Skocz do zawartości

Ranking

  1. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      34524


  2. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      10235


  3. Łukasz13

    Łukasz13

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      5979


  4. george

    george

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      783


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/07/23 w Odpowiedzi

  1. Tak, przejechałem na programie ponad 20 000 km.
    1 punkt
  2. Jak nie zamierzasz większych mocy to turbo z bexa k03s.
    1 punkt
  3. olej sprzegła - G 055 529 A2 olej koła zebate - G 052 549 A2 filtr 1 - 0CK 325 121 D filtr 2 - 0CK 325 149 D filtr 3 - 0CK 325 421 A uszczelka miski - 0CK 321 371 A
    1 punkt
  4. olej sprzegła - G 055 529 A2 olej koła zebate - G 052 549 A2 filtr 1 - 0CK 325 121 D filtr 2 - 0CK 325 149 D filtr 3 - 0CK 325 421 A uszczelka miski - 0CK 321 371 A
    1 punkt
  5. Stuki spore, paliwo jakie zalane? katalizator jest?
    1 punkt
  6. Stuki powinny być 0 przy zdrowym motorze, tu są za duże. Turbo nie daje rady, bo jest zużyte, może tez kwestia softu ale od seryjnego k03 nje ma co wymagać.
    1 punkt
  7. Turbo niedoładowuje, dlatego bład p0299, co do ubogiej mieszanki to wygląda ze to kwestia lpg.
    1 punkt
  8. Z ɓolem serca, ale tak niestety jest. Jak dla mnie A4 klub od zawsze było najjjjlepszym i pomocnym forumem !! Sporo się tu dowiedziałem, troche też pomogłem i nigdy nie było problemów. Tak samo jak kiedyś zaczynałem i byłem golfiarzem, to forum vw golf również było jednym z najlepszych.
    1 punkt
  9. Gdzie byliście na wycieczce? Fotki mega
    1 punkt
  10. Cześć, jestem właśnie po wymianie olejów i filtrów w skrzyni S-Tronic model 0CK, czyli FWD w samochodzie Audi A5 F5. Do strony ATF kupiłem kompletny zestaw na Allegro, który kosztował 1410 PLN i zawierał: - 6 litrów oleju VW G 055 529 A2 (jak się okazało o 2 l za dużo) - filtr ciśnieniowy mały - 0CK 325 149 D - filtr ciśnieniowy duży - 0CK 325 121 D - filtr ssący 0CK 325 421 A - o-ringi do obudów filtrów ciśnieniowych, które nie pasowały - prawidłowe ich wymiary to 41x3 i 69x2,5 - uszczelka miski Elring 478.560 - komplet uszczelek gumowo aluminiowych pod mechatronikę: 0CK 325 444, 0CK 325 445, 0CK 325 443, 0CK 325 446 Prócz tego warto też się zaopatrzyć w zapasowy korek plastikowy 0CK 321 439 A miski części ATF na wypadek jego uszkodzenia - korek napełniający i spustowy są identyczne. Do strony trybowej wchodzi 3,8 litra oleju VW G 055 549 A2 - koszt 206 PLN / litr Całość amatorowi zajęła ok. 4 godziny, z czego najwięcej pracy to demontaż, a potem montaż sanek pod silnikiem i skrzynią. Bez ich demontażu nie da się wymontować mechatroniki, a tym samym wymienić filtrów w części ATF - przynajmniej w A5 F5. Drobna uwaga - żeby napełnić stronę ATF należy wkręcić specjalny adapter w miejsce korka napełniającego, który jest dość nietypowy. Ja sobie poradziłem przerabiając jeden z zapasowych korków na taki adapter właśnie. W misce olejowej ATF są zamontowane 4 magnesy, które warto wyczyścić przy tej okazji. Wszyscy piszą, że do strony ATF powinno wchodzić ponad 5 L - moim zdaniem taka ilość wchodzi tylko po naprawie skrzyni, gdy np. akumulator ciśnienia jest zupełnie pusty. Przy normalnym spuszczeniu z miski i wylaniu wszystkiego z mechatroniki wyleciało mi ok. 4 litrów i tyle samo weszło, aż do przelania się przy pracującym silniku. Jedno pewne - warto wymieniać te filtry, bo nie wyglądały zbyt świeżo po 60 tys. - były ciemno szare co oznacza, że wyłapały sporo ścieru metalowego ze skrzyni, podobnie jak magnesy. Kolejna wymiana wykaże, czy to tylko efekt docierania nowej skrzyni, czy zwykłe zużycie wynikające z kiepskiej jakości użytych materiałów.
