Skocz do zawartości

Ranking

  1. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      10235


  2. jaras99

    jaras99

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      281


  3. karolek_ust

    karolek_ust

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      63


  4. Lolek

    Lolek

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      203


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/18/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
  2. No i mam kreski zeszło do 3h na dostrajanie bo początkowo problemy z przeładowaniem były. Najwyraźniej geometria była przypieczona i nie pracowała w pełnym zakresie bo każdy kolejny przejazd było coraz lepiej aż do uzyskania porządanego efektu. Trzeba jeszcze trochę polatać i sie dotrze Turbinka pewnie swoje poleżała na półce plus DPF EGR i inne eko srety betonowały geometrię. Mam multimap 1 bang - seria (kat out, FMIC, gtc1549) 2 bang - jak na załączonym obrazku. Takie daily. Doładowanie 1.7 bara. Porównanie do zmierzonej serii. Lekka górka to właśnie przez chwilowe przeładowanie turbo. 3 bang - 194hp, momentu dokładnie nie pamiętam ale okolice 410Nm. Strojone na granicy możliwości sprzęgła które jest serią, z nalotem 320kkm. I tak dobrze sobie radziło. Ale zważając na to że w najbliższym czasie będę zrzucał skrzynie w innej sprawie, wleci 8090s, żeby wykluczyć ewentualne uślizgi.
    2 punkty
  3. Byłem zobaczyłem umarlem czytając ten temat nasuwa mi się tylko jedno - kolego @NelsonPL proszę przyznaj się w koncu, że masz 12 lat i jesteś tylko autorem tej fantazy, a właścicielem który nie ma zielonego pojęcia co się tu odkutasza jest twój ojciec/dziadek - ten siwy jegomość ze zdjęć powyżej
    2 punkty
  4. No i teraz elegancko wygląda tył
    1 punkt
  5. https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-pompowtryskiwaczy-1-9tdi-org-x4-9676405270 do tego śruba mocująca pompowtryski i regulacyjna jeśli zużyta...
    1 punkt
  6. Bipy sprawdza się przy 3 tys obr to raz a dwa korekty to dobrze by było sprawdzić na zimnym przy starcie motoru no i pod obciążeniem. Skoro tam jest problem. Bo to że na wolnych obrotach i zagrzanym silniku Oki to jeszcze nie znaczy że jest cacuś. Nie jeden już się na tym przejechał. Zresztą nawet na forum to masa takich tematów jest. Ps zdjęcie pokrywy i do dogięcie konektorków to pikuś ale wyjęcie i uszczelnienie pompek i ich odpowiednie ustawienie tak by było Oki to inna para kaloszy.
    1 punkt
  7. Dwa różne grille kolego
    1 punkt
  8. Żeby nie było, że w temacie cisza i nic się nie dzieje, to wrzucam fotke potwierdzające to, że właśnie tak jest - siedzimy, nic się nie dzieje
    1 punkt
  9. moje CAPA w tej chwili ma 275tys (kupiłem je od 1 wlasciciela przy przebiegu 198tys, do 178 serwisowany tylko w aso w Polsce-ogolnie bogata historia serwisowa) i zapelnienie mam 510 teraz. Według mnie z CAPA te wyliczenia przebiegu z sadzy nie działają i te obliczenia działają jakoś inaczej niż w innych 3.0tdi. Ogladałem kiedys jeszcze inne CAPA dla kolegi i tamto też miało sporo wyższe zapełnienie niż by to wskazywał przebieg. Ja bym tego nie traktował jako wyznacznik.
    1 punkt
  10. jak by to powiedzieć, cena nie gra roli, może one i drogie ale wyglądają biednie, eRSy niby oklepane ale fajnie siedzą na budzie B6, zrobisz jak uważasz bo to przecież twoje auto i twoja wizja
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...