Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Niepokojący dźwięk


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a moze wymiana na oryginalny filtr powietrza z ASO coś zmieni jest troszkę grubszy :tongue4:

Opublikowano

Moim zdaniem filtr nie zniweluje dzwieki wydawane w pierwszym poscie. Jezelin dzwiek wydobywa sie z okolic fitra powietrza to:

Czysczenie kierownic powinno pomoc,

czujnik n18 przeladowuje,

wymiana turbo,

Jezeli ktos jest od niedawna wlascicielem takiego auta to moze miec problem w zdiagnozowaniu usterki

Podkreslam, ze dzwiek z pierwszego postu, kazdy moze to inaczej odbierac. Wiec sa takie rozbierznosci w odpowiedzaich. :wink4:

Opublikowano

Jako ciekawostkę powiem że mnie ostatnio mechanik lekko :rant: za Motula.... "bardzo dobre oleje ale do sportu i motocykli"

ja bym zmienił ten "olej" albo jeszcze lepiej mechanika..... :>

Nie proponuję nikomu zmieniać oleju, ale pewne jest że ja olej w silniku mam, a Ty zawór upustowy masz???

Jeśli (MECHANIK!?) tak mówi to:

a) jest cymbałem - Run, Forest, Run !

B) jest oszustem - Run, Forest, Run !

c) pomylił się - Run, Forest, Run !

d) masz inne auto niż w profilu

*niepotrzebne skreślić :>

AMEN :hi:

bez sensu dyskusja, dla jednego zawór upustowy a dla innego n75 , kwestia nazewnictwa :wallbash:

Opublikowano

Może wkońcu ktoś rozwiąże problem to i temat się rozwiąże :)

Opublikowano

a moze wymiana na oryginalny filtr powietrza z ASO coś zmieni jest troszkę grubszy :tongue4:

Mam "łoryginal" ze znaczkiem Audi i lipa :tongue4:

Zastanawia mnie jeszcze czy jestem jedyny z B7 1.9 z tym problemem :mysli:

Opublikowano

Jako ciekawostkę powiem że mnie ostatnio mechanik lekko :rant: za Motula.... "bardzo dobre oleje ale do sportu i motocykli"

ja bym zmienił ten "olej" albo jeszcze lepiej mechanika..... :>

Nie proponuję nikomu zmieniać oleju, ale pewne jest że ja olej w silniku mam, a Ty zawór upustowy masz???

Jeśli (MECHANIK!?) tak mówi to:

a) jest cymbałem - Run, Forest, Run !

B) jest oszustem - Run, Forest, Run !

c) pomylił się - Run, Forest, Run !

d) masz inne auto niż w profilu

*niepotrzebne skreślić :>

AMEN :hi:

bez sensu dyskusja, dla jednego zawór upustowy a dla innego n75 , kwestia nazewnictwa :wallbash:

Przeciez to sa dwie rozne rzecz

Opublikowano

Tak na logikę jedyna słuszna droga to gruszka i kierownice :good: i ich sterowanie. Dlatego u niektórych pomaga wymiana tego u innych czego innego. Jak jest problem ze sterowaniem po stronie podciśnienia to wymiana turbiny nic nie daje. To jedyna moim zdaniem diagnoza która uwzględnia różnorodność metod likwidacji, bądź nie tego problemu.

Oprócz tego że u mnie już dźwięk od ok roku się nie pojawił, zdjęcie podciśnienia z gruszki likwiduje dźwięk w zasadzie u wszystkich więc moim zdaniem tu jest pies pogrzebany. Odłączenie podciśnienia od gruszki powoduje otwarcie łopatek na maxa i wtedy problem nie występuje, gdy jednak zaczynają się przymykać (gruszka podciąga sztangę zamykając lub nie w pełni zamykając łopatki) pojawia się dźwięk.

Opublikowano

Tak na logikę jedyna słuszna droga to gruszka i kierownice :good: i ich sterowanie. Dlatego u niektórych pomaga wymiana tego u innych czego innego. Jak jest problem ze sterowaniem po stronie podciśnienia to wymiana turbiny nic nie daje. To jedyna moim zdaniem diagnoza która uwzględnia różnorodność metod likwidacji, bądź nie tego problemu.

Oprócz tego że u mnie już dźwięk od ok roku się nie pojawił, zdjęcie podciśnienia z gruszki likwiduje dźwięk w zasadzie u wszystkich więc moim zdaniem tu jest pies pogrzebany. Odłączenie podciśnienia od gruszki powoduje otwarcie łopatek na maxa i wtedy problem nie występuje, gdy jednak zaczynają się przymykać (gruszka podciąga sztangę zamykając lub nie w pełni zamykając łopatki) pojawia się dźwięk.

