Jarkost Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Od jakiegoś czasu tankowałem tylko na Shellu V-Power i było wszystko ok, ostatnio zalałem 3 razy na Statoilu DieselGold i mam wrażenie że jakby lepiej się zbierał i równiej chodzi na wolnych obrotach ale to pewnie po zastosowaniu STP .
mgtan Opublikowano 19 Września 2010 Autor Opublikowano 19 Września 2010 wszyscy piszecie o paliwach ulepszonych. czy ktoś porónywał paliwo zwykłe vs ulepszone? ja wiem że właściciel przede mną jeździł tylko na Vpower Diesel, efekt opłakany - wtryski do mycia/wymiany. Choć rónie dobrze to może być że ja laniem Vervy im zaszkodziłem (on zrobił 44k na Vpower) ja 10 na Vervie. Jak zaleje Shela Vpower to mam wrażenie że gorzej jeździ samochód. No i teraz pozostaje kwestia np jak ma się zwykła ON do Vervy albo Vpower do zwykłej Diesel Shella.
rookie Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Shell V power - rozjebal mi pompowrysk, V power rozni sie tylko tym od zwyklego diesla ze do zwyklego sypią uszlachetniacza w proszku, znajomy co robil w shellu nie polecał go. paliwo z BP (zwykly i ulitmate) - to najdroższy i zarazem najgorszy diesel na rynku od dłuższego czasu leje w sumie Diesel Extra na Shellu (+STP do pompowtrysków co 4-5tys km) i jest ok. A dlaczego BP jest najgorsze? Mi na zwykłym BP ze Słubic silnik ciszej chodzi niż na zwykłym ON z Orlenu. Pozdro
turdzi Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 ja wiem że właściciel przede mną jeździł tylko na Vpower Diesel, efekt opłakany - wtryski do mycia/wymiany. to nie wina paliwa tylko PD.Moje auto od nowosci jezdzilo w Norwegii i tez je slag trafil a tu paliwo raczej maja dobre
mgtan Opublikowano 19 Września 2010 Autor Opublikowano 19 Września 2010 no tak ale skoro mowa o paliwie, to co używac żeby ich nie wykończać tak szybko :;-) po to założyłem wątek... 170 TDI w Audi tyci jeździ, nie jest to najrzdziej trafiany silnik więc myśłe że ktoś jest zadowolony :-)
EnDrIu` Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Nie widze tez zadnej roznicy w osagach ja i pracy silnika , wiec jesli ktos widzi popraw w osiagach i w pracy silnika to musial wczesniej jezdzic na oleju slonecznikowym....... Widocznie zależy od silnika, ja w swoim AJM z PD czuje różnice...masz wiecej hp i to pewnie z tego powodu nie odczuwasz zmiany. A tankuje nie po to by miec duzo lepsze osiagi tylko by zmniejszyc ryzyko, ze trafie na chrzczone paliwo
mgtan Opublikowano 19 Września 2010 Autor Opublikowano 19 Września 2010 no to jak da się zrobić ankiete? myśle że dla klelociarzy taka ankieta by się przydała...
turdzi Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 no to jak da się zrobić ankiete? myśle że dla klelociarzy taka ankieta by się przydała... tak na dobra sprawe to powinno sie zatankowac 4 te paliwa i kazde sprawdzadzac Vagiem parametry pracy na poszczegolnym z nich.Inaczej to tak jak z olejem...... kazdy leje swoj , bo tak.
rookie Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 no to jak da się zrobić ankiete? myśle że dla klelociarzy taka ankieta by się przydała... tak na dobra sprawe to powinno sie zatankowac 4 te paliwa i kazde sprawdzadzac Vagiem parametry pracy na poszczegolnym z nich.Inaczej to tak jak z olejem...... kazdy leje swoj , bo tak. O przepraszam, z olejami jest prościej, ponieważ mamy karty produktów i elegancko można porównać charakterystykę fizykochemiczną np. ważną lepkość.