    1 punkt
  11. Jestem na forum od 9 lat nigdy nie starałem się być tu popularny czy jakoś znany, dziś dopiero odkryłem ten temat i po przeczytaniu od deski do deski ku..wa zrobił mi dzień 26 stron lałem i nie mogłem się powstrzymać żeby czegoś nie dodać od siebie a mianowicie gościu jesteś kompletnie odklejony od rzeczywistości albo masz tak ciasny beret do tego stopnia że nie kontrolujesz co piszesz i co wstawiasz na forum, Twoich bzdur nie da się czytać a jeżeli już to wywołują salwy smiechu, dzieciaki pytały co mi jest z każdym postem przez Ciebie napisanym wybuchałem śmiechem gość się tu ustawił jak mało kto 26 stron ku...wa o niczym jeden chyba z popularniejszych tematów na forum odnośnie modów w aucie z którego nic nie wynika tylko tyle że z każdą pierdołą trzeba jechać do ASO i jeszcze ta kawa. Nelson proszę o więcej
    1 punkt
  12. Napędzając ten temat pokazujecie tylko jakimi klaunami jesteście. To nie Wy karmicie trola, to trol karmi Was, skutecznie.
    1 punkt
  13. Ty to chłopie jesteś odklejony naprawdę .
    1 punkt
  14. Myślę, że masz z nas ubaw a my z Ciebie bo mamy inne podejście. My szukamy części czasem przeglądając tygodniami portale aukcyjne, dokładamy pakiety, rozkładamy auta rano w sobotę, składamy nad ranem w niedzielę z pociętymi łapami "wku**ieni" po to żeby nasze auta były lepsze, lepiej doposażone i przez to bardziej "nasze". Moje auto ma więcej kosmetyków niż moja narzeczona, zdarzyło mi się kiedyś jeździć ze zdjęta podsufitką bo się nie wyrobiłem do rana z wymianą czy bez tunelu środkowego(czasy B7). Dlatego kiedy my brudzimy ręce, kodujemy modląc się żeby np.ACC "zabanglał" Ty wrzucasz kolejny post o tym jak jeździsz oplem z wypożyczalni. Na forum pomagamy sobie przy szukaniu części, demontażu montażu itd. I każdy pisze co finalnie zrobił SAM a nie co kto zrobił w ASO. I nikt Ci nie zazdrości że kupujesz coś w ASO, i nikt nie zagląda Ci w kieszeń. Chłopy chcą Ci tylko pokazać możliwości i dać szansę na to żebyś poznał w końcu auto którym jeździsz i poczuł klimat forum. Reasumując jest takie powiedzenie "jak jesteś głupi, to tak jakbyś umarł. Ty nie zdajesz sobie z tego faktu sprawy tylko innym jest ciężko"
    1 punkt
  15. wg ETKI tylko ori, nie widze zamiennika
    0 punktów
  16. teraz to juz nic nie zrobisz, chyba ze rozbierzesz skrzynie w mak wszystko umyjesz a wyeksploatowane czesci wymienisz wlej olej i jezdzij, za dwa lata wymiana jak nic nie bedzie sie działo
    0 punktów
  17. szyby już nie parują, dobrze, że to nie wilgoć tylko klapy
    0 punktów
  18. 0 punktów
  19. Co do grzebania przy aucie we Wrocku to gościu wynajmuje garaże z kanałami na godziny. 15zł/h albo stówka za dzień. Sam korzystałem już dwa razy, może komuś się przyda Garaż na godziny WWW.FACEBOOK.COM Garaż na godziny, Wroclaw, Poland. 48 likes. Zapraszam do korzystania z garażu na godziny. Łatwy dostęp poprzez sejf z kluczem. Po opłaceniu usługi dostaniesz tymczasowy kod do sejfu. Cena: 15zł/h,...
