diler.q Opublikowano 5 Lutego 2009 Opublikowano 5 Lutego 2009 rany pełne wspułczucie ja posiadam wersje 2004 mam nadzieje że moja turbina jeszcze troche pociągnie . A tak na marginesie czy turbina w a4 to jakas słaba strona ???
marecki.b Opublikowano 6 Lutego 2009 Opublikowano 6 Lutego 2009 jak sie nie dba o turbine to i nowa w nowym aucie pewnie nie wytrzyma do końca gwarancji
Lukaszxxx Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 No i panowie u mnie problem rozwiazany no moze w 70 %, ale zawsze cos...na wolnych obrotach juz ten dzwiek jest wogole niesłyszalny a podczas jazdy to musi byc bardzo obciazony tzn np 50 na 4 biegu, a tak sie przeciez nie jezdzi Szukałem i szukałem co to moze byc, ale na logike biorac po odłączeniu od gruszki wezyka dzwiek zanikał, wiec stwierdziłem ze cos na bank w turbinie, wczesniej oczywiscie podmieniłem n75, nowe wezyki podcisnieniowe, egr i takie tam, i postanowiłem rozebrac turbine Troche mnie poniosło ale polak potrafi, a ze sie nudziłem w domu to miałem co robic. Wyczysciłem całągeometrie bardzo dokladnie, poskladalem, dwa wieczory roboty i dzwieku nie ma :>
kgluch Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 Wyczysciłem całągeometrie bardzo dokladnie, poskladalem, dwa wieczory roboty i dzwieku nie ma :> Witam, ciekawe czy pomoże na dłuższą metę. Jezeli dziek powroci to proszę daj znac. Ja zbierałem sie takze za to ale mając wszystko odkręcone poddałem się przy przewodzie olejowym.
Lukaszxxx Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 no fakn mi tez ciut nerwow zjadl...ale da sie przezyc...liczylem sie z tym..nowy w aso 120zł tak ze nie majtek..trzeba tylko dobry klucz miec oczkowy zeby przytrzymac ten kruciec przy samej turbinie...no i oczywiscie napuscic go jakims srodkiem wczesniej,,
jaro4444 Opublikowano 8 Lutego 2009 Opublikowano 8 Lutego 2009 rany pełne wspułczucie ja posiadam wersje 2004 mam nadzieje że moja turbina jeszcze troche pociągnie . A tak na marginesie czy turbina w a4 to jakas słaba strona ???[br]Dopisany: 05 Luty 2009, 22:38_________________________________________________rany pełne współczucie ja posiadam wersje 2004 mam nadzieje że moja turbina jeszcze trochę pociągnie . A tak na marginesie czy turbina w a4 to jakaś słaba strona ??? Turbia GT1749VA z końca 2004 jest produkcji rumuńskiej. Mają one bardzo kiepską jakość w porównaniu do tych produkowanych we Francji czy we Włoszech. Do tego dochodzi przewężany wałek i seryjna podatność na mocne over boosty. Mamy więc przepis na odlatujące jak ptaki turbiny
verpa Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 przymierzam sie do wymiany N75 czy ktos moze mi podac nr N75 dla b6 AWX ? dzieki. Po wymianie napisze czy pomoglo czy dzwiek dalej pozostal.
Lukaszxxx Opublikowano 18 Lutego 2009 Opublikowano 18 Lutego 2009 N75 8EO 906 627 A N18 8EO 906 628 A
Yaqb Opublikowano 19 Lutego 2009 Opublikowano 19 Lutego 2009 N75 8EO 906 627 C ja mam z literka 'C' to zalezy w ktoeym roku autko bylo wyprodukowane
Aydaho Opublikowano 19 Lutego 2009 Opublikowano 19 Lutego 2009 N75 8EO 906 627 C ja mam z literka 'C' to zalezy w ktoeym roku autko bylo wyprodukowane ale też powinien pasować
Yaqb Opublikowano 19 Lutego 2009 Opublikowano 19 Lutego 2009 N75 8EO 906 627 C ja mam z literka 'C' to zalezy w ktoeym roku autko bylo wyprodukowane ale też powinien pasować no nie do konca. inna wtyczka
verpa Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 ja mam z konca 2001 to z jaka literka ma byc ?