CzarnyKebi Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Orlen,Lukoil,BP-(ropo zabojcy srodowiska ) ON Shell,Staoil ON BLISKA ;(
mgtan Opublikowano 19 Września 2010 Autor Opublikowano 19 Września 2010 a ktoś może jeździ na normalnej ropie Orlenu? a nie Vervie? pytanie do właścicieli BRD!
RS Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Ja raczej tankuje normalne. W polsce tez. Ale ostatnio zatankowalem orlenowskie paliwo, na takiej stacji co maja 2 dystrybutory w jakiejs wsi szukalem normalnej stacji ale nie znalazlem az mi komp pokazal 10km do przejechania. I silnik zaczal mi na wolnych obrotach troche sie telepac. Nastepne tankowanie znow bylo na jakiejs wiejskiej stacji. Pozniej byl bak verwy i nie pomoglo, dopiero ten bak mam zalany niemieckim paliwem i juz nie telepie tak, ale jeszcze nierowno chodzi, choc minimalnie.
ROBERT Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 Ja leję VERVĘ z Orlenu , DIESEL EXTRA z Shell'a i DIESEL GOLD ze Statoil'a (bardzo rzadko) i powiem Wam że żadnej różnicy nie widzę w pracy silnika/spalaniu. Raz zatankowałem BP Ultimate i było jakby słabsze, już tam nie leję, zresztą kiedyś "przejechałem" się na benzynie z BP
mgtan Opublikowano 19 Września 2010 Autor Opublikowano 19 Września 2010 tak zastanawiam się co lać.... i z tego co widzę najczęściej pada Shell Diesel Extra (nie Vpower). Może spróbuje. narazie widze że mam 3 alternatywy: 1. Orlen Verva 2. Orlen ON 3. Shell Diesel Extra - minus jeden ża mała dostepność jak po Polsce jeżdze.
zgredek27 Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 a c z tym statoilem tak nie teges jest, ja nie widze roznicy...mowa o zwyklym dieslu.
FiodoRR Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 jest jeszcze jeden aspekt dotyczący jakości paliwa. Mianowicie, spora część stacji markowych typu Shell, BP i innych to franczyzy (po prostu obrandowne stacje logiem). Znam przypadek u mnie w mieście gdzie właściciel takiej stacji Shell ma również firmę, która dostarcza olej opałowy. Od znjaomego który pracuje w tej firmie wiem ze ten koleś chrzci diesla na stacji swoim olejem opałowym. Podobnie jest na małych stacjach orlenu które są we wsiach lub małych miasteczkach, czego przykładem jest Tygrys. Jak rozpoznac która należy do koncernu, a która jest franczyzą? dane na fakturze, koncernu jest Shell Polska sp zoo. trzeba uważać na każdym kroku, taki kraj..
matti_pl Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 Ja jak lałem zwyką rope z orlenu to nie równo pracował na jałowym i rozjechały się korekcje, dodatkowo na 18 kanale co i raz wpadała dwójka, też mi mówiono lej zwykły diesel - mniejsza temperatura spalania. Od tamtej pory leje tylko verve diesel na ich firmowej stacji nie franczyzowej, dodatkowo co 2-3 tyś wleje to i jest spoko teraz
HeresR32 Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 ja leje zwyklego disla na orlenie i shellu to jest to samo paliwo bo shell bieze zwykle paliwo z orlenu sciagaj tylko vpowera...
FiodoRR Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 Heres, shell v-power to to samo co diesel extra tylko z dosypanym uszlachetniczem w proszku.
mystic.pl Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 Zawsze leję shell diesel extra. Ale zawsze wożę w bagażniku buteleczkę stp lub xeramicsa, jeśli nie mam w pobliżu shella to do tankowania zwykłego diesla dolewam preparat do czyszczenia wtryskiwaczy i jak na razie nie mam problemu z motorkiem. Dodatkowo co 15 kkm wymieniam filtr paliwa, koszt 150zł nie jest jakiś tragiczny ale wtryski za to mają odpowiednie warunki do pracy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się