    0 punktów
  20. Elegancko, ten tył to w ostatniej chwili zrobiłeś
    0 punktów
  21. Temat konserwacji się trochę przedłuża, jeden sobotni dzień w tygodniu to zdecydowanie za mało, w dodatku parę ich uciekło. Z tylnej części przeniosłem się na całe podwozie i progi. Podwozie było zapuszczone, brudne od oleju wymieszanego z błotem, na każdym kroku urywające się spinki, uchwyty, śruby itd. trochę było z tym zabawy. Zostało to wyczyszczone i wyszlifowane z rdzy, na te miejsca została położona anty-korozja, a następnie podkład. Na miejsca wrażliwe i na łączenia blach dodatkowo została położona masa poliuretanowa. Z przodu wyżarło próg prawdopodobnie od nieumiejętnego podkładania lewarka i w tym miejscu została zrobiona wstawka. Wózek i wahacze pomalowane hammerite, na całe podwozie baranek i dla wzmocnienia powłoki polakierowane czarnym akrylem, profile zamknięte zakonserwowane woskiem. Wymienione tuleje w wahaczach, nowe przewody hamulcowe, nowe mocowania linki ręcznego, zakupiłem też osłonę termiczną na prawy wydech (przy wymianie na podwójny ktoś tego nie zrobił).
    0 punktów
  22. Cisza przed burzą... Po kilkunastu miesiącach szukania w końcu upolowane...rarytasy w pełnym prądzie grzane z przodu i z tyłu z pamięcią praktycznie nówki sztuki... Niedzielne wygibasy impregnacja i montaż opłacały się ?
    0 punktów
  23. 0 punktów
  24. nie no serio mi się ten wygląd zegarów mega podoba, będę oganiał u siebie bo mi od dawna łazi po głowie
    0 punktów
  25. Mylisz sie, RS4 skończyło się na B5tce Te gówniane V8 w B7 i B8 nie nadaje się do jazdy, a przejażdżki po winklach to smierc w oczach. B9 RS4 to powrót do tego co było w RS4 B5, w końcu zaczęło zap...ać
    0 punktów
  26. Rozumiem że jeździłeś.... Ja jeździłem S4ką w gnoju, franca robi robote
    0 punktów
  27. Jeszcze mnie tu nie było w tym roku ? Autko ma się dobrze i nabija kilometry. Wiele się nie dzieje. Z ostatnich modów co wpadło … Aktualizacja softu + mapy 2023 HBA Rozpoznawanie znaków Odblokowanie VIM I to co mnie najbardziej cieszy ?
    0 punktów
  28. Witam witam Przyszedł koniec roku więc pasuje zaktualizować temat z nowymi modami *** Na pierwszy ogień licznik a'la RS4 i w końcu pełna funkcjonalność RNS-E dzięki zmianie na poliftowe zegary *** Następnie doposażenie RNS-E w ori moduł BT, schowałem go pod tylną kanapą. A także dołożenie multifunkcji do kierownicy oraz zakup i podpięcie poduszki powietrznej bo denerwowała mnie ta czerwona kontrolka AIRBAG Działa również SDS w RNS-E sterowany z kierownicy filmik jak to działa: *** Przyszedł także czas na serwis - wymienione wszystkie filtry + olej i udało się wymienić nowy zbiorniczek wyrównawczy który leżał już chwilkę, od razu zrobiło się ładniej pod maską *** Ale nie wszystko pięknie bo na pierwszym śniegu w tym roku słupek wyrósł mi przed oczami i się lekko otarło o niego *** Także pierwsze plany na nowy rok to naprawa tego nieszczęścia przy okazji będą założone i pomalowane nowe zawiasy drzwi kierowcy. To tyle, szczęśliwego nowego roku wszystkim klubowiczom życzę i do następnego
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...