casavio Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Zawór n75 pierburg 722903280 121zł, g71 bosch 0281002401 90zł. Po zaj....stych rabatach.
Yaqb Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Huuuurrraaa wkoncu rozwiazanie. A juz myslalem ze sie nie doczekam. :polew::polew::polew: Ciekawe ile czasu ta cisza u was potrwa i napiszecie ze szuranie powrocilo
Smirnoff Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Zawór n75 pierburg 722903280 121zł, g71 bosch 0281002401 90zł. Po zaj....stych rabatach. Kolego a byłbyś wstanie załatwić klika kompletów tych zaworów w takiej cenie? Myślę iż kilku chętnych by się znalazło. Ja się pisze jako pierwszy. Wtedy można zrobić akcje wymiany w kliku samochodach i sprawdzić czy to na 100% trafna diagnoza. Jeśli pomoże, to zrobić fotostory z wymiany i do działu "zrób to sam" Co wy na to ?
jawosz Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Mam wrazenie, ze tego typu zabiegi były przeprowadzane już i dzwięk powracał :-) TO co wyczytałem to jedyna osoba która się pozbyła tego dzwięku to ta która wywaliła kata.
smoku666 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 właśnie, zamiast się cieszyć trzeba to potwierdzić u kilku z nas..... i pośmigać kilka km czy aby na pewno po np 100km dźwięk nie powróci....
kantek1 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 ja mam wywalonego kata ale dźwięk dalej jest
jawosz Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 TO w takim razie to jest jakiś kompletny absurd... Usterka która nie istnieje Fantom-usterka
darasajjj Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Witam szanowne grono. Właśnie wymieniłem n75 i g71 szuranie ustało i jest cisza. Trzeba było wymienic w parze bo podmiana pojedyńczych elementów nic nie wnosiła masz tu na mysli 'szuranie' czy raczej 'buczenie' w przedziale 1.9-2.1 tys. obrotow?
casavio Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Mam na myśli szuranie przy zchodzeniu z obrotów, a buczenie przy 1800-2000obr wyeliminowałem wymianą środkowego tłumika z powodu wypalenia się środka co zresztą opisywałem już. Pozdro
Yaqb Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Panowie chyba nie czytacie tego watu z uwaga. To juz wszystko bylo. A dzwiek jak byl to jest nadal. jedyne operacje jakie pomagaja to podgloszenie radyjka lub jak kto woli i ma kase to zmiana na inne audi
casavio Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Panowie nie mylcie "buszenia" przy 2000obr słyszalnego w kabinie po środku pojazdu z "szuraniem" które jest słyszalne przy schodzeniu z obrotów, bo to dwie inne sprawy!!!!!
marec-ki Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 2xx zł piechotą nie chodzi na razie się wstrzymam, poczekam na większa ilość osób potwierdzających skuteczność tej metody Tylko u mnie k..a dodatkowo jest dziwny dźwięk leciutko metaliczny przy dodawaniu gazu w przedziale 1000-2200rpm za tydzień z teściem sprawdzę czy są luzy na wirniku.
MRoger Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Jedyne sensowne rozwiązanie które słyszałem wiąże się z gruszką turbiny ... rozmawiałem z fachowcami i twierdzili że to wina wyrobionego gniazda gruszki i że ponoć stąd się bierze ten dziwny dźwięk. Potwierdzało by tą teorię to że niektórym po czyszczeniu turbiny się polepszyło.
jawosz Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 ok... to gniazdo się wymienia ? jezeli tak to czy ktos to robił?
MRoger Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Ponoć pomaga podciągnięcie sztangi (ale na tyle żeby N75 się wyrabiał, i łopatki się kładły w pełni), ja przez przypadek totalnie rozregulowałem sobie sztangę podczas czyszczenia turbiny i potem ustawiałem ją obserwując dynamiczne 011 - tak aby turbo nie przeładowywało (zamknięte łopatki) i pracę N75 tak żeby nie pracował na 100% tylko gdzieś w granicach rozsądku powiedzmy 60-70% wydajności. Musze przyznać że u mnie od tamtej pory nie słyszałem już tego dźwięku (szumu,huku,szurania) przy schodzeniu z obrotów. Oby to było rozwiązanie tej odwiecznej kwestii. Dla tych co nie widzieli sztangi - na sztandze jest takie okrągłe pokrętło ... można nim podciągać/opuszczać sztangę poprzez kręcenie. Trzeba trochę pokręcić (ciężkie dojście) po czym się przejechać i zrobić logi zobaczyć czy turbo nie przeładowuje i czy zawór N75 pracuje poprawnie. Ja to robiłem za pomocą łamanych szczypc/kombinerek.
lomaz1 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 panowie mam pytanko chce wtawic czipa czy to bedzie miało jakąś komplikacje(znany każdemu dzwiek) auto przyspiesza bez problemu i czy czyścic turbinke ,ktoś moze wtawiał czipa i miał też ten problem z szuraniem niehce niepotrzebnie wydawac kasy na regeneracje albo czyszczenie auto ładnie sie zbiera .
robertg28 Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 witam ,słuchajcie ja tez mam taki dziwny dzwiek jade i do 2 tys i zmieniam bieg a tu takie dziwny odgłos porównywalny z zaworem upustowym w subaru impreza zciagłem wezyk od gruszki i zrobiłem loga i okazało sie ze auto pompuje nawet po sciągnieciu wezyka chodzi normalnie ale nic nie słychac[br]Dopisany: 18 Luty 2011, 15:50_________________________________________________witam turbina wyczyszczona i niema przeładowania i ten dzwiek pozostał moze ktos sie uporał już z tym prosze o jakąs odpowiedz
chudy13101980 Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 witam ,słuchajcie ja tez mam taki dziwny dzwiek jade i do 2 tys i zmieniam bieg a tu takie dziwny odgłos porównywalny z zaworem upustowym w subaru impreza zciagłem wezyk od gruszki i zrobiłem loga i okazało sie ze auto pompuje nawet po sciągnieciu wezyka chodzi normalnie ale nic nie słychac[br]Dopisany: 18 Luty 2011, 15:50_________________________________________________witam turbina wyczyszczona i niema przeładowania i ten dzwiek pozostał moze ktos sie uporał już z tym prosze o jakąs odpowiedz jakby się ktoś uporał to temat byłby zamknięty,zobacz ile już jest stron na ten temat
Yaqb Opublikowano 19 Lutego 2011 Opublikowano 19 Lutego 2011 witam ,słuchajcie ja tez mam taki dziwny dzwiek jade i do 2 tys i zmieniam bieg a tu takie dziwny odgłos porównywalny z zaworem upustowym w subaru impreza zciagłem wezyk od gruszki i zrobiłem loga i okazało sie ze auto pompuje nawet po sciągnieciu wezyka chodzi normalnie ale nic nie słychac[br]Dopisany: 18 Luty 2011, 15:50_________________________________________________witam turbina wyczyszczona i niema przeładowania i ten dzwiek pozostał moze ktos sie uporał już z tym prosze o jakąs odpowiedz Zmien samochod to sie uporasz z tym problemem raz na zawsze
casavio Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 Dlaczego sami stwarzacie sobie problemy. Wymieńcie n75 na pierburga bo tylko ori jest dostępny nr podałem kilka postów wyżej i zobaczcie różnicę a nie wypisujcie że auto ciągnie ok bo tak nie jest. Jak założycie nowy n75 to poczujecie że dopiero wtedy traktor ciągnie od dołu. A cha i jeszcze jedno nie twierdze że to jest złoty środek ale mi pomogło i szurania nie ma za jedyne 120zł.
Rekomendowane odpowiedzi