akj123 Opublikowano 15 Października 2018 Opublikowano 15 Października 2018 27 minut temu, lukasz51237 napisał: Właśnie wymieniłem olej w układzie wspomagania. Wcześniej podczas skręcania wyło i buczało, a kierownica szła z lekkimi oporami. Po wymianie jest bajka, kierownica chodzi jak nowa. I jaki olej zalałeś ?
KINIAM Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 14 godzin temu, lukasz51237 napisał: Właśnie wymieniłem olej w układzie wspomagania. Wcześniej podczas skręcania wyło i buczało, a kierownica szła z lekkimi oporami. Po wymianie jest bajka, kierownica chodzi jak nowa. Przydałoby się trochę więcej szczegółów aby post był pomocny ze wskazówkami dla innych użytkowników, zajrzyj na PRIV. Oczywiście własne zadowolenie to najważniejsze, że wymiana z właściwym skutkiem.
lukasz51237 Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 8 godzin temu, KINIAM napisał: Przydałoby się trochę więcej szczegółów aby post był pomocny ze wskazówkami dla innych użytkowników, zajrzyj na PRIV. Oczywiście własne zadowolenie to najważniejsze, że wymiana z właściwym skutkiem. A więc tak, olej miałem czerwony, nie wiem jakiej firmy bo sprzedał mi go znajomy mechanik i zlał go ze swojej bańki, powiedział, że leje go do większości aut i nie było jeszcze reklamacji. A co do samej wymiany to zrobiłem tak, że dla wygody wyjąłem sobie lewy reflektor. Następnie na małą strzykawkę nałożyłem gumowy przewód i wyciągnąłem wszystko ze zbiorniczka. Potem odkręciłem sam zbiorniczek, jest na dwóch śrubkach i zdjąłem z niego oba przewody, jeden ssący drugi powrotny. Następnie sam zbiorniczek wyczyściłem ropą (ON) i założyłem go z powrotem, ale założyłem tylko przewód ssący (przewód powrotny zaślepiłem śrubą M6 owiniętą szmatką) I na sam koniec, posadziłem drugą osobę do auta aby kręciła kierownica, a ja sam zalewałem olej do zbiorniczka do pełna, druga osoba kręciła kierownicą do oporu raz w jedną stronę, raz w drugą, a ja spuszczałem stary olej który był wypychany przez nowy olej przez wąż powrotny i tak do momentu aż z przewodu powrotnego zaczął lecieć czysty czerwony olej. Następnie założyłem przewód powrotny na zbiorniczek odpaliłem auto i obserwowałem co się dzieje. Nie trzeba było nic dolewać, a od tamtego czasu nastukałem 200km zupełnie bezproblemowo. Ps: olej który wypuściłem z układu był u mnie czarny, tak jakbym go wypuścił z silnika diesla, prawdopodobnie siedział tam od nowości. Na wymianę i płukanie układu wystarczyło troszkę ponad litr.
wesz82 Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 Wsio fajnie. Tylko auto tj przod trzeba bylo podniesc na kobylkach by nie zabic przekładni. Plyn dal Ci syntetyk lub pol syntetyk oby tylko z czasem magiel nie puscil. Tsk poza tym to ksiazkowa wymiana plynu
lukasz51237 Opublikowano 16 Października 2018 Opublikowano 16 Października 2018 W takim razie muszę pogadać z mechanikiem co to za olej. Bo szkoda przekładni.
wesz82 Opublikowano 17 Października 2018 Opublikowano 17 Października 2018 Spoko. Zapytaj ale wiem ze chlopaki dawali oleje polsyntetyczne i nie bylo problemow.
soul87 Opublikowano 17 Października 2018 Opublikowano 17 Października 2018 Czerwony to często najzwyklejszy ATF przekładniowy mineralny na którym będzie wszystko git
dami8705 Opublikowano 19 Października 2018 Opublikowano 19 Października 2018 Ja zalalem ori G004 i już ponad dwa lata po wymianie i jest ok. Rozmawiałem kiedyś w ASO i ten zastąpił G002. Jak macie regenerowane malownicze można kombinować z innym płynem, ja bym polecał ori 1
wesz82 Opublikowano 19 Października 2018 Opublikowano 19 Października 2018 Ori albo lhm inne to lajno.
lukasz51237 Opublikowano 19 Października 2018 Opublikowano 19 Października 2018 Gadałem z mechanikiem, ten olej który mi sprzedał to ATF 3000. Może być?
