andr3i Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 koledzy jaki polecacie spray zeby maznac w srodku czarnym na wytartym leciutko panelu
Marcino87 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Siemka Panowie i Panie Sent from my телефон
H4mm3R Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Ooooooo kierwa. :slina: chyba muszę zbierać kasę na Q:grin: Ja się w ogóle dziwię, jak w B6 można nie mieć Quattro Części 1,5tyś + trochę chęci i włala A ja się dziwię po co w aucie co ma mniej jak 200ps Quattro... Tylko większe spalanie i wykorzystuje je kilka razy w roku jak trzeba na śniegu ruszyć Na trzeźwo tej wypowiedzi nie da się skomentować Quattro się wykorzystuje co zakręt poprzez lepsze właściwości jezdne, w każdy deszczowy dzień oczywiście także, a i do wygłupów się nadaje. Wpadnięcie ośką w poślizg nie kontrolowany - ręka noga mózg na ścianie, leci jak strzała prosto, wpadnięcie Quattro w niekontrolowany.. Eee.. Sory, w Quattro każdy poślizg jest kontrolowany. Przynajmniej takie jest moje odczucie. Jeżeli skupiamy się na jeździe to nie ma niespodzianek. Owszem quattro fajna sprawa ale jak jest odpowiednia moc