Skocz do zawartości

Ranking

  1. Rob@k

    Rob@k

    Pasjonat.


    • Punkty

      4

    • Postów

      857


  2. ivan1977

    ivan1977

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      167


  3. karolek_ust

    karolek_ust

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      63


  4. Hohe

    Hohe

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      1029


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/18/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. No a wymiana gałki to lot w kosmos godny fachowca z ASO
    3 punkty
  2. 3 punkty
  3. Bal się że złoży źle i będzie jeden do przodu bieg a 6 do tyłu heh
    2 punkty
  4. Już tak daleko nie chciałem iść typ nie widzi róznicy miedzy gałką a kierownicą
    2 punkty
  5. 09-Central Elect->Security Access-16, enter security code, Adaptation 10, Channel 3, enter percent value desired (default is 8 or 9, full is 100)
    2 punkty
  6. Witam, ostatnio podjąłem się retrofitu funkcji nie występującej nigdy w modelu A4 B9 (montowany wyłącznie w S4 oraz RS4) mianowicie czujniki ciśnienia i temperatury w oponach. Wymagane posiadanie Gateway z Can-Extended. Najlepiej sprawdzić czy na Installation list mamy możliwość dodania modułu 65-Tire pressure. W generacji B9 nie mamy już odbiorników dla każdego koła. Jest jeden - wbudowany w sterownik. Niestety nie mam relacji opisującej montaż systemu 1:1 zgodnie z modelem - poszedłem na skróty i moduł zamontowałem umiejscawiając go na wzór modelu RS3 czyli w bagażniku obok akumulatora. Fabryczny montaż: Potrzebne części to: 1x Moduł tpms-high 4M0907273B (jest także bardzo wiele innych numerów części które podejdą, ja wziąłem moduł zdemontowany z prosto z RS4 8W) 4x Czujnik ciśnienia i temperatury w kole 5Q0907275B 4-pinowa wtyczka MQS 8E0971934 4x przewody zakończone konektorami 000979009 1x konektor do uchwytu bezpieczników 000979225E Do montażu w prawym tylnym nadkolu (gdzie występuje oryginalnie) potrzebne będą jeszcze: 8W6 907 324 A - uchwyt sterownika, 4E0 810 675 B - wspornik anteny (sterownika), 2x N 908 877 03 (nakrętka m6), 2x N 102 723 05 (nakrętka m10). Do kół zakładamy czujniki zamiast standardowych wentyli. Moduł montujemy według uznania - w miejscu fabrycznym lub jak w RS3 obok akumulatora. Schemat podłączenia: Jeśli wszystko zostało prawidłowo zamontowane gateway powinien sam wykryć nowy moduł w linii CAN i oznaczyć go jako niezakodowany. Przystępujemy do kodowań: Jeśli wszystko mamy zainstalowane i zakodowane musimy się przejechać. Po kilkuset metrów system sam rozpozna czujniki i zacznie wyświetlać ciśnienia oraz temperatury. Podgląd mamy w MMI oraz w liczniku we wskazaniach sportowych. Zezwalam na kopiowanie i powielanie pod warunkiem oznaczenia autora oraz podania jako źródło link do tego tematu.
    1 punkt
  7. Zabraniam wykorzystywania moich zdjęć lub opisów w celach komercyjnych lub publikacyjnych oraz dystrybucyjnych na innych stronach czy portalach internetowych. Z racji tego, że w naszych B9 brakuje tylnych listew progowych, postanowiłem rozejrzeć się za jakimiś alternatywami. Moje zainteresowanie wzbudził zestaw dedykowany między innymi do A3 8V, A4 B8 oraz kilku innych modeli. Nr. częsci to 8V4 071 300B. W zestawie są przednie oraz tylnie listwy progowe, baterie (CR 2430), magnesy oraz instrukcja montażu. Montaż jest dość prosty. Ramkę i listwę montujemy ze sobą. Do listew wkładamy baterie, zrywamy folię ochronną z dwustronnej taśmy klejącej z ramki i dociskamy listwy maksymalnie do zgrzewu, na której siedzi uszczelka, jednocześnie dociskając listwę w dół. Pozostaje jeszcze tylko przykleić magnes do dolnej krawędzi drzwi, dokładnie nad miejscem, które jest pokazane na folii ochronnej listwy. A tak wygląda efekt koncowy Gdyby ktoś był chętny odsprzedam pozostałe przednie listwy.
    1 punkt
  8. Może Nelson to tajny doradca Jarka wiecie tego od kotów?i jeden i drugi tak samo odklejony??
    1 punkt
  9. Chłopie przecież Ty się sam gubisz w swoich zeznaniach. Przez 2 strony tematu upierasz się, że ci taka sprzedali bo taka jest po vinie, a następnie dwa razy piszesz, że wybrałeś bo chciałeś. Zachowujesz się jak gacie na wietrze, zmieniasz swoje zdanie niesamowicie szybko, byle udowodnić, że masz rację. A tak naprawdę gów... wiesz a się udzielasz. W chu.. to my a nie nas.. Ten temat jest lepszy od paradokumentów w TVP1S.
