Gość MIECZ81 Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 A pisałeś że w parze tylko wymiana, więc jak to ma być do końca??[br]Dopisany: 20 Luty 2011, 14:00_________________________________________________W parze czyli N75+ G71
robertg28 Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 słuchaj a ty miałes dokładnie to samo co ja? jakzimny silnik to bardziej odczuwalne jade daje 1 bieg i do 2200 obr puszczam gaz a tu takie echo od strony turba aż czsami mi silnik zdławi i zgasnie jak sie zagrzeje jest lepiej nie gasnie ale jednak to takie trące metaliczne echo pozostaje niechcę pchac kasy w ciemno wsyscy piszą ze tak mają i jezdza ale raczej tak byc nie powinno mam kolege ma a6 silnikiem awx przebieg 380 tys kilometrów i nic takiego nie wystepuje u niego podmienie zaworek n75 od niego jak nie pomoże to jeszcze czujnik cisnienia doładowania zmienie jak naprawie to to napewno opisze to na forum zeby zamnąc tego tasiemca bo dużo tu pytan i dużo odpowiedzi a konkretne może ze dwie miałem już pare tdi w tym toledo III 2005 I WŻADNYM CZEGOS TAKIEGO NIE MIAŁEM wiec powiedzenia ten typ tak ma nie przekonuje mnie wogule pozdrawiam.[br]Dopisany: 20 Luty 2011, 14:05_________________________________________________włąsnie tak zrobie jako pierwszy zamienie g71 potem n75
chudy13101980 Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 Panowie ale jak jest coś nie tak z N75 lub G71 to vag nie pokarze żadnego błędu?
casavio Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 Jeżeli g71 jest uwalony to vag pokaże ale większość z was ma ten czujnik ulepiony olejem nawet o tym nie wiedząc, a w tedy może on pokazywać nieprawidłowy odczyt przelotu powietrza. Oczywiście można go umyć tak jak np przepływke ale jak coś uszkodzicie to będziecie szukać winnego. A co do n75 to na vagu można zrobić logi i zaobserwować jak zachowuje się turbulum a konkretnie kierownice i nie jest to miarodajne bo większość z was ma przypieczone kierownice nie wiedząc o tym a nawet gotowi jesteście się spierać bo przecież sztanga chodzi lekko i bez oporów. Tyle tylko że opada płynnie bo popycha ją sprężyna w przeciwieństwie do np: afn gdzie jej nie ma i łatwiej jest to sprawdzić, a n75 może nie pracować w 100% a na pewno nie pracuje jeżeli macie owe szuranie przy schodzeniu z obrotów, dzieje się tak o czym już pisałem,po przygazowaniu n 75 pociąga sztange do góry, puszczając gaz n75 ma za zadanie opuścić sztange na sam dół a po uzyskaniu roboczych obrotów ok 820/850 unieść ją lekko do góry. Jeżeli się przycina lub dostaje błędny odczyt z g71 dzieje się to co slychać
chudy13101980 Opublikowano 20 Lutego 2011 Opublikowano 20 Lutego 2011 dzięki kolego za odpowiedz chyba jednak zainwestuje w ten zawór i czujnik.
Konradgiee Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Mogłby ktos podać nr częsci tego zaworu n75 i czujnika g71. Wymienie moze to pomoze.
steve69 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Mogłby ktos podać nr częsci tego zaworu n75 i czujnika g71. Wymienie moze to pomoze. N75 8E0906627A G71 038906051C Jeśli wymienisz koniecznie napisz, czy to coś dało. -- Pozdrawiam Sławek
casavio Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 n75 8E0906627A występuje do nr nadwozia 8e-2-450000 po tym nr jest 8E0 906 627 C
chudy13101980 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 panowie a ja mam na n75 numer 1JC 906 283 A o co chodzi?
martinus Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 nie wymieniali już tego czasem ? ktoś tam niech da znać kto pamięta cały temacik, itp...
robertg28 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 i jak wiadoo co jest grane czy n75 i g71 pomaga?[br]Dopisany: 21 Luty 2011, 18:26_________________________________________________ umnie po czyszczeniu turbo dalej ładuje zadużo czyli cos ze sterowaniem
Pablo_banita Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 nie wymieniali już tego czasem ? ktoś tam niech da znać kto pamięta cały temacik, itp... TAK I NIE.... wystarczy poczytać :gwizdanie: N75 - TAK, G71 - NIE (choć uciąć niczego sobie nie dam) Dajcie znać czy pomogło
marec-ki Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 W temacie pojawia się N75 ale G71 nie kojarzę. Może coś w tym jest, że trzeba wymienić w parze ?? :gwizdanie:
robertg28 Opublikowano 25 Lutego 2011 Opublikowano 25 Lutego 2011 i jak niema rozwiązania tego problemu? ;(
jawosz Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 czy ktos wreszcie zrobil wymiane tego zaworu n75 i czujnika g71? Nie wiem jak to u was wyglada ale w ASO AUTO VIVA chca 215 zł za każdy z nich.
kantek1 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 tylko a ASO można je kupić ? nie wydaje mi się
jawosz Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 a jeszcze pytanko ;-) trudno jest wymienić te 2 rzeczy? czy to jest P&P? Aha i gdzie one się znajdują ;-) prosze jakies foto ;-)
chudy13101980 Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 P&P łatwo wyjmujesz stare i wkładasz nowe z 10 minut roboty.
jawosz Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 rzeczywiscie oba z przesyłką wyrwałem za 280 ;-) a wracajac do samej wymiany to rozumiem ze tam nie musze sie obawiać jakiegoś zapowietrzenia albo bog wie jeden czego ?? oczywiscie po wymianie dam znac
chudy13101980 Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 nic Ci się nie zapowietrzy ani nic z tych rzeczy nie masz się czym martwić
Rekomendowane odpowiedzi