Yaqb Opublikowano 20 Lutego 2009 Opublikowano 20 Lutego 2009 8E0906627A ten numer n75 jest do autek z koncowka vin'u do 8E-2-450 000
lorekA4 Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 No i panowie u mnie problem rozwiazany no moze w 70 %, ale zawsze cos...na wolnych obrotach juz ten dzwiek jest wogole niesłyszalny a podczas jazdy to musi byc bardzo obciazony tzn np 50 na 4 biegu, a tak sie przeciez nie jezdzi Szukałem i szukałem co to moze byc, ale na logike biorac po odłączeniu od gruszki wezyka dzwiek zanikał, wiec stwierdziłem ze cos na bank w turbinie, wczesniej oczywiscie podmieniłem n75, nowe wezyki podcisnieniowe, egr i takie tam, i postanowiłem rozebrac turbine Troche mnie poniosło ale polak potrafi, a ze sie nudziłem w domu to miałem co robic. Wyczysciłem całągeometrie bardzo dokladnie, poskladalem, dwa wieczory roboty i dzwieku nie ma :> To ja już nic nie rozumie, wcześniej chłopaki pisali że wymieniali turbo na nowe - a dźwięk pozostawał. Więc w jaki sposób czyszczenie turbiny miało pomóc?? Czyż by nowa z półki była tak mocno zakurzona że wadliwie pracowała
Lukaszxxx Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 Adaho mówił ze u niego wymiana turbiny pomogła...U mnie czyszczenie pomogło wiec nie wiem..Wiem ze u mnie dzwieku nie ma...W tym watku były juz rozne historie ze np poduszki pomogły tzn ich wymiana...
marecki.b Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 u mnie jak mi wymienili turbinę też pomogło ale na jakiś tydzień, potem hałas znowu wrócił, ale w poniedziałek jadę zakładać inną w ramach gwarancji, zobaczymy. Ostatnio przeglądałem sobie else i znalazłem w opisie demontażu silnika coś co nazywa się rezonator, a w etce znalazłem coś co nazywa się tlumik i chyba znajduje się pod filtrem powietrza, może to ma jakieś znaczenie, podobno ten tłumik jest do równoważenia ciśnienia w układnie doładowania, zdjęcie z etki:
Pablo_banita Opublikowano 27 Lutego 2009 Opublikowano 27 Lutego 2009 A już myślałem że coś się wyklarowało znalazłem w opisie demontażu silnika coś co nazywa się rezonator Już dawno o tym pisałem ! To ustrojstwo znajduje się pod prawym błotnikiem! W przegrodzie silnika na dole po lewej (stojąc przed autem) odchodzi wąż pod błotnik. Powodzenia!
verpa Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 ale czy wymiana/naprawa cos daje? zanika dzwiek ? bo nie wiem czy n75 wymieniac, czy jest sens a czy n75 ma jakis wpyw na moc? Jakos dziwnie mi sie wydaje ( chyba ze sie przyzwyczailem ) ze na 3 biegu wczesniej miał większego kopa, zmiana N75 cos pomoze? vaga nie mam
Lukaszxxx Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 u mnie jak mi wymienili turbinę też pomogło ale na jakiś tydzień, potem hałas znowu wrócił, ale w poniedziałek jadę zakładać inną w ramach gwarancji, zobaczymy. Ostatnio przeglądałem sobie else i znalazłem w opisie demontażu silnika coś co nazywa się rezonator, a w etce znalazłem coś co nazywa się tlumik i chyba znajduje się pod filtrem powietrza, może to ma jakieś znaczenie, podobno ten tłumik jest do równoważenia ciśnienia w układnie doładowania, zdjęcie z etki: Wyciagalem ten tłumik i zaslepilem ta rure co do niego wchodzi.. to nie pomogło..CZYSZCZENIE TURBINY pomogło... sprobujcie..
Pablo_banita Opublikowano 28 Lutego 2009 Opublikowano 28 Lutego 2009 Turbinę wymieniłem na nową i od pierwszego odpalenia było dokładnie tak samo
Rekomendowane odpowiedzi