Skocz do zawartości

Ranking

  1. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      6

    • Postów

      5816


  2. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      34524


  3. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      434


  4. sebul

    sebul

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      790


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/02/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. Panowie nie no, raczej to nie aż tak, że rozjebało by motor Ale, według mojego rozumowania, mój poprzedni soft wyglądał tak: Driver Wish - zmieniony od połowy, czyli 50% i dość mocno... czyli nawet niewielkie wciśnięcie pedału dawało efekt TDI "Pa Tera Dopiero Idzie" gdzie zazwyczaj driver wish zostawia się ori lub delikatnie ruszony... Trq Limiter - podniesiony bardzo agresywnie i w taki sposób, że czuć jakby efekt turbodziury i nagle jeb wciska w fotel... do tego ostro zmieniony dla ciśnienia 600mbar Smoke Limiter - zmieniony, ale oś z przepływem nie ruszona i według tego dawało 67mg paliwa przy 1050mg powietrza - AFR 15,6 I takie mądre zdanie: In a diesel, too much fuel (a low AFR) means smoke and engine heat. In a diesel, too much fuel (a low AFR) means smoke and engine heat. Mądre głowy mówią, że w dieslu najlepiej trzymać się 17-19... I ja się dziwiłem, że mi kopci Limiter zezwalał na dymienie Teoretycznie wtryski BA w AVF to jest 70mg paliwa przy 1200mg powietrza co daje AFR ~ 17,1 IQ by MAF i MAP - OK, ustawione na 70mg, ale osie nie przeskalowane SOI i Injection Duration - nie ruszone wcale Strażnik SVBL ustawiony wysoko na 2750... Mapy turbo zmienione ale osie też nie wyskalowane...Limiter turbo od ciśnienia atmosferycznego podciągnięty za ostro. Kosmiczny wzrost z 2Bar do 2,5Bar dla 850mbar ciśnienia atmosferycznego. Takie ciśnienie występuje na wysokości ~1500-1600mnpm. I jedź tym autem w góry Także taki program to nie moc, a zmiana odczucia w przyśpieszaniu Może coś źle rozumuje, ale trochę się w tym wszystkim podszkoliłem i chociaż teraz wiem co z czym się je... polecam każdemu zorientować się na czym jeździcie i za co płacicie Sporo mi wyjaśnił tak naprawdę kolega nadybek dał mi impuls do chęci poszerzenia wiedzy za co jestem mu bardzo wdzięczny... A może po prostu za dużo wymagałem jak na STAGE 1 STAY TUNED !!!
    5 punktów
  2. Mozna jeździć. Czas trwania wtrysku dla obydwu jest bardzo podobny. Zyskasz moze z 5% mocy
    1 punkt
  3. Jak zwykle ciekawostki u Ciebie Kamil . Ja już w PL pogadamy. Wreszcie może zrobie czipsa w mojej.
    1 punkt
  4. Spokojnie możesz dać 28-30 Gwint M8 przy śrubie 10.9 jest obliczony na 34Nm
    1 punkt
  5. tak to są dwie części,na brzegach po 1 śrubie ,po całej długości na zatrzaskach
    1 punkt
  6. Stabilus, z tego co się orientuję, dostarcza siłowniki na pierwszy montaż, i właśnie stabilus'a bym brał.
    1 punkt
  7. Ch..owego bym nie kupił Jest podkładka pod tablice. U siebie dałem nie widoczne ?
    1 punkt
  8. Sprawdź czy nie masz wody w paliwie, miałem ostatnio podobny problem. Po odpięciu filtra paliwa poleciała woda, spuściłem całe paliwo i zbiornik zalałem około 3 l. denaturatu + benzyną. U siebie sprawdziłem czy zechce łaskawie zapalić poprzez wlanie niewielkiej ilości paliwa do kolektora ssącego (można użyć spreju), zadziałało więc nie szukałem problemu w zapłonie. Skasuj błędy które się da i spróbuj odpalić na patencie, jak zaskoczy będziesz wiedział w którą stronę iść. Obecnie możesz mieć trochę błędów wynikających ze spadku napięcia lub kombinacji. Powodzenia
    1 punkt
  9. Przeglądałem zdjęcia w telefonie i znalazłem kilka fotek jak auto aktualnie wyglada Z czasem wleci satynowa ramka grilla i kratki w halogeny Z perspektywy czasu zaczynam żałować, że zrobiłem czarne środki lamp i teraz mam wrażenie że mi się to wszystko zlewa.
    1 punkt
  10. Dzięki ? teraz tylko to obniżyć pod te koła Dziś mały modzik wpadły nakładki na pedały i podstopnica
    1 punkt
  11. Przecież napisałem że będzie pasować org jeśli ma zderzak lift sline. Nigdzie nie napisałem że nie pasuje. Napisałem że jeżeli zderzak nie jest sline czy przed czy po lift to OEM dyfuzor S4 nie pasuje . Zderzak musi być sline wtedy dyfuzor z S4 pasuje . Zamienniki to wiem że pasują nawet pod zwykły zderzak .
    1 punkt
  12. Ostatnio postanowiłem się sporo dokształcić z zakresu EDC15, podstawowe zasady znałem itd... ale po nakierowaniu mnie, że program na którym jeżdżę to głównie agresywnie podniesione parametry DW,TL itd... Trafił mi w ręce fajny poradnik: So you want to get into mapping cars.pdf Oczywiście wszystkiego tu nie ma, ale fajnie pokazane jak można zrobić pewne kalkulacje w Exelu przydatne np przy przeskalowaniu osi itd... Kto robił mi ten soft dawny pewnie większość z Was pamięta, więc pomińmy to pytanie... a ja napiszę, że przykro mi z tego faktu, że tak zostałem potraktowany. Dobrze , że mam ten multimap i większość czasu jeździłem na ori mapie. No ale nic, była chociaż motywacja by trochę się doszkolić i poznać nowe funkcje Exela i EDCSuite ^^ Może ktoś zerknie na te wypociny ? ? ? Coś może doda od siebie ? ? ? Chętnie posłucham dobrej rady. Wrzucam też pierwotny soft do porównania... mod_kamil_vag Czekam na chwilę wolnego, trzeba wgrać, porobić logi, zobaczyć jak się zachowuje auto... Ale wydaje mi się, że powinno być dużo lepiej na tym na nowo zrobionym niż starym Przy okazji, jakoś tak mnie podkusiło i kupiłem tylną wycieraczkę z ramieniem z Q5, każdy mówi, że dużo lepiej się prezentuje to niech będzie
    1 punkt
  13. Ja co prawda po B6 ale po tym jakie są teraz ceny poszedłem w Golfa 7 2.0 TDI z chipsem na 200KM i jestem zadowolony. Audi teraz to porażka jeśli chodzi o ceny.... póki możesz odpuść zakup.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...