Skocz do zawartości

Ranking

  1. HOLMATRO

    HOLMATRO

    Pasjonat


    • Punkty

      8

    • Postów

      318


  2. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      4

    • Postów

      22917


  3. Monti

    Monti

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      236


  4. karolek_ust

    karolek_ust

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      63


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/17/22 w Odpowiedzi

  1. Drobna ciekawostka - właśnie wszedłem w posiadanie 3go egzemplarza Audi S4 DTM 1of250 25th Anniversary Quattro - tym razem #181 z 250 Tym sposobem, o ile uda mi się to potwierdzić, jestem rekordzistą jeśli chodzi o ilość posiadanych egzemplarzy z 250 sztuk kiedykolwiek wyprodukowanych. Niby nic to nie znaczy, mało kogo obchodzi, ale cieszy, coś po mnie zostanie
    8 punktów
  2. Jeszcze 4 sztuki i będzie na każdy dzień.
    2 punkty
  3. Nie dziaduj jeden z drugim, kupujom te części tjuningowe za milijony a na porzadną śrubke z aso żałujom XD A tak na serio cena masakra ,ale używki nie kupisz w dobrym stanie niestety . Znalazłem na alli za 15 zł https://pl.aliexpress.com/item/33001187029.html
    2 punkty
  4. Postaram się od kolegi ogarnac skąd zamawial to na pv Ci podesle linka z aukcji ?
    1 punkt
  5. Bo będzie zaraz lakierowany w Black . Przedfl nie było chyba w piano Black
    1 punkt
  6. Tak, szara jest masa. 0,5 mm² możesz dosztukować. Musisz tylko wodoszczelnie zaizolować.
    1 punkt
  7. Dzis kawa w ACO i wpadł grill nie będę jakich Chińczyków kupować musi być ACO
    1 punkt
  8. Bo Polski jest niedopracowany , używam tylko angielskiego
    1 punkt
  9. Gdzieś we wtyczce lub przewodach do niej jest zwarcie lub przerwa do masy.
    1 punkt
  10. Myślę, że tak, przynajmniej ja go mam a na liście wyposażenia nie istnieje osobny punkt dla asystenta ruchu przecinającego. Nie wiem czy nie musisz mieś także kamery 360° do tego czy może ta zwykła cofania wystarcza. Ja mam 360°. Zapytaj może w dziale A4 B9 Fellows jak wygląda sytuacja u innych mających side assist. Czy mają asystenta ruchu przecinającego, jeżeli tak to jaką kamerę.
    1 punkt
  11. Tak jest, nowa szyba, lusterko z czujnikiem, czujnik, żelek pod czujnik, wiązka, włącznik świateł z auto i przełącznik clh/drl :). Po zmianie setupu na letni musze przygotować sie do codziennej jazdy autobusem ? Sorki za słabą jakość video ale po przeróbce musiał stracić na jakości muteVideo_1645093492354.mp4
    1 punkt
  12. 1 punkt
  13. Siema wszystkim. Wracamy z przygotowaniami na sezon 2022. Poprzednie kółka firmy MAM zostały sprzedane, na ich miejsce wpadną felgi w dosyć kontrowersyjnym kolorze, 2x 8,5 i 2x9,5 cala((czekają w garażu na wiosnę :D) z oponkami 215/35 i 225/35 zobaczymy jak to wszystko siądzie. Zrobimy również małą aktualizację, zawieszenia wpadnie gwincik MTS ale jest również mniej przyjemna sytuacja, na wiosnę znowu szykuję się lakierowanie całego przodu, odpryski na zderzaku oraz rdza na błotnikach po raz setny(coraz gorzej o dobrego lakiernika). Co do kolejnych planów bankowo wymiana przedniej szyby, gdyż ta już jest matowa(zakładamy czujniki), odświeżenie wnętrza czyli obszycie kierownicy oraz regeneracja delikatnie przetartych skór na boczkach foteli. Autko zaczyna mieć problemy przy porannych rozruchach. Problem jest dość dziwny bo występuje nieregularnie, bez względu na pochylenie autka. Po postoju nawet dwu tygodniowym odpali od strzała a po całej nocy stania w tym samym garażu potrafi mieć problem. Cofanie paliwa zostało wykluczone, stawiałem autko pod różnymi kątami, zakładałem zaworki oraz klipsy na rurki paliwowe bez skutku. Podejrzewam, ze pompowtryski nie są w stanie wygenerować wystarczająco mocnej dawki rozruchowej albo rozrusznik ma problem z obrotami. Po odpięciu czujnika temperatury płynu chłodniczego startuje bez problemów. Nie wiem za bardzo od czego mogę zacząć. Posiadam VCDS, w razie potrzeby wykonania logów czy sprawdzenia parametrów. received_374248207775507.mp4
