Bart-S Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 Swap na MCE "E" + włącznik "A" daje Ci kontrolę żarówek (jeśli masz lub odblokowałeś pełny FIS) i obsługę sprysków. Auto światła po zapłonie włączysz trybem skandynawskim. Automatyczne światła sterowane czujnikiem z lusterka oraz CLH udostępnia MCE "F" + włącznik "B" (w MCE "E" nie daje się zakodować czujnika).
miro_x Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 aha a lusterko fotochrom wymaga czujnika zakodowanego czy nie
domin79 Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 aha a lusterko fotochrom wymaga czujnika zakodowanego czy nie ..nie
Bart-S Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 aha a lusterko fotochrom wymaga czujnika zakodowanego czy nie ..nie Dokładnie - dla fotochromu wystarczy zasilanie i masa (w pełnej instalacji są jeszcze dwa dodatkowe przewody - rozłączający fotochrom po wrzuceniu wstecznego biegu, oraz po włączeniu lampki podsufitowej).
domin79 Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 ..postaram sie jeszcze dziś wrzucić instrukcje jak zamontować lusterko fotochrom z B7,A6 pod czujnik deszczu do uchwytu z B6 [br]Dopisany: 01 Listopad 2010, 11:04_________________________________________________ no więc tak to wygląda, potrzebny nam uchwyt od starego lustra ucinamy go na wysokości załamania i przykładamy do lustra zB7.Jak widać na fotce stary uchwyt siedzi na samych obrzezach uchwytu z B7. I teraz najważniejsze po ucięciu robimy przymiarki co by stary uchwyt był na równi z tym czarnym plastikiem i pod tym samym kątem. Mocowanie starego uchwytu to środkowa śrubka i zaznaczony na czerwono element(od spodu wiercimy dziórke i wkręcamy jakąś śrubke)
Bart-S Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 Dominik - zrób fotkę i pokaż jak to z zewnątrz wygląda...
domin79 Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Dziś zakończyliśmy drugą już przesiadke z modułu C na F pacjent z 2001 roku modelowo 2002 no i jest troszke inaczej niż to było w moim autku z 2004 roku generalnie różnice w instalacji występują w światłach stopu i światłach mijania 2001 - rozdzielenie świateł stopu znajdowało się w bagażniku w boczku(avant) tuż koło wzmacniacza FM(kolor kabli czerwono-czarny) 2004 - światła stopu już podzielone w grubej wiązce w lewym słupku(kolor czerwono-czarny) 2001 - światła mijania nie są podzielone we włączniku świateł (tylko jeden przewód) ale za to można złapać się z bezpieczników tam są oddzielnie (bezpiecznik 20 i 21) w 2004 podzielone są w włączniku świateł(odrazu dwa przewody) cała reszta zgadza się z opisami i schematami
NoSkObIl Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Mam pytanko, wczoraj grzebaliśmy z OLO_GDA przy komforcie bo nie działało oświetlenie wewnętrzene kabiny. Mając rozwaloną część auta ... zaczęliśmy się zastanawiać, czy jeżeli mam DRL fabryczne to czy aby włączyć CLH wystarczy podmienić przełącznik obok świateł na taki z funkcją DRL/CLH? Czy trzeba ciągnąć jakiś dodatkowy przewód? Zakładam że moduł MCE mam HIGH bo mam DRL.
