Skocz do zawartości

Ranking

  1. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      22914


  2. pila24

    pila24

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      3021


  3. Fazii

    Fazii

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      2244


  4. Ivanek

    Ivanek

    Pasjonat.


    • Punkty

      71

    • Postów

      402


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/10/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. Na tej kostce masz opisane piny. Na pinie nr. 8 musisz mieć czerwony przewód o przekroju 0,5 mm².
    1 punkt
  2. Jeżeli mowa o B6 to jest to S-contact. Z licznika idzie do złącza A21, dalej do stacyjki na pin 8/86s
    1 punkt
  3. Siema, możecie mnie kojarzyć z mojego tematu o bardziej cywilnej B7, którą w dalszym ciągu posiadam? Link -> Do rzeczy, w końcu spełniłem swoje marzenie i kupiłem B7 RS4. Auto przejechało 70.000 mil, zarejestrowane w styczniu 2007. Cieszy fakt że jest to pełen oryginał, w dalszym ciągu posiada zawieszenie DRC? Z wyposażenia chyba wszystkie dostępne zabawki + Audi exclusive. W planie jest na pewno konserwacja podwozia i pełny serwis. Z dodatków, to chciałbym zmienić RNS E na MK2, scięta kierownica z MF, a co dalej czas pokaże.
    0 punktów
  4. Dzisiaj wleciała ceramika ?, wygląda przyzwoicie.
    0 punktów
  5. Wiązka ABS (lewy przód) wymieniona. Zrobiony okresowy przegląd auta. Amortyzatory z przodu i z tyłu jak nowe.(zużycie tylko 10%) AutoHold dziala jak należy. ABS itd wszystko idealnie. Zero błędów itd
    0 punktów
  6. Wow, jeszcze kiera po mojej ulubionej stronie, piękna
    0 punktów
  7. 0 punktów
  8. Wymieniasz baterię
    0 punktów
  9. 0 punktów
  10. Witam! Wrzucę krótkie foto z wymiany bo nic podobnego nie znalazłem, a może komuś się przyda. Na wstępie zaopatrzyłem się w nową magistralę na wypadek gdyby ori okazała się nie do użytku. (teraz mam jedną w zapasie?) Do tego komplet uszczelek: N90912501 x2 N90380002 x1 N90316801 x1 078 129 717J x2 Do tego ewentualnie czujnik temperatury 059919501A (koszt części bez magistrali to jakieś 200zł) + płyn chłodniczy G12+, taśma izolacyjna + smar np ŁT43 No to zaczynamy. Nie będę opisywał jak zdemontować obudowę filtra powietrza bo to podstawy. Następnie spuszczamy płyn chłodniczy, bądź odciągamy tyle ile się da poprzez zbiornik wyrównawczy ( miałem w miarę świeży płyn więc postanowiłem go uratować), do tego celu użyłem strzykawki 100mm + ok 1,5m węża igielitowego. Minusem tego rozwiązania jest to iż w późniejszym etapie wyleci nam jeszcze ok 2,5 L płynu. Ze zbiornika odczepiamy 3 przewody gumowe i wtyczkę, a sam zbiornik to 1 śrubka. Dalej lecimy z demontażem cewek zapłonowych Następnie podstawka z zaworami podciśnienia która jest nad przepustnicą. Oczywiście wypinamy z niej wszystko co się da, można opisać jeśli ktoś nie będzie pamiętał (ja stwierdziłem, że po co opisywać a potem straciłem 20 minut żeby dojść co jest co?), w tym miejscu mała uwaga. Dobrze jest się zaopatrzyć w wężyki pneumatyczne, ori są fi 4mm, ja miałem fi 5mm i wykorzystałem he jako mufki do połączenia ori przewodów Następnie dobieramy się do przepustnicy, 4 śruby (3 na imbus 5 i jedną na 8, tą do której przykręcona jest prowadnica ssąca powietrza) + 3 przewody gumowe, boczny podciśnienie + 2 od dołu z układu chłodzenia. Nastepnie odczepiamy rury odpowietrzające z odmą i tu uwaga bo lubią się łamać, ale porządną "szkotka" załatwić sprawę, co zresztą widać poniżej Natępnie odkręcamy przewód cieczy chłodzącej z obudowy pompy Teraz pora na wtryskiwacze. Odkrecamy 4 śrubki i odczepiamy wtyczki. Siedzą na gumie więc delikatnie ćiagniemy w górę. Cały przewód paliwowy wraz z regulatorem ciśnienia paliwa jest na gumowych przewodach więc możemy go odchylić ba bok Teraz pora na kolektor ssący. Najpierw pozbywamy się gruszki podciśnienia (2 śrubki torx) i wyjmujemy suwak obrotowy (uwaga sprężynkę). Następnie odkręcamy 12 śrub którymi przykręcony jest kolektor Tutaj warto użyć odkurzacz z wąską ssawką aby wstępnie odkurzyć brud, który nam zalega, w przeciwnym razie dostanie się go więcej do zaworów. Następnie ściągamy kolektor. Brud który dostał się do zaworów odkurzyłem delikatnie takim patentem Zabezpieczamy zawory. Teraz odkrecamy boczny przewód z magistrali, dzięki czemu uzyskamy dostęp do rurki powietrza pneumatycznego. Teraz odkrecamy rurkę, z tyłu po 2 śrubki torx z każdej strony + śrubka przykręcona do głowicy, z przodu 1 śrubka Tutaj uwaga na uszczelki, mnie się straciły, więc zrobiłem sobie nowe z taśmy izolacyjnej, aby nie stanąć z robotą Odkrecamy 2 czujniki spalania stukowego Następnie odczepiamy dolną wtyczkę z magistrali wody, wystarczy podważyć blaszkę do góry i powinno beż problemu zejść. Odkrecamy nagistralę. Dostęp jest marny, ja użyłem takiego patentu + zwykły imbus 5, ale skrócony szlifierką Odkrecamy mocowanie przewodów z magistrali x2 Odciągamy przewody w gorę i delikatnie zapieramy się dużym śrubokrętem o skrzynie biegów i próbujemy rozruszać magistralę, bo po 20 latach jak u mnie wszystko jest trochę zarosciałe. Jak już pozbędziemy się magistrali sprawdzamy stan krawędzi, pod uszczelkami U mnie wystarczyło delikatne przejechanie papierem ściernym. Następnie czyścimy starą magistralę, bądź zakładamy nową, wkładamy uszczelki, uprzednio smarując je smarem co zapobiegnie ich podwinięciu (robimy tak ze wszystkimi uszczelkami jakie będziemy zakładać, tak samo postępujemy z wtryskami delikatnie je smarując przed ponownym montażem), według uznania czyścimy wszystko co zdemontowaliśmy czyli przepustnicę, węże odpowietrzające, kolektor, montujemy wszystko w odwrotnej kolejności, zalewamy płynem, odpowietrzamy i gotowe. Jest trochę roboty, najlepiej poświęcić na to przynajmniej jeden cały dzień. Dzięki kolego pila24 za wsparcie?
    0 punktów
  11. Wszystko się da. Pytanie po co.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...