wektor2121 Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 a moze wymiana na oryginalny filtr powietrza z ASO coś zmieni jest troszkę grubszy
cieniasek1981 Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Moim zdaniem filtr nie zniweluje dzwieki wydawane w pierwszym poscie. Jezelin dzwiek wydobywa sie z okolic fitra powietrza to: Czysczenie kierownic powinno pomoc, czujnik n18 przeladowuje, wymiana turbo, Jezeli ktos jest od niedawna wlascicielem takiego auta to moze miec problem w zdiagnozowaniu usterki Podkreslam, ze dzwiek z pierwszego postu, kazdy moze to inaczej odbierac. Wiec sa takie rozbierznosci w odpowiedzaich.
pięknyzadek Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Jako ciekawostkę powiem że mnie ostatnio mechanik lekko za Motula.... "bardzo dobre oleje ale do sportu i motocykli" ja bym zmienił ten "olej" albo jeszcze lepiej mechanika..... :> Nie proponuję nikomu zmieniać oleju, ale pewne jest że ja olej w silniku mam, a Ty zawór upustowy masz??? Jeśli (MECHANIK!?) tak mówi to: a) jest cymbałem - Run, Forest, Run ! jest oszustem - Run, Forest, Run ! c) pomylił się - Run, Forest, Run ! d) masz inne auto niż w profilu *niepotrzebne skreślić :> AMEN bez sensu dyskusja, dla jednego zawór upustowy a dla innego n75 , kwestia nazewnictwa
probi101 Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Może wkońcu ktoś rozwiąże problem to i temat się rozwiąże
cbartsch Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 a moze wymiana na oryginalny filtr powietrza z ASO coś zmieni jest troszkę grubszy Mam "łoryginal" ze znaczkiem Audi i lipa Zastanawia mnie jeszcze czy jestem jedyny z B7 1.9 z tym problemem
Yaqb Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Jako ciekawostkę powiem że mnie ostatnio mechanik lekko za Motula.... "bardzo dobre oleje ale do sportu i motocykli" ja bym zmienił ten "olej" albo jeszcze lepiej mechanika..... :> Nie proponuję nikomu zmieniać oleju, ale pewne jest że ja olej w silniku mam, a Ty zawór upustowy masz??? Jeśli (MECHANIK!?) tak mówi to: a) jest cymbałem - Run, Forest, Run ! jest oszustem - Run, Forest, Run ! c) pomylił się - Run, Forest, Run ! d) masz inne auto niż w profilu *niepotrzebne skreślić :> AMEN bez sensu dyskusja, dla jednego zawór upustowy a dla innego n75 , kwestia nazewnictwa Przeciez to sa dwie rozne rzecz
Pablo_banita Opublikowano 11 Maja 2011 Opublikowano 11 Maja 2011 Przeciez to sa dwie rozne rzecz o to właśnie chodzi kolego pięknyzadek -> http://pl.wikipedia.org/wiki/Zaw%C3%B3r_upustowy ja rozumiem że Ty możesz to nazywać jak chcesz ale jeśli mechanik tak to nazywa...... (odkurzacz to nie kompresor) i do tego N75 już był sprawdzony przez xxx osób w tym wątku.... niestety nie tędy droga
MRoger Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Tak na logikę jedyna słuszna droga to gruszka i kierownice i ich sterowanie. Dlatego u niektórych pomaga wymiana tego u innych czego innego. Jak jest problem ze sterowaniem po stronie podciśnienia to wymiana turbiny nic nie daje. To jedyna moim zdaniem diagnoza która uwzględnia różnorodność metod likwidacji, bądź nie tego problemu. Oprócz tego że u mnie już dźwięk od ok roku się nie pojawił, zdjęcie podciśnienia z gruszki likwiduje dźwięk w zasadzie u wszystkich więc moim zdaniem tu jest pies pogrzebany. Odłączenie podciśnienia od gruszki powoduje otwarcie łopatek na maxa i wtedy problem nie występuje, gdy jednak zaczynają się przymykać (gruszka podciąga sztangę zamykając lub nie w pełni zamykając łopatki) pojawia się dźwięk.
