Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Chłopy, wymieniał Któryś z Was ramki wokół szyb w sedanie ? Mógłby mi to Któryś wyjaśnić ? Pytam ponieważ teorii już czytałem mnóstwo i wersji jest ze cztery ... :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Chłopy, wymieniał Któryś z Was ramki wokół szyb w sedanie ? Mógłby mi to Któryś wyjaśnić ? Pytam ponieważ teorii już czytałem mnóstwo i wersji jest ze cztery ... :kwasny:

Ja skończyłem wymieniać właśnie w Avancie, ale w sedanie będzie pewnie podobnie. Czyli mase roboty :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopy, wymieniał Któryś z Was ramki wokół szyb w sedanie ? Mógłby mi to Któryś wyjaśnić ? Pytam ponieważ teorii już czytałem mnóstwo i wersji jest ze cztery ... :kwasny:

sporo pracy jest, trzeba odkręcić boczki, ramki szyb, dodatkowo małe okienko z tyłu trzeba przekleić, przynajmniej w b5 tak było, pewnie w b6 się niczym nie różni :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łatwiej zdecydowanie jest przejść z czerni na chrom niż na odwrót.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łatwiej zdecydowanie jest przejść z czerni na chrom niż na odwrót.
A co to za różnica:whistling:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie chcę chrom założyć, pytanie co z szybkami (trójkątnymi) ? zostają te same ? na Forum piszą że trzeba wymieniać razem z listwami albo że do 2003 było tak a od 2003 do 04 inaczej. Kutwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łatwiej zdecydowanie jest przejść z czerni na chrom niż na odwrót.
A co to za różnica:whistling:

a taka, że do wyjęcia chromowanych listw przy szybach musisz wyjąć całe ramy okienne, żeby dostać się do klipsów, za pomocą których są przymocowane do drzwi. Innej możliwości nie ma! Jebałem się z tym kilka dni - jeden dzień na jedną listwe żeby wszystko na spokojnie zdemontować i złożyć jak fabryka.

Za to przy wrzucaniu tych listw w aucie gdzie wcześniej były czarne listwy wystarczy je wyjąć (są na wcisk nie na klipsy) i nałożyć chromowane listwy - przy czym nie używać klipsów , które są tylko po to żeby listw chromowych nikt Ci nie zajumał.

Za to w obu przypadkach trzeba roznitować listwy długie lecące na linii nadwozia i przynitować po zamianie, no i oczywiście wycinanie i klejenie szyb tylnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łatwiej zdecydowanie jest przejść z czerni na chrom niż na odwrót.
A co to za różnica:whistling:

a taka, że do wyjęcia chromowanych listw przy szybach musisz wyjąć całe ramy okienne, żeby dostać się do klipsów, za pomocą których są przymocowane do drzwi. Innej możliwości nie ma! Jebałem się z tym kilka dni - jeden dzień na jedną listwe żeby wszystko na spokojnie zdemontować i złożyć jak fabryka.

Za to przy wrzucaniu tych listw w aucie gdzie wcześniej były czarne listwy wystarczy je wyjąć (są na wcisk nie na klipsy) i nałożyć chromowane listwy - przy czym nie używać klipsów , które są tylko po to żeby listw chromowych nikt Ci nie zajumał.

Za to w obu przypadkach trzeba roznitować listwy długie lecące na linii nadwozia i przynitować po zamianie, no i oczywiście wycinanie i klejenie szyb.

:facepalm: masakra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łatwiej zdecydowanie jest przejść z czerni na chrom niż na odwrót.
A co to za różnica:whistling:

a taka, że do wyjęcia chromowanych listw przy szybach musisz wyjąć całe ramy okienne, żeby dostać się do klipsów, za pomocą których są przymocowane do drzwi. Innej możliwości nie ma! Jebałem się z tym kilka dni - jeden dzień na jedną listwe żeby wszystko na spokojnie zdemontować i złożyć jak fabryka.

