Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

no my z Bartasem najbardziej wysunięci na wschód :P - dziś rano -14 termometr na ścianie wschodniej -autko 3-4 sek kręcenia i poranny czołg :banan2: , aha akumulator 9 letni :good:

to ostrzezecie nas jak bedzie spadac temp bardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

Bendzji - wczoraj w nocy pod Gestampem miałem -16 :wallbash: Ale odpalił z kopyta (nowy aku daje radę :decayed:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Swarzędzu? coś się zaczyna na tej wsi psuć, pedofil w szkole, grafiti, podpalenie, obrzucenie jajami wozu straży miejskiej, hamstwo na maxa, żałuję przeprowadzki z Antoninka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tam PD? zdiagnozowane?

Ciężko coś jednoznacznie stwierdzić... "Bip-y" OK. MVB13 na rozgrzanym też OK (na 3-cim cylindrze 0.8 ale póki nie przekracza 1 jest dobrze).

Jeśli chodzi o kopcenie - potwierdzam, że ma to miejsce tylko gdy silnik nie jest rozgrzany (dziś po dojściu do 90 stopni, nawet dymka nie było widać).

Marcin jakie znasz techniki diagnostyczne PD - chodzi mi już o konkrety bo w kontekście diagnostyki VCDS-em już nic więcej nie zrobię.

Irek (jaro4444) namawia mnie abym odwiedził Patroxa. Jeśli znalazłbym kogoś rzetelnego w Poznaniu to mógłbym się zastanowić...

Czyszczenie raczej odpada - skoro STP nie pomógł to w ultradźwięki chyba nie ma się co pakować (= PD na stół)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrox może jedynie stwierdzić usterkę PD, przelewa czy nie, chyba nic więcej nie ustali

W zasadzie to wystarczy (podejrzenie jest właśnie takie, że któryś wtrysk leje). Pompki nie były ruszane od wyjazdu z fabryki - kontrola VCDS-em nie wykazuje nic złego. Nie wiem co jeszcze mogę zrobić?

dobranoc

Słodkich snów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można podjechać na hamownię na Główną (Poznań) do Gecko i powinno wyjść czy przelewa, BTW Patrox też wie jak sprawdzić, nie wiem jakim softem ale sprawdza wtryski przed zrobieniem softu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Swarzędzu? coś się zaczyna na tej wsi psuć, pedofil w szkole, grafiti, podpalenie, obrzucenie jajami wozu straży miejskiej, hamstwo na maxa, żałuję przeprowadzki z Antoninka

bys wiedzial co sie dzieje urzedzie gminy :cool1:[br]Dopisany: 31 Styczeń 2012, 00:36_________________________________________________

jak tam PD? zdiagnozowane?

Ciężko coś jednoznacznie stwierdzić... "Bip-y" OK. MVB13 na rozgrzanym też OK (na 3-cim cylindrze 0.8 ale póki nie przekracza 1 jest dobrze).

Jeśli chodzi o kopcenie - potwierdzam, że ma to miejsce tylko gdy silnik nie jest rozgrzany (dziś po dojściu do 90 stopni, nawet dymka nie było widać).

Marcin jakie znasz techniki diagnostyczne PD - chodzi mi już o konkrety bo w kontekście diagnostyki VCDS-em już nic więcej nie zrobię.

Irek (jaro4444) namawia mnie abym odwiedził Patroxa. Jeśli znalazłbym kogoś rzetelnego w Poznaniu to mógłbym się zastanowić...

Czyszczenie raczej odpada - skoro STP nie pomógł to w ultradźwięki chyba nie ma się co pakować (= PD na stół)

szkoda kasy. sprawdzic PD mozesz w kazdm serwisie boscha. tyle ze zweryfikuja dawke oraz jej rozpylenie ( odpowiednie cisnienie). nie wiem jak z praca w roznej temp.

co do diagnostyki, korekcje tak naprawde niewiele mowia o samych PD, wykazuja roznice warunkow pracy cylindrow w porownaniu do wspolbieznych.

BIP w zasadzie mozna sie na nich oprzec, jednak ostroznie to tylko czas opoznienia.

badania nie wszystko wykaza, mozliwe usterki obnizone napiecia sprezyn, zuzytego walka, trzpienia wtrysku, nieszczelnosci uszczelniaczy wtrysku, rozkalibrowania koncowki, zuzycia wewnetrznych el.

no i pzozstaja jeszcze mozl zanieczyszczenia wewn. i nagar na koncowce wtryskiwacza.

diagnozowalem kilka aut bezposrednio w DE i po kilku tyg od ich sprowadzenia na teren kraju, coz, nie swiadczy to najlepiej o sprzedawanym w PL ON.

jest jeszcze mozliwa proba skuteczniejszego czyszczenia. byc moze podobna do czyszczenia US.

preparat http://www.liqui-moly.pl/jct z tym ze zamiast drogiego urzadzenia dwa baniaki ;) i troche weza paliwowego.

rozgrzewasz silnik, podpinasz wezyk do tandem pompy wpuszczasz ja do baniaka po wodzie destylowanej zamiast zbiornika wlewasz tam troche ON, rurke przelewowa podpinasz do drugiej butelki.

uruchamiasz silnik, jak paliwo sie bedzie konczylo wlewasz porcje srodka do czyszczenia, czekasz jak znow sie zuzyje, wtedy wlewasz caly srodek.

nastepnie mozna zaczac zmieniac obroty. tak zeby silnik pracowal w roznych zakresach.

czynnosc prowadzisz tak dlugo jak dlugo z powrotu bedzie wracal zanieczyszczony srodek. tylko pilnuj zeby nie zassal powietrza.

jezeli nie pomoze, nowe ok 500-650 PLN/szt lub regeneracja.

no i taka refleksja, u mnie problemy z PD pojawily sie po okresie tankowania ekodiesla na orlenie. a byc moze zwyczajnie, nadszedl juz czas na niego.

[br]Dopisany: 31 Styczeń 2012, 00:58_________________________________________________Dzien dobry :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: :hi:

ja nie tankuję na orlenie a i też zaczyna wg badania ostatniego na spocie może powoli się coś zacząć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: :hi:

ja nie tankuję na orlenie a i też zaczyna wg badania ostatniego na spocie może powoli się coś zacząć

mnie skusila cena. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja teraz tankuję na shellu ale zwykłą i nie wiem czy to będzie miało jakiś wpływ na PD :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:siema:

3 miesiące temu jak byłem w Szczecinie, to widziałem jak Pani wlewa do całego ich zbiornika z benzyną jakąś 1L buteleczkę czegoś, poszedłem i zapytałem co to, a ona ze zmiana zwykła benzynę na Vervę :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...