczej to nie aż tak, że rozjebało by motor Ale, według mojego rozumowania, mój poprzedni soft wyglądał tak:
Driver Wish - zmieniony od połowy, czyli 50% i dość mocno... czyli nawet niewielkie wciśnięcie pedału dawało efekt TDI "Pa Tera Dopiero Idzie" gdzie zazwyczaj driver wish zostawia się ori lub delikatnie ruszony...
Trq Limiter - podniesiony bardzo agresywnie i w taki sposób, że czuć jakby efekt turbodziury i nagle jeb wciska w fotel... do tego ostro zmieniony dla ciśnienia 600mbar
Smoke Limiter - zmieniony, ale oś z przepływem nie ruszona i według tego dawało 67mg paliwa przy 1050mg powietrza - AFR 15,6
I takie mądre zdanie:
In a diesel, too much fuel (a low AFR) means smoke and engine heat. In a diesel, too much fuel (a low AFR) means smoke and engine heat.
Mądre głowy mówią, że w dieslu najlepiej trzymać się 17-19...
I ja się dziwiłem, że mi kopci Limiter zezwalał na dymienie
Teoretycznie wtryski BA w AVF to jest 70mg paliwa przy 1200mg powietrza co daje AFR ~ 17,1
IQ by MAF i MAP - OK, ustawione na 70mg, ale osie nie przeskalowane
SOI i Injection Duration - nie ruszone wcale
Strażnik SVBL ustawiony wysoko na 2750...
Mapy turbo zmienione ale osie też nie wyskalowane...Limiter turbo od ciśnienia atmosferycznego podciągnięty za ostro. Kosmiczny wzrost z 2Bar do 2,5Bar dla 850mbar ciśnienia atmosferycznego. Takie ciśnienie występuje na wysokości ~1500-1600mnpm. I jedź tym autem w góry
Także taki program to nie moc, a zmiana odczucia w przyśpieszaniu
Może coś źle rozumuje, ale trochę się w tym wszystkim podszkoliłem i chociaż teraz wiem co z czym się je... polecam każdemu zorientować się na czym jeździcie i za co płacicie
Sporo mi wyjaśnił tak naprawdę kolega nadybek dał mi impuls do chęci poszerzenia wiedzy za co jestem mu bardzo wdzięczny...
A może po prostu za dużo wymagałem jak na STAGE 1
STAY TUNED !!!