domin79 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 ...napewno musicie pociągnąć 1 przewód z przełącznika clh do MCE no i oczywiście podmienić włącznik na taki drl+clh
adam_ptb Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 a jezeli chodzi o mce do b6 z literka na końcu L lub K to jaka to wersja?? :gwizdanie: :gwizdanie:
KFX Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 a jezeli chodzi o mce do b6 z literka na końcu L lub K to jaka to wersja?? :gwizdanie: :gwizdanie: MCE z końcówką "L" i "K" są do B7. w B6 skończyło się na "F" "F" i "L" to na pewno HIGH
Bart-S Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Opublikowano 7 Listopada 2010 a jezeli chodzi o mce do b6 z literka na końcu L lub K to jaka to wersja?? :gwizdanie: :gwizdanie: :doh1: Litości, masz wszystko opisane w pierwszym poście w B6 skończyło się na "F" Tak dokładnie to MCE w B6 kończy się na modelu G - to też HIGH ale nie wiem czy pod czujnik czy nie - z tym modułem w żadnym aucie się jeszcze nie spotkałem. Mam pytanko, wczoraj grzebaliśmy z OLO_GDA przy komforcie bo nie działało oświetlenie wewnętrzene kabiny. Mając rozwaloną część auta ... zaczęliśmy się zastanawiać, czy jeżeli mam DRL fabryczne to czy aby włączyć CLH wystarczy podmienić przełącznik obok świateł na taki z funkcją DRL/CLH? Czy trzeba ciągnąć jakiś dodatkowy przewód? Zakładam że moduł MCE mam HIGH bo mam DRL. Oprócz włącznika CLH/DLR trzeba przeciągnąć JEDEN kabelek między MCE a w/w włącznikiem (dokładnie z pinu 7 we włączniku CLH/DLR do pinu 24 w 32-pinowej kostce w MCE – jest to aktywacja CLH). Skoro teraz nie masz CLH to wnioskuję, że nie masz też lusterka z czujnikiem światła/deszczu. Sęk w tym, że podłączenie włącznika CLH do Twojej instalacji będzie działać w taki sposób, że halogeny oraz postoje i oświetlenie tablicy będzie załączało się za każdym razem przy otwieraniu, zamykaniu auta(niezależnie od pory dnia - aby to wyeliminiować potrzebny jest czujnik światła). Aby odpalić funkcję CLH musisz zakodować MCE pod czujnik światła (tylko w tym przypadku zostanie aktywowany pin 24 i będzie reagował z włącznikiem). To z kolei będzie generowało błąd czujnika światła (zapisany w buforze błędów MCE i z tego co pamiętam jest od tego także ikona na FIS) – bo przecież go nie ma. Jeśli to Ci nie przeszkadza – zakładajcie.
uhu2 Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 Witam.Jesli chodzi o wlacznik CLH to bez czujnika bedzie dzialac caly czas ale zostaje nam jeszcze reczna regulacja poprostu w dzien mozemy przekrecic pokretlo na pozycje 0 i CLH nam sie nie zalaczy.Podczas rezania mojej audi gdy juz wszystko bylo podlaczone okazalo sie ze wlacznik CLH mruga i wywala blad na fisie jak sie okazalo trzeba miec lusterko fotochromowe podlaczone zeby temu zaradzic.
wrclaguna Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Bartku dzis mialem niezlego Bonka z MCE w B7 2005 sprawdzalem taki jeden egzemplarz i patrze na Vagu a tam siedzi 8E0 907 279 F i co ty na to
KFX Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Bartku dzis mialem niezlego Bonka z MCE w B7 2005 sprawdzalem taki jeden egzemplarz i patrze na Vagu a tam siedzi 8E0 907 279 F i co ty na to mam pytanko, czy ta B7 miała na wyposażeniu czujnik deszczu?
wrclaguna Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 musze sprawdzic auto skanowalem o 5.10 rano na hurtownii pamietam ze miala lusterko fotochrom z kompasem , dam info jutro
KFX Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 byłbym wdzięczny, bo zaraz się okaże że moje "F" nie będę musiał wymieniać, skoro na niej w B7 funga czujnik deszczu a wydaje mi się, że lusterko fotochrom występowało tylko z czujnikami deszczu/światła w B7 i światła w B6 :gwizdanie:
Bart-S Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Opublikowano 16 Listopada 2010 Może jakaś US wersja? OK - czekamy na wynik sprawdzania
wrclaguna Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 Może jakaś US wersja? OK - czekamy na wynik sprawdzania Tak autko jest z USA i posiada czujnik deszczu z modulem F niestety nie zastalem wlasciciela .....ale ma ciekawy egzemlarz jest po programie 2.0 T robiony w USA
KFX Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 a widzisz, to w takim razie zanim zaczne rezać "F" -> "L", to podłącze czujnik deszczu zamiast światła. jeszcze się okaże że zadziała i będzie lol ciekawe czy to faktycznie działa, może rzeźbione było coś. miałbyś możliwość sprawdzić faktycznie? jeśli wycieraczki rzeczywiście zareagują na wodę, a mówisz że jest tam F, to w takim razie wystarczy czujnik deszczu założyć i powinno grać!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się