W pelni sie zgadzam mnie tez wszystkie eksperymenty doprowadzaja do takich wnioskow. Nie wiem jednak jak to polaczyc z wymiana oleju i filtrow. dlaczego w wiekszosci przypadku to od momentu wlasnie tej wymiany dzwiek zaczyna byc slyszalny.

Opublikowano

To rzeczywiście nie do końca pasuje .. są dwie możliwości z tego co wiem aby nowy olej dostał się na łopatki, pierwszy to odma którą olej idzie do komory spalania a potem na łopatki, druga to uszczelniacze na turbinie.

Było co najmniej kilka takich przypadków więc raczej trudno mówić o zbiegu okoliczności :kwasny:

Opublikowano

To rzeczywiście nie do końca pasuje .. są dwie możliwości z tego co wiem aby nowy olej dostał się na łopatki, pierwszy to odma którą olej idzie do komory spalania a potem na łopatki, druga to uszczelniacze na turbinie.

Było co najmniej kilka takich przypadków więc raczej trudno mówić o zbiegu okoliczności :kwasny:

To ma sens co piszesz. Jakby sie zastanowic zazwyczaj po wymianie oleju jego poziom jest znacznie wyzszy niz przed wymiana (a czasami tak jaki u mnie zdarzy sie delikatne przelanie)co byc moze sprzyja w jakis sposob przedostawaniu sie oleju przez odme. Sprawdzilem to rurke od odmy na laczeniu z rura od filtra powietrza i jest w niej troche oleju a chyba nie powinno byc.

Opublikowano

Można zakładając OCT (oil catch tank) lub separator mgły olejowej jak kto woli, ale zdania na ten temat są podzielone, z jednej strony mamy czystszy dolot (zupełnie czysty bez egr'u) ale z drugiej strony zapchanie lub zamarźnięcie tego ustrojstwa może mieć fatalne skutki dla uszczelnień silnika.

Opublikowano

Dzisiaj autko poszlo na czyszczenie turbiny. Jutro odbior wiec napewno napisze czy to pomoglo w moim przypadku. :)[br]Dopisany: 16 Maj 2011, 19:37_________________________________________________Witam. Auto dzisiaj odebrane turbina wyczyszczona, ale dzwiek nadal pozostal. Co do czyszczenia to przydalo sie auto zrywniejsze. Moj mechanik powiedzial, ze u mnie przyczyna tych dzwiekow jest grucha, ktora niby nie jest od tej turbiny poprzedni wlascicel cos juz musial przy niej grzebac. Stwierdzil, ze dzwiekami nie mam sie przejmowac tylko jezdzic. Niebawem ma mi zalatwic gruche na podmianke. Jak sie do mnie odezwie i podmienimy to dam znac czy cos pomoglo w moim przypadku.

Opublikowano

Moje poszło dzisiaj. Zobaczymy jak chłopaki się spiszą :)

Opublikowano

Moje poszło dzisiaj. Zobaczymy jak chłopaki się spiszą :)

Jak tam wrazenia z jazdy po czyszczeniu??

Opublikowano

Moje poszło dzisiaj. Zobaczymy jak chłopaki się spiszą :)

Jak tam wrazenia z jazdy po czyszczeniu??

Moje poszło dzisiaj. Zobaczymy jak chłopaki się spiszą :)

Jak tam wrazenia z jazdy po czyszczeniu??

Jutro odbieram :P
Opublikowano

Ile taka usługa na Pomorzu?

Opublikowano

Ok nio auto bardziej się zrywa ;) Mechanik powiedział ze faktycznie zacinała sie ale ze widział turbiny w gorszym stanie. U mnie to wyglądało tak czyszczenie turbiny, EGR, kolektorów + wymiana uszczelek pod kolektorem. Takie szaleństwo kosztowało mnie 530 zł. Teraz mam takie wrażenie ze autko inaczej chodzi tzw tak jakby miało malutko dziurkę w tłumiku. A jak u reszty ?

Opublikowano

A na czym polegalo to czyszczenie Turbo? (bylo wyjmowane czy czyszczone JetCleanem) w Wawie w MegaCar za samo czyszczenie z wyjeciem to od 900 zl ceny sie zaczynaja. Nie wspomne juz o czyszczeniu EGR.

Opublikowano

Polska usrana rzeczywistość ! 900zł cena kosmos

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...