    1 punkt
  14. Teraz się nie jeździ do ASO tylko do jakiegoś mechanika z YOUTUBE. On naprawia auto (albo i nie) ale co najważniejsze to kręci filmik o tym i jest fejm. Historia o serwisowaniu (lub psuciu) auta na YOUTUBE jest więcej warta niż w ASO!
    1 punkt
  15. Jak przeciągnę nowe wiązki reflektorów i to wszystko podłącze , zakoduje . Przewody już zrobione , czeka to wszystko już na montaż .
    1 punkt
  16. projekt ruszył pełną parą czekam na więcej info
    1 punkt
  17. Po co te zaślepki na grill zamontowałeś? Diesel lubi chłodniej Dokładkę oklejaj na aucie, nie ma szans żeby zrobić to na stole.
    1 punkt
  18. Wkładka regulacyjna 8E0806193 Tylko cena 52 zł
    1 punkt
  19. Wygląda podobnie, chcesz to Ci w etce poszukam zaraz czy na pewno ma ten sam numer.
    1 punkt
  20. Mały update z placu boju. Skrzynia sprzęgło miska olejowa wyleciały. Panewki jak na nalot niecałych 300kkm wyglądały dobrze (oczywiście zostaną wymienione). Turbo wyslane, sprzęgło obija sie kevlarem. Sztywny tip dostarczony, wtryski zaniedlugo wylądują juz tam gdzie powinny, sprawdzona pompa oleju, do wymiany nadaje się łańcuszek. Okazało się że ślizgi w napinaczu lańcuszka wałków po 20 tyś km nadają się do wymiany. Zamienniki za około 100 zł który sprawdził się słabo. Tym razem postawie na polskie zamienniki które wychodzą w okolicy 300zł i z tego co widziałem mają dobre opinie.
    1 punkt
  21. Zderzak i dolna dokładka polakierowana , gotowe wiązki do reflektorów zamówione - nie długo montaż . Dolna dokładka idzie do oklejenia folią ppf .
    1 punkt
  22. niby mogłem ale do tego już trzeba wyrzucać oryginalne amorki. Dla rodziny 2+2 Pro-Kit jest optymalny Pojeździłem przez weekend, więc hebelek się ułożył i wg mnie sprężyny też ?
    1 punkt
  23. No kwestia gustu. Ja jestem podjarany. Zawsze lubiłem felgi stricte sportowe, chociaż auto sportowe nie jest... W tej feldze jest sport, jest niska masa, jest dobry parametr. Ci co się znają, to wiedzą co jest na rzeczy, a zdanie amatorów tuningu mnie nie obchodzi.
    1 punkt
  24. Witam, Krótki opis montażu haka Westfalii, wypinany pionowo z wiązką 7 pin Quasar WH2L-G7. Zacznę od końca- bo mam uwagi do samego haka. Mam A4 B9 S-line sedan i hak został zakupiony dokładnie pod ten model - znana firma dostarczająca haki do większości samochodów na pierwszy montaż. Okazuje się że dyfuzor w zderzaku jest przygotowany wyłącznie na montaż gniazda po prawej stronie kuli nie po lewej jak ma to miejsce w tym haku. Koliduje z dwiema (chyba antenami - dwa długi grube kable na szerokość zderzaka.) i nie pozwala na uchylanie gniazda jak opisane jest to w instrukcji. Jest zaznaczone nawet podcięcie pod oryginalny elektryczny hak. Musiałem trochę pokombinować z podcięciem od spodu zderzaka aby ta wersja haka mogła funkcjonować prawidłowo (ten kabel/antenę który wchodził w wycięcie musiałem lekko zagiąć i podczepić na tryktrakach - a rysunek cięcia od Westfalii wyrzucić do kosza. Nie jest to może duży problem, ale za te pieniądze spodziewałem się dokładnego przygotowania haka i instrukcji pod ten model. Najwięcej zabawy jest ze zdemontowaniem zderzaka dla osoby która nie grzebała w Audi (dla tych co już rozbierali A4, A5 itd poprzednich generacji nie będzie większych problemów). Gdyby instrukcja podcięcia była prawidłowa to max2-3 godzinki po temacie.Mi zajęło dodatkowe prawie 5 h gdyż nie montowałem wcześniej haka i nie rozbierałem zderzaków w Audi. 1. Demontaż zderzaka: Torx TTX 25 i odkręcamy 3 wkręty poziome i jeden pod fartuchem pionowo