przy akumulatorze masz przewody chłodzace do nagrzewnicy. na tym lewym blizej akum.znajduje sie mały otworek tzw odpowietrznik. zsun opaskę ,potem delikatnie zsuwaj przewód do momentu az zobaczysz ze otworek jest po za króccem. - jesli masz do dyspozycji drugą osobę to niech zasiadzie za kiero. i zwiekrzy obroty silnka na 2000 i trzyma -jesli z otworka zacznie siurac siurkiem (nie pluc odstępami)chłodziwowtedy szybko wsówasz wezyk spowrotem i wsuwasz opaske. uzupełniasz płyn na max ,wykonujesz jazde testową (po dizla najlepiej pod obciażeniem nagrzać) i jak termostat sie otworzy - oba węże gorące górny i dolny- gasisz silnik,aby było bezpiecznie odczekaj kilka minut z 15-20 odkręć korek iw razie koniecznosci uzupełnij poziom. mozesz tez odrazu korek odkręcic ale naprawde bardzo powoli i nasłuchiwac az zacznie syczeć niech syczenie ustanie i wtedy bepiecznie mozesz odkrecic korek i uzupelnic poziom w razie koniecznosci.