Za to przy wrzucaniu tych listw w aucie gdzie wcześniej były czarne listwy wystarczy je wyjąć (są na wcisk nie na klipsy) i nałożyć chromowane listwy - przy czym nie używać klipsów , które są tylko po to żeby listw chromowych nikt Ci nie zajumał.

Za to w obu przypadkach trzeba roznitować listwy długie lecące na linii nadwozia i przynitować po zamianie, no i oczywiście wycinanie i klejenie szyb.

:facepalm: masakra

Daj spokój, tyle jebania tylko po to zeby kilka klipsów ściągnąć bo niemiecki inżynier który to projektował sobie postanowił, że chromy to towar chodliwy i dodatkowo zabezpieczyli przed kradzieżą :decayed:

SIXU trzeba zajrzeć w ETKE czy małe trójkątne szybki występowały w wersji z chromem i bez

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem po piwie więc bądź litościwy i wyjaśnij "SIXU trzeba zajrzeć w ETKE czy małe trójkątne szybki występowały w wersji z chromem i bez" :strzal:

ja też jestem po kilku i doprawdy nie wiem co jest w powyższym mało zrozumiałe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:grin:

latam moim czarnuchem juz 3 lata. chciałem polatać jeszcze rok - pomyslałem że cosik znowu zmienię i naszło mnie na chromy. paścia mam z 2004 ale szyby 2003. naczytałem cię na tymże wspaniałym Forum (za co mnie non stop opierdala moja Ania) różnych wersji wymiany tychże listewek - stąd moje pytania odnośnie wymiany jakże wspaniałych listew wokół szyb przepięknego modelu Audi w wersji A4 B6 - sedan :beer:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w piętek to każdy łoi :wink:

kto mi powie, gdzie jest rozpiska pinów wtyczki do bixów???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w piętek to każdy łoi :wink:

kto mi powie, gdzie jest rozpiska pinów wtyczki do bixów???

Wtyka 10 PIN w lampie

1 - + światła długiego i przesłonki bix

3 - silniczek (biały kabelek)

5 - + światła mijania

7 - + postojówki

9 - + kierunku

2 - silniczek (czarny przewód)

4 - silniczek (niebieski)

6 - silniczek (brązowy)

8 - masa kierunku , długich i postojówek

10 - masa świateł mijania i przesłonki bix

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio zachorowałem na lampki oświetleniowej wnętrza z nowego Forda S-maxa. Niby led, ale o super barwie jak ori xenon 4300.

Cena w ASO Forda - 300zł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam elite :hi:

Wczoraj doszly mi naklejeczki ekipy b6 zaraz biore sie za mycie autka po zimie i będzie oznakowane :decayed:

Mam jeszcze małe pytanie, bo włąsnie zakupiłem dwururke do siebie i jak zrobi sie cieplej będe rezał, mam w garazu seryjna dokładke pod zderzak od 1.8T ale tak patrze ze czasem za dobre pieniądze można dorwać sały zderzak na tył od s-line bo ludzie nie wiedza co maja, teraz pytanie czy zderzak od avanta a sedana sie różni a jak tak to czym, żebym sie nie naciał przy szukaniu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam elite :hi:

Wczoraj doszly mi naklejeczki ekipy b6 zaraz biore sie za mycie autka po zimie i będzie oznakowane :decayed:

Mam jeszcze małe pytanie, bo włąsnie zakupiłem dwururke do siebie i jak zrobi sie cieplej będe rezał, mam w garazu seryjna dokładke pod zderzak od 1.8T ale tak patrze ze czasem za dobre pieniądze można dorwać sały zderzak na tył od s-line bo ludzie nie wiedza co maja, teraz pytanie czy zderzak od avanta a sedana sie różni a jak tak to czym, żebym sie nie naciał przy szukaniu :decayed:

Marek różni sie i musisz szukać do sedana:wink: najlepiej samą dokładke aczkolwiek trafić takie cudo to..........:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...