Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:hi:

Wózek stał od 5 rano do 20:30 na dworze przy dziesiejszej pogodzie. Wracałem nim do domu ( okolo 14 km- jakies 12-14 minut). W trakcie jazdy wskaźnik temperatury dobił do 90, ale jak zatrzymałem sie pod domem i silnik chodził na wolnych obrotach, to temperatura spadła do polowy miedzy 90 stopni a druga kreską. Czy przy temp zewnetrznej -12 to normalne, znaczy jeszcze nie wszystko się dorzalo jak należy, czy muszę myśleć o wymianie termostatu?

u mnie to samo, auto stało ze 3 minuty na nawiewie ustawionym na pół i 17 stopniach i też się zrobiło ok. 80 stopni :wink4:

a u mnie po 4 km mam 90C :gwizdanie: :kox: :kox: :kox:

po kolejnym 1 km gdy olej rowniez uzyska 90C. rozsadne wlaczenie ogrzewania 3 kreski przy 20C nie powoduje spadkow temperatury.

[br]Dopisany: 02 Grudzień 2010, 08:45_________________________________________________ :hi:

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

spidalam do pracy, <milego dzionka zycze. narson

Opublikowano

spidalam do pracy, <milego dzionka zycze. narson

papa milej pracy :)

Opublikowano

a u mnie po 4 km mam 90C :gwizdanie: :kox: :kox: :kox:

po kolejnym 1 km gdy olej rowniez uzyska 90C. rozsadne wlaczenie ogrzewania 3 kreski przy 20C nie powoduje spadkow temperatury.

masz najzdrowsze BLB na letnich na świecie :kox:

BTW. i tak nie wierze... :polew:

Opublikowano

Po drodze właczyłem ECON, czyli ciepło z silnika bez wspomagania elektryczną grzałką i 20 stopni i 2 kreski.

A w te Twoje 4 km to ja też nie wierzę.

Opublikowano
:hi: jak tam się wam śmiga? ja jestem szczęśliwy, że mam 4x4 w mojej ciężarówce, po śniegu idzie jak przecinak :evil:
Opublikowano

Nie narzekam. Ciężki, z nisko zamieszczonym środkiem ciężkości sunie jak czołg, przynajmniej po śniegu. Na lodzie pewnie gorzej.

Vario, widziałem, że w weekend w Kiekrzu byłeś, ale nie bardzo mogę rozpoznać okolicę. W którym to dokładnie miejscu tak upalałeś?

Opublikowano

Kierska 62 :) na lodzie słabo hamuje ale czekam na lepsze opony

Opublikowano

a u mnie po 4 km mam 90C :gwizdanie: :kox: :kox: :kox:

po kolejnym 1 km gdy olej rowniez uzyska 90C. rozsadne wlaczenie ogrzewania 3 kreski przy 20C nie powoduje spadkow temperatury.

masz najzdrowsze BLB na letnich na świecie :kox:

BTW. i tak nie wierze... :polew:

:decayed:

y tam najzdrowsze. wystarczy wiedziec jak je eksploatowac :tongue4:

BLB posiadaja wydajny uklad dogrzewania plynu chlodzacego spalinami. wiec jezeli nie chlodzi sie auta ogrzewaniem nagrzewa sie raz dwa. wiekszosc uruchamia silnik i od razu wlacza nadmuch. wiec km-try trwa nagrzanie.

zeby mi nie bylo zimno przez te 4 km, wlaczam grzanie dupki.

Opublikowano

mi się nagrzewa do 90 po ok 10 km ostatnie dwa dni ale grzeje od początku ostro :evil:

Opublikowano

Po drodze właczyłem ECON, czyli ciepło z silnika bez wspomagania elektryczną grzałką i 20 stopni i 2 kreski.

A w te Twoje 4 km to ja też nie wierzę.

zapraszam do testu :cool1:[br]Dopisany: 02 Grudzień 2010, 19:26_________________________________________________

mi się nagrzewa do 90 po ok 10 km ostatnie dwa dni ale grzeje od początku ostro :evil:

po uruchomieniu silnika, ok 2 min na jalowym.

po ruszeniu zalaczam grzanie tylnej szyby i nadmuch na przednia 3-4 kreski, wtedy powietrze do 60C grzeje grzalka elektryczna, powyzej zostaje wylączona i trzeba wylaczyc nadmuch do osiagniecia 90C. po prostu im wyzsza temperatura tym wolniej sie zwieksza.

u madaska musi byc identycznie.:cool1: podobnie w BRE

Opublikowano

no pewnie jest tylko że ja grzeje na kilka kresek na starcie i dlatego ... jak mam klimatronik wyłączony to jednak doszło do 90 po ok 5-6 km

Opublikowano
:hi:
Opublikowano

no pewnie jest tylko że ja grzeje na kilka kresek na starcie i dlatego ... jak mam klimatronik wyłączony to jednak doszło do 90 po ok 5-6 km

tyle to mnie sie grzal AVF :cool1:[br]Dopisany: 02 Grudzień 2010, 21:56_________________________________________________

:hi:

jak tam wieczorek?

Opublikowano

jeszcze jutro sprawdzę dokładnie :)

Opublikowano

jeszcze jutro sprawdzę dokładnie :)

skoro musisz dmuchac od razu cieplym, zalacz tez grzanie tylnej szyby.

raz szybciej nagrzejesz wnetrze

dwa, nie wydluzysz tak bardzo nagrzewania silnika.

Opublikowano

Czy ktoś w naszej grupie ma Avanta B6 z fabrycznym alarmem?

Opublikowano

dobry :hi:[br]Dopisany: 03 Grudzień 2010, 07:42_________________________________________________

no pewnie jest tylko że ja grzeje na kilka kresek na starcie i dlatego ... jak mam klimatronik wyłączony to jednak doszło do 90 po ok 5-6 km

tyle to mnie sie grzal AVF :cool1:[br]Dopisany: 02 Grudzień 2010, 21:56_________________________________________________

:hi:

jak tam wieczorek?

wpadlem tylko na chwilke zobaczyc co slychac ale bylem padniety wczoraj po pracy wiec zawinolem sie do wyrka :przebiegly:[br]Dopisany: 03 Grudzień 2010, 07:46_________________________________________________

Czy ktoś w naszej grupie ma Avanta B6 z fabrycznym alarmem?

Bartasie czy masz jakies problemy ze snem, czy taki ranny ptaszek z Ciebie :mysli::wink4: [br]Dopisany: 03 Grudzień 2010, 07:49_________________________________________________ :kawa:

Opublikowano

ide do pracy :disgust:[br]Dopisany: 03 Grudzień 2010, 08:52_________________________________________________milego dnia, narson

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...