ROBERT Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Czyli trzeba będzie troszkę "mixolu" dolewać (proporcja 1:100)
ROBERT Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Do PD też można (1:100) takie info dostałem od szefa Sserwis > http://www.sserwis.pl/
piotrsob1 Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Panowie ostrożnie z tym mixolem w autach z DPF-em, chyba że chcecie go w najbliższym czasie wywalić
kuchar222 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 ja tankuje narazie na BP Ultimate i zauważyłem, że jakieś problemy z odpalaniem w niskiej temp. się pojawiły chyba muszę sprawdzić tego Shell,a albo Vervę
mgtan Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2010 ja dałem szanse BP po raz trzeci... pierwszym razem się deczko sparzyłem na normlanej ropie, drugi raz to Austria i BP Ultimate i było cacy, a teraz BO ultimate z PL... we will see ;-)
midqard Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 ja dałem szanse BP po raz trzeci... pierwszym razem się deczko sparzyłem na normlanej ropie, drugi raz to Austria i BP Ultimate i było cacy, a teraz BO ultimate z PL... we will see ;-) jeden czort ...i tak tankujesz głownie lotosowską rope lub (w zależnosci od regionu) orlenowska A! tylko dodatki do paliw inne... (jakie to tajemnica )
rookie Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Czy można czymś uzupełnić ten niedobór siarki w oleju napędowym?
midqard Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Czy można czymś uzupełnić ten niedobór siarki w oleju napędowym? mixol, castrol (o ile pamietam cos ma) lub srodek chem. firmy Basf (musze poszukac dokładnej nazwy produktu) Od razu dodam ze srodki chem. basf do paliw sa bardzo trudno dostepne dla klienta detalicznego
rookie Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Sam też znalazłem: http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/d_5122.html
ROBERT Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Sam też znalazłem: http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/d_5122.html Można też taki zastosować przeznaczony dla PD i CR http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-2096-Dodatek-do-diesla-Systempflege-Diesel-Fur-Common-Rail-Liqui-Moly-2185-Opakowanie-0-25L-.html
msuchecki90 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Ja zawsze tankowalem na lotosie i bp , ale z pól roku temu zatankowalem na Luk Oilu i zupelnie inne auto ozyło stało sie bardziej dynamiczne i zauwazylem ze zrobie na kotle z 70 km wiecej ,
mgtan Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Opublikowano 13 Lutego 2011 niestety paliwa różnią się i to bardzo. Moim zdaniem lać zwykłe ON na Orlenie i nie ma problemu tłumienia mocy, wszystko działa i już. Raz na jakiś czas można zalać jakiś STP na wtryski ale nie można tez przesadzać bo można tez kuku zrobić.
Wujek-West28 Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 ja tankuje na luk oilu i chodzi ladnie fura od czasu do czasu leje Shell Vpower i roznica dośc odczówalna na lepsze:)
Phobia Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Uwazam ze temat mija sie z celem, poniewaz kiedys sam zalozylem na innym forum podobny temat, rezultat jest taki ze co osoba to inna opinia, kazdy ma swojego "faworyta" i bedzie przy nim obstawal (1en za orlenem,2gi za shellem, 3ci BP itd) . Jesli jakosc paliw nie zostanie poparta jakims testem lab. lub innymi miarodajnymi pomiarami to nic to nie da. Dla przykladu, na poprzednich stronach kilka osob wrecz PRZESTRZEGA przed zalewaniem Shell Diesel VPower (rzekomo jest za suche i zle to wplywa na PD, ba nawet uszk im PD), to ja napisze ze tankuje ZAWSZE Shell Diesel VPower, czasem Statoil Diesel Gold (czyli zawsze paliwo premium jesli mozna tak nazwac lub inaczej z uszlachetniaczami) i nigdy nic nie dzialo sie złego z silnikiem ani PD >> 1.9TDI 131KM AVF do tego przebieg oryginal 220tys km !!! Czyli totalna bzdura z tym ze niewskazane itp, do tego dodam ze nie widze roznicy miedzy DieselGold a VPowerem, a odkad mam to auto nigdy nie zatankowalem zwyklego ON, ani nie zajechalem na zwykla stacje, poprostu leje z uszlachetniaczami bo nie chce miec problemow z PD. Do tego wujo który byl taksowkarzem wiele lat, polecal Shella (niekonecznie vpowera tylko nawet zwykly ON), a osoba ktora spedza iles % swojego zycia za kolkiem cos wie na ten temat chyba. //Znam 3 osoby, ktore sa "maniaki" i dbaja o auta bardzo, leja tez tylko na Shellu i wszystko jest OK, do tego kazdy ma inne auto z silnikiem diesla (VW, BMW i MERCEDES). Wiec nikogo nie namawiam na Shella ani inna stacje, poprostu niech kazdy leje na sprawdzonej swojej stacji i jakie chce paliwko. Grunt to pewna stacja i stala.
mgtan Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Opublikowano 25 Lutego 2011 problem Shell Vpower diesel jest w zasadzie tylko na PD Siemensa czyli BRD... akurat to również potwierdzili w ASO, że wielokrotnie przy tym paliwie i BRD były problemy.
