Musashi Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Wózek stał od 5 rano do 20:30 na dworze przy dziesiejszej pogodzie. Wracałem nim do domu ( okolo 14 km- jakies 12-14 minut). W trakcie jazdy wskaźnik temperatury dobił do 90, ale jak zatrzymałem sie pod domem i silnik chodził na wolnych obrotach, to temperatura spadła do polowy miedzy 90 stopni a druga kreską. Czy przy temp zewnetrznej -12 to normalne, znaczy jeszcze nie wszystko się dorzalo jak należy, czy muszę myśleć o wymianie termostatu? u mnie to samo, auto stało ze 3 minuty na nawiewie ustawionym na pół i 17 stopniach i też się zrobiło ok. 80 stopni a u mnie po 4 km mam 90C :gwizdanie: :kox: po kolejnym 1 km gdy olej rowniez uzyska 90C. rozsadne wlaczenie ogrzewania 3 kreski przy 20C nie powoduje spadkow temperatury. [br]Dopisany: 02 Grudzień 2010, 08:45_________________________________________________
blind1 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 spidalam do pracy, <milego dzionka zycze. narson
Musashi Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 spidalam do pracy, <milego dzionka zycze. narson papa milej pracy
Piechol Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 a u mnie po 4 km mam 90C :gwizdanie: :kox: po kolejnym 1 km gdy olej rowniez uzyska 90C. rozsadne wlaczenie ogrzewania 3 kreski przy 20C nie powoduje spadkow temperatury. masz najzdrowsze BLB na letnich na świecie BTW. i tak nie wierze...
Madbar Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Po drodze właczyłem ECON, czyli ciepło z silnika bez wspomagania elektryczną grzałką i 20 stopni i 2 kreski. A w te Twoje 4 km to ja też nie wierzę.
variocustoms Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 jak tam się wam śmiga? ja jestem szczęśliwy, że mam 4x4 w mojej ciężarówce, po śniegu idzie jak przecinak
Madbar Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Nie narzekam. Ciężki, z nisko zamieszczonym środkiem ciężkości sunie jak czołg, przynajmniej po śniegu. Na lodzie pewnie gorzej. Vario, widziałem, że w weekend w Kiekrzu byłeś, ale nie bardzo mogę rozpoznać okolicę. W którym to dokładnie miejscu tak upalałeś?
variocustoms Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Kierska 62 na lodzie słabo hamuje ale czekam na lepsze opony
Musashi Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 a u mnie po 4 km mam 90C :gwizdanie: :kox: po kolejnym 1 km gdy olej rowniez uzyska 90C. rozsadne wlaczenie ogrzewania 3 kreski przy 20C nie powoduje spadkow temperatury. masz najzdrowsze BLB na letnich na świecie BTW. i tak nie wierze... y tam najzdrowsze. wystarczy wiedziec jak je eksploatowac BLB posiadaja wydajny uklad dogrzewania plynu chlodzacego spalinami. wiec jezeli nie chlodzi sie auta ogrzewaniem nagrzewa sie raz dwa. wiekszosc uruchamia silnik i od razu wlacza nadmuch. wiec km-try trwa nagrzanie. zeby mi nie bylo zimno przez te 4 km, wlaczam grzanie dupki.
Madas Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 mi się nagrzewa do 90 po ok 10 km ostatnie dwa dni ale grzeje od początku ostro
Musashi Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Po drodze właczyłem ECON, czyli ciepło z silnika bez wspomagania elektryczną grzałką i 20 stopni i 2 kreski. A w te Twoje 4 km to ja też nie wierzę. zapraszam do testu [br]Dopisany: 02 Grudzień 2010, 19:26_________________________________________________ mi się nagrzewa do 90 po ok 10 km ostatnie dwa dni ale grzeje od początku ostro po uruchomieniu silnika, ok 2 min na jalowym. po ruszeniu zalaczam grzanie tylnej szyby i nadmuch na przednia 3-4 kreski, wtedy powietrze do 60C grzeje grzalka elektryczna, powyzej zostaje wylączona i trzeba wylaczyc nadmuch do osiagniecia 90C. po prostu im wyzsza temperatura tym wolniej sie zwieksza. u madaska musi byc identycznie. podobnie w BRE
Madas Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 no pewnie jest tylko że ja grzeje na kilka kresek na starcie i dlatego ... jak mam klimatronik wyłączony to jednak doszło do 90 po ok 5-6 km
Musashi Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 no pewnie jest tylko że ja grzeje na kilka kresek na starcie i dlatego ... jak mam klimatronik wyłączony to jednak doszło do 90 po ok 5-6 km tyle to mnie sie grzal AVF [br]Dopisany: 02 Grudzień 2010, 21:56_________________________________________________ jak tam wieczorek?
Musashi Opublikowano 2 Grudnia 2010 Opublikowano 2 Grudnia 2010 jeszcze jutro sprawdzę dokładnie skoro musisz dmuchac od razu cieplym, zalacz tez grzanie tylnej szyby. raz szybciej nagrzejesz wnetrze dwa, nie wydluzysz tak bardzo nagrzewania silnika.
Bart-S Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Czy ktoś w naszej grupie ma Avanta B6 z fabrycznym alarmem?
blind1 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 dobry [br]Dopisany: 03 Grudzień 2010, 07:42_________________________________________________ no pewnie jest tylko że ja grzeje na kilka kresek na starcie i dlatego ... jak mam klimatronik wyłączony to jednak doszło do 90 po ok 5-6 km tyle to mnie sie grzal AVF [br]Dopisany: 02 Grudzień 2010, 21:56_________________________________________________ jak tam wieczorek? wpadlem tylko na chwilke zobaczyc co slychac ale bylem padniety wczoraj po pracy wiec zawinolem sie do wyrka [br]Dopisany: 03 Grudzień 2010, 07:46_________________________________________________ Czy ktoś w naszej grupie ma Avanta B6 z fabrycznym alarmem? Bartasie czy masz jakies problemy ze snem, czy taki ranny ptaszek z Ciebie [br]Dopisany: 03 Grudzień 2010, 07:49_________________________________________________
blind1 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 ide do pracy [br]Dopisany: 03 Grudzień 2010, 08:52_________________________________________________milego dnia, narson
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się