misiek95 Opublikowano 21 Października 2018 Opublikowano 21 Października 2018 Nie polecam tego ścierwa LHM'a. Dwa razy zalałem do samochodu. Raz do swojego, po 2 tygodniach pompa zaczęła wyć. Zmieniłem płyn na ori z aso i poprawiło się dużo, ale jednak pompe musialem wymienic. Drugi raz zalałem koledze i sytuacja ta sama. Wyje, przeskakuje- po wymianie na ori problemu nie ma. Dziesiątki razy zalewałem febiego, czy ori z aso i zawsze było super a LHM zalałem 2 razy i 2 razy kicha.
wesz82 Opublikowano 21 Października 2018 Opublikowano 21 Października 2018 A widzisz mi po febim siadla pompa. Miałem zalane wpierw febi potem lhm i potem ori do jednego auta. Lhm i ori zdecydownie na yes febi niestety na nie.. Teraz zastanawiam sie nad zmiana na czerwony mineralny najwyzej magiel moze sie poddac ale to malo realne. Misiek co z tulejkami w zwrotnicy??? Ogarnales?????
Dem6nek Opublikowano 3 Listopada 2018 Opublikowano 3 Listopada 2018 Witam Tak czytam tutaj ten temat i takie mieszanie jest, że już nie wiem co lać. Posiadam Audi A4 B6 1.8T 150KM i chcę wymienić płyn wspomagania, korek jest koloru zielonego z informacją G 002 000, zdążyłem wyczytać, że można go mieszać z tym nowszym płynem G 004 000, a zaś potem, że lepiej jednak tego nie robić . Wiem już, że płyn G 002 000 to mineralny, a płyn G 004 000 to syntetyk i że głównie doradzają Febi zielony ale tu widzę wyżej kolega delikatnie odradza febi A więc co mam lać?
wesz82 Opublikowano 4 Listopada 2018 Opublikowano 4 Listopada 2018 (edytowane) Lej ori zielony jak masz metlik w glowie. https://allegro.pl/plyn-wpomagania-g004000m2-audi-seat-skoda-vw-i7509598216.html Edytowane 4 Listopada 2018 przez wesz82
Dem6nek Opublikowano 4 Listopada 2018 Opublikowano 4 Listopada 2018 2 godziny temu, wesz82 napisał: Lej ori zielony jak masz metlik w glowie. https://allegro.pl/plyn-wpomagania-g004000m2-audi-seat-skoda-vw-i7509598216.html Ale to syntetyczny ten G004000M2 A mi na korku pisze G002000 To chyba mineralny ten G002000, czy można wlać ten G004000M2 bo ten to syntetyczny zgadza się?
przem8 Opublikowano 4 Listopada 2018 Opublikowano 4 Listopada 2018 (edytowane) To zalej febi zielony mineralny. Wymieniałem zarówno w takiej a4 oraz w a3 i jest wszystko ok. A4 jeździ od takiej wymiany ponad 4 lata... Edytowane 4 Listopada 2018 przez przem8
akj123 Opublikowano 4 Listopada 2018 Opublikowano 4 Listopada 2018 Znalazłem taką informacje: Pentosin CHF11S (G002000) jest olejem syntetycznym, Pentosin CHF202 (G004000) jest również olejem syntetycznym I o co chodzi?
Dem6nek Opublikowano 4 Listopada 2018 Opublikowano 4 Listopada 2018 28 minut temu, akj123 napisał: Znalazłem taką informacje: Pentosin CHF11S (G002000) jest olejem syntetycznym, Pentosin CHF202 (G004000) jest również olejem syntetycznym I o co chodzi? ??To kolega mnie teraz całkowicie skołowam ?. Ja zaś z początku w tym temacie widziałem czyjąś wypowiedź i gdzieś na innym forum również widziałem, że ktoś pisał, że G002000 to mineralny, a G004000 to syntetyczny. Widziałem też wypowiedź, że G002000 nie jest już produkowany, że teraz tylko jest nowsza wersja tj. G004000 i śmiało można go lać. Czytałem również, że G002000 dobry jest płyn wspomagania mineralny zielony FEBI 06161, a do tych nowszych od audi a4 b5 / a4 b6 lać płyn wspomagania syntetyczny zielony FEBI 06162 tj. G004000
turzol Opublikowano 4 Listopada 2018 Opublikowano 4 Listopada 2018 Lać G004000 i nie kombinować. Taki jest zalecany przez serwis.
Dem6nek Opublikowano 4 Listopada 2018 Opublikowano 4 Listopada 2018 Właśnie pytam bo nie chcę nic kombinować tylko na korku jest napisane G002000
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się