cbartsch Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Tak na logikę jedyna słuszna droga to gruszka i kierownice i ich sterowanie. Dlatego u niektórych pomaga wymiana tego u innych czego innego. Jak jest problem ze sterowaniem po stronie podciśnienia to wymiana turbiny nic nie daje. To jedyna moim zdaniem diagnoza która uwzględnia różnorodność metod likwidacji, bądź nie tego problemu. Oprócz tego że u mnie już dźwięk od ok roku się nie pojawił, zdjęcie podciśnienia z gruszki likwiduje dźwięk w zasadzie u wszystkich więc moim zdaniem tu jest pies pogrzebany. Odłączenie podciśnienia od gruszki powoduje otwarcie łopatek na maxa i wtedy problem nie występuje, gdy jednak zaczynają się przymykać (gruszka podciąga sztangę zamykając lub nie w pełni zamykając łopatki) pojawia się dźwięk. W pelni sie zgadzam mnie tez wszystkie eksperymenty doprowadzaja do takich wnioskow. Nie wiem jednak jak to polaczyc z wymiana oleju i filtrow. dlaczego w wiekszosci przypadku to od momentu wlasnie tej wymiany dzwiek zaczyna byc slyszalny.
MRoger Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 To rzeczywiście nie do końca pasuje .. są dwie możliwości z tego co wiem aby nowy olej dostał się na łopatki, pierwszy to odma którą olej idzie do komory spalania a potem na łopatki, druga to uszczelniacze na turbinie. Było co najmniej kilka takich przypadków więc raczej trudno mówić o zbiegu okoliczności
cbartsch Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 To rzeczywiście nie do końca pasuje .. są dwie możliwości z tego co wiem aby nowy olej dostał się na łopatki, pierwszy to odma którą olej idzie do komory spalania a potem na łopatki, druga to uszczelniacze na turbinie. Było co najmniej kilka takich przypadków więc raczej trudno mówić o zbiegu okoliczności To ma sens co piszesz. Jakby sie zastanowic zazwyczaj po wymianie oleju jego poziom jest znacznie wyzszy niz przed wymiana (a czasami tak jaki u mnie zdarzy sie delikatne przelanie)co byc moze sprzyja w jakis sposob przedostawaniu sie oleju przez odme. Sprawdzilem to rurke od odmy na laczeniu z rura od filtra powietrza i jest w niej troche oleju a chyba nie powinno byc.
MRoger Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Można zakładając OCT (oil catch tank) lub separator mgły olejowej jak kto woli, ale zdania na ten temat są podzielone, z jednej strony mamy czystszy dolot (zupełnie czysty bez egr'u) ale z drugiej strony zapchanie lub zamarźnięcie tego ustrojstwa może mieć fatalne skutki dla uszczelnień silnika.
cieniasek1981 Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Dzisiaj autko poszlo na czyszczenie turbiny. Jutro odbior wiec napewno napisze czy to pomoglo w moim przypadku. [br]Dopisany: 16 Maj 2011, 19:37_________________________________________________Witam. Auto dzisiaj odebrane turbina wyczyszczona, ale dzwiek nadal pozostal. Co do czyszczenia to przydalo sie auto zrywniejsze. Moj mechanik powiedzial, ze u mnie przyczyna tych dzwiekow jest grucha, ktora niby nie jest od tej turbiny poprzedni wlascicel cos juz musial przy niej grzebac. Stwierdzil, ze dzwiekami nie mam sie przejmowac tylko jezdzic. Niebawem ma mi zalatwic gruche na podmianke. Jak sie do mnie odezwie i podmienimy to dam znac czy cos pomoglo w moim przypadku.
Aruzzz Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Moje poszło dzisiaj. Zobaczymy jak chłopaki się spiszą
cieniasek1981 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Moje poszło dzisiaj. Zobaczymy jak chłopaki się spiszą Jak tam wrazenia z jazdy po czyszczeniu??
Aruzzz Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Moje poszło dzisiaj. Zobaczymy jak chłopaki się spiszą Jak tam wrazenia z jazdy po czyszczeniu?? Moje poszło dzisiaj. Zobaczymy jak chłopaki się spiszą Jak tam wrazenia z jazdy po czyszczeniu?? Jutro odbieram
Aruzzz Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 Ok nio auto bardziej się zrywa Mechanik powiedział ze faktycznie zacinała sie ale ze widział turbiny w gorszym stanie. U mnie to wyglądało tak czyszczenie turbiny, EGR, kolektorów + wymiana uszczelek pod kolektorem. Takie szaleństwo kosztowało mnie 530 zł. Teraz mam takie wrażenie ze autko inaczej chodzi tzw tak jakby miało malutko dziurkę w tłumiku. A jak u reszty ?
cbartsch Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 A na czym polegalo to czyszczenie Turbo? (bylo wyjmowane czy czyszczone JetCleanem) w Wawie w MegaCar za samo czyszczenie z wyjeciem to od 900 zl ceny sie zaczynaja. Nie wspomne juz o czyszczeniu EGR.
lukaseq1 Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 Polska usrana rzeczywistość ! 900zł cena kosmos
Rekomendowane odpowiedzi