moskal 4 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Prawdopodobnie ten silnik bede skladal od zera tylko musze doł znalezc w sensownych pieniadzach Sprawdze co w glowicach siedzi i wroci na swoje miejsce na nowych gratach :gwizdanie: bardzo mądra decyzja , z czasem sobie poskładasz pewniaka w razie "W" tez bym tak chciał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastuch 2 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 no i kolejny posiadacz 1.8t robi przesiadke na 2.7bit Gratuluje aut :good:a obys ogarnoł auto do perfekji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 że ja nie widziałem tego tematu, gratuluję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 14 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 że ja nie widziałem tego tematu, gratuluję jak ty tylko tematow o d*pach szukasz to co sie dziwisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 sory sory i fajny sprzęcik, gratuluję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosb 3 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Totalnie nic nie da ci zmiana kolektora. Osraj to nie kombinuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Totalnie nic nie da ci zmiana kolektora. Osraj to nie kombinuj mysle, ze nie osra... on ma tak jak ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosb 3 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Czyli poprawianie ktore nic nie pomoze a predzej zaszkodzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Totalnie nic nie da ci zmiana kolektora. Osraj to nie kombinuj mysle, ze nie osra... on ma tak jak ja Tylko on to zrobi swoimi ręcyma :tongue4: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosb 3 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Michal tez : panie to mi nie pasuje ( pokazuje palcem ) napraw pan! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolkov 19 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Michal tez : panie to mi nie pasuje ( pokazuje palcem ) napraw pan! :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 jakbym mial czas i warunki to tez bym sie bawil. ale az takim hardcorem nie jestem zeby np. wymienaic wahacze pod blokiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 ale az takim hardcorem nie jestem zeby np. wymienaic wahacze pod blokiem a widzisz , ja nawet amory wymieniałem pod blokiem :polew: :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 ja jestem zbyt wygodny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrogal 3 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 ale az takim hardcorem nie jestem zeby np. wymienaic wahacze pod blokiem a widzisz , ja nawet amory wymieniałem pod blokiem :polew: :polew: jak masz garaz POD BLOKIEM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 ale az takim hardcorem nie jestem zeby np. wymienaic wahacze pod blokiem a widzisz , ja nawet amory wymieniałem pod blokiem :polew: :polew: jak masz garaz POD BLOKIEM nie garaz tylko miejsce parkingowe , ale nie pod blokiem tylko w zasadzie obok bloku :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plastuch 2 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Mój brader jest takim hardcorem że wachacze wymienia młotkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 15 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Kolektor narazie zostaje, kombinuje jak sie dostac do turbin Myslalem ze 1.8T byly skladane przez male chinskie raczki ale 2.7biT to skladaly wietnamskie dziewczynki Ale najpierw silnik idzie do mycia zeby sprawdzic gdzie wycieki sa...[br]Dopisany: 15 Październik 2010, 09:22_________________________________________________AAAAA i najwazniejsze, wczoraj gadalem z kolesiem ktory mi powiedzial jak naprawic FIS opalarką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrogal 3 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 AAAAA i najwazniejsze, wczoraj gadalem z kolesiem ktory mi powiedzial jak naprawic FIS opalarką dajesz albo naprawisz alo opalisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 15 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 to jest schemat z A3 ale zasada dzialania jest ta sama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się