FiodoRR Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Uwazam ze temat mija sie z celem, poniewaz kiedys sam zalozylem na innym forum podobny temat, rezultat jest taki ze co osoba to inna opinia, kazdy ma swojego "faworyta" i bedzie przy nim obstawal (1en za orlenem,2gi za shellem, 3ci BP itd) . Jesli jakosc paliw nie zostanie poparta jakims testem lab. lub innymi miarodajnymi pomiarami to nic to nie da. Dla przykladu, na poprzednich stronach kilka osob wrecz PRZESTRZEGA przed zalewaniem Shell Diesel VPower (rzekomo jest za suche i zle to wplywa na PD, ba nawet uszk im PD), to ja napisze ze tankuje ZAWSZE Shell Diesel VPower, czasem Statoil Diesel Gold (czyli zawsze paliwo premium jesli mozna tak nazwac lub inaczej z uszlachetniaczami) i nigdy nic nie dzialo sie złego z silnikiem ani PD >> 1.9TDI 131KM AVF do tego przebieg oryginal 220tys km !!! Czyli totalna bzdura z tym ze niewskazane itp, do tego dodam ze nie widze roznicy miedzy DieselGold a VPowerem, a odkad mam to auto nigdy nie zatankowalem zwyklego ON, ani nie zajechalem na zwykla stacje, poprostu leje z uszlachetniaczami bo nie chce miec problemow z PD. Do tego wujo który byl taksowkarzem wiele lat, polecal Shella (niekonecznie vpowera tylko nawet zwykly ON), a osoba ktora spedza iles % swojego zycia za kolkiem cos wie na ten temat chyba. //Znam 3 osoby, ktore sa "maniaki" i dbaja o auta bardzo, leja tez tylko na Shellu i wszystko jest OK, do tego kazdy ma inne auto z silnikiem diesla (VW, BMW i MERCEDES). Wiec nikogo nie namawiam na Shella ani inna stacje, poprostu niech kazdy leje na sprawdzonej swojej stacji i jakie chce paliwko. Grunt to pewna stacja i stala. KOLEGO.. ten temat dotyczy silinka BRD.. a miedzy nim a twoim jest duza roznica.. i tak jak mowi kolega powyzej mym mamy wtryski siemensa.
Kamyk Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 Wiec nikogo nie namawiam na Shella ani inna stacje, poprostu niech kazdy leje na sprawdzonej swojej stacji i jakie chce paliwko. Grunt to pewna stacja i stala. ... ... ... KOLEGO.. ten temat dotyczy silinka BRD.. a miedzy nim a twoim jest duza roznica.. i tak jak mowi kolega powyzej mym mamy wtryski siemensa. dobra uwaga - w temacie powinni się wypowiadać BRDowcy
midqard Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Wiec nikogo nie namawiam na Shella ani inna stacje, poprostu niech kazdy leje na sprawdzonej swojej stacji i jakie chce paliwko. Grunt to pewna stacja i stala. Grunt to pewna stacja i stala. dobra uwaga - w temacie powinni się wypowiadać BRDowcy Mamy a4 sluzbowe z silnikiem brd wiec moge sie wypowiadac Pewna i sprawdzona stacja jak wiecie to podstawa. Jednakże i na tej stacji moze sie cos spier... a dokladnie moze nawlaic dostawca/rafineria (parametry na granicy... itd, itp.) moim zdaniem lac zwykle ON lub ewentualnie orlenowskie miejskie super lub lotosowskie IZ-40
b3rs Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Pisałem już w jakimś poście wczesniej, NIE ma znaczenia jakie paliwo lejecie, w danym regionie i tak wszystkie stacje biora paliwo z lokalnej bazy, w Polsce wiecie ile jest rafinerii i ilu może być producentow paliw. W przypadku Lublina gdzie mieszkam i tak wszędzie wleję paliwo z Orlenu, jest tylko różnica w paliwach "uszlachetnionych", tam każda firma dodaje swoje dodatki, ale do paliwa z Orlenu. Osobiście do BRD od 25k leje Vervę (z małą przerwą na Golda od Statoila), mam już 95k na blacie i wtryski OK.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się