    1 punkt
  10. Głowice już są, dekle też więc można po woli brać się do składania
    1 punkt
  11. wszyscy z tego forum mają w du...ie ile zapłaciłeś na tą kasę Ty pracujesz i nic nam do tego na co wydajesz poprostu gałka nie pasuje teraz należy zmienić kierownice na zwyklaka tak aby pasowało dotarło że o reszcie nie wspomnę
    1 punkt
  12. Ty dalej nie trybisz zapłaciłeś za towar który nie pasuje do reszty wyposarzenia potrafisz to zrozumieć czy nie kiera pikowana gała zwyklak tak jak pisałem nie te klocki, zobrazuję Ci to najprościej jak mogę spójrz na kierownicę i na gałkę nie pasuje coś o ku...wa eureka.
    1 punkt
  13. Taki niestety mamy warsztaty. Trzeba było by tam spać i patrzeć non stop na ręce.
    1 punkt
  14. Super, że pomogło. ??
    1 punkt
  15. Sukces udało się było 9 zmieniłem na 30 i jest super. Wielkie dzięki Marcin jak będziesz w Polsce odezwij się będzie duża flacha
    1 punkt
  16. Witaj, jestem po wymianie UPG w 2.0 tdi DETA, i miałem przyjemność czyścić dolot. Przelot 126tkm. Farę fotek. Generalnie wszystko do mycia :] w tych czasach to norma..
    1 punkt
  17. Podaj Vin zaraz ci sprawdzę czy ci dobrze dobrali możesz na priv jak się boisz podać
    1 punkt
  18. Celebryta kręci filmy a praktykanci składają samochody i się uczą Dramat k...wa , @mravelnie odpuszczaj gościowi, nagraj filmik jak spartolił i wrzuć na YT
    1 punkt
  19. jeśli chodzi o funkcjonalność mih2 nie zauważyłem jakiejś znacznej różnicy między mmi, jedyne co rzuca się w oczy to "fancy" animacje przejścia między opcjami wyboru na ekranie i jest może bardziej responsywny. Ale przy takim mih2 niewiele sam możesz zrobić, bo i nawet aktualizacja map w nich dla zwykłego użytkownika jest problemem, gdzie w mmi można wykonać aktualizacje samemu.
    1 punkt
  20. Tak, ten większy jest zaokrąglony przy zegarach. Mniejszy jest prostokątny.
    1 punkt
  21. I na wykup recept, bo widać że chłopa coś mocno przytrzymało:D
    1 punkt
  22. To co Ci zostanie przeznacz na lekarza tylko nie takiego od oczu....
    1 punkt
  23. Na pewno nie jest to ori audi felga. Masz foto wewnętrznej strony felgi ?
    1 punkt
  24. Drobna ciekawostka - właśnie wszedłem w posiadanie 3go egzemplarza Audi S4 DTM 1of250 25th Anniversary Quattro - tym razem #181 z 250 Tym sposobem, o ile uda mi się to potwierdzić, jestem rekordzistą jeśli chodzi o ilość posiadanych egzemplarzy z 250 sztuk kiedykolwiek wyprodukowanych. Niby nic to nie znaczy, mało kogo obchodzi, ale cieszy, coś po mnie zostanie
    1 punkt
  25. FIS oczywiście też jest w planach... Gwint już prawie na pokładzie przy okazji wpadną mocawania i wahacze kute z s4
    1 punkt
  26. Z tyłu warto sprawdzić czy to nie VACum puszcza... mozna sprawdzić też gniazdo wtyki pompowtrysków.... czasami też sączy po prostu spod uszczelki głowicy
    1 punkt
  27. Wymieniłem ten czujnik niestety problem pozostał. (po odpięciu czujnika światła i tak świecą). Był błąd 020E Bremslichtschalter-f po skasowaniu nie ma juz kontrolki esp, za to check engine dalej świeci na k. świec żarowych mruga. Za to błędów z silnika wgl nie pokazuje, jak skasuje je to gasnę kontrolka świec żarowych, ale po włączeniu ponownie zapłonu zaczyna dalej mrugać. Ktoś miał podobny problem ? Rozbierać lampy? Witam, dziś podpiąłem kompa i okazało się, że ten czujnik chyba źle wymieniłem. Wiec jutro jadę po jeszcze jeden i się zobaczy. Lecz mam problem z błędami silnika jakie mi wykryło. Zdjęcie z błędami: http://zapisz.net/view.php?filename=827_img_0198.jpg P0245 Turbo super/Super charger Wastegate Solen Oid (A): low input/short to ground p3004 Relay for preheating of coolant, low heat output-J359: open or shor to ground p3006 Relay for preheating of coolant, low heat output-J360: open or shor to ground Czy ktoś mógłby coś podpowiedzieć ? Problem rozwiązany Jakby ktoś chciał to mogę napisać na PW co było przyczyną wszystkich problemów
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...