Wyciągamy z bagażnika koło zapasowe i inne pierdoły, a od spodu zderzaka odkręcamy nakrętki 10 i torx 25 Teraz już zostało nam grzebanie od wnętrza bagażnika. Ściągamy czarną osłonę progu bagażnika- jest na wcisk wystarczy podważyć Po zdjęciu osłonki będą na przeciwko akumulatora w tej ściance 2 otwory z nakrętkami 10 (trzeba mieć długie nasadki) Teraz tylko zdjąć tylne lampy aby dostać się do ostatniego zabezpieczenia zderzaka. Wkładamy płaski śrubokręt lekko naciskamy i całą osłonkę podnosimy do góry (nie pchać śrubokrętem tylko ręką) Około 3-4 cm w górę i schodzi. Zostają dwa torxy do odkręcenia 25 Żeby lampa wyszła trzeba zajrzeć do niej od wnętrza bagażnika, czyli uchylamy schowki i wystaje długa śruba z nakrętką 10 którą odkręcamy Lampa wysunie się bez większych oporów, jest jedna złączka zielona wpinana w lampę i ją odpinamy. Takim sposobem docieramy do ciekawego patentu blokującego ostanie miejsce zderzaka (Użyć szerokiego śrubokręta, delikatnie podważać aż zacznie wysuwać się długi około 10 cm trzpień Odchylamy jak na zdjęciu mocowanie po uwolnieniu z trzpienia i możemy zacząć wyciągać zderzak Ja wypiąłem dodatkowo beżową kostkę od czujników parkowania aby uwolnić zderzak od instalacji Teraz delikatnie odciągamy boki zderzaka aby wyskoczyły ze ślizgów (robić z wyczuciem ). Zderzak powinien zejść. Teraz już z górki. Odkręcamy tylną belkę wzmacniająca (nie będzie już potrzebna- jej miejsce zastąpi belka haka) Mocowanie na śruby chyba 16 tki lub 18 tki (nie pamiętam). Prawa strona balki ma dodatkową nakrętkę odkręcana od wnętrza bagażnika: Teraz pozostało tylko wpiąć wiązkę. Ja wybrałem moduł prosty uniwersalny quasara (gdyż nie trzeba nic programować, haka używam tylko do swojej przyczepki do 750kg) PDC wyłączam guziczkiem na konsoli. Z rzeczy przydatnych (sygnał bierzemy oczywiście z wiązki od lampy ( ułatwię i podaję opis kostek - mam s-tronic więc samemu ciężko mi było sprawdzić gdzie jest stop i wsteczny. A więc lewa lampa: pin 5 biało szary- stop i światła pin 4 zielony- stop i światła pin 3 - szaro żółty - lewy kierunek pin 2 - niebiesko czarny - wsteczny pin 1 - brąz - masa Prawa lampa (piny są numerowane na wtyczce) pin 5 brąz - masa pin 4 czarno niebieski - wsteczny pin 3 brązowo siwy - prawy kierunek pin 2 zielony światła + stop pin 1 szaro-czarny światła + stop Nie do końca wiedziałem o co chodzi z ze światłami i stopem. (Okazało się że jest to PWM czyli niższe napięcie przy światła a po naciśnięciu wyższe) Jak to spiąć do kupy ? Zasilanie mamy w bagażniku, masa w lewym nadkolu spod wystającej śruby znajdującej się trochę ponad bezpiecznikami - dołożyć tylko nakrętkę Kabelek w oplocie - ten dłuższy puszczamy wnęką od zapasowego koła na prawa stronę i wpinamy się brązowo siwy kabelek przez szybko złączkę. Zostaje nam już tylko lewa strona (odwijamy kawałek taśmy izolującej wiązkę i mamy odpowiednie kolorki na wierzchu- szybko złączka lub lutowanie i po 5 minutach mamy temat ogarnięty. Jak podpiąć PWM ? Łączymy kabel z modułu Quasara od świateł i stopu i wpinamy w kabelek od świateł i tyle. Wszystko ładnie składamy do kupy, owijamy taśmami (polecam zamiast izolacji taką taśmę materiałowa jak w oryginale i już). Wczoraj składałem dziś już wbity hak w dowód. Pozdrawiam Grzesiek
    1 punkt
  25. Ja sam dokładałem hak do A4 B9 (hak Westfalia + moduł). Sprawa prosta- nie widzę problemów przy montażu (musiałem dociąć kawałeczek pod spodem dyfuzora - ale jest zaznaczone gdzie ciąć na nim więc nie ma problemu). Wydaje mi się że nawet wrzucałem fotorelację na forum. Nie zmieniałem wiatraka bo nie ciągnę przyczepy kempingowej itp). Jeżeli masz przygotowanie pod hak to kupujesz nawet używkę hak i plug &play składasz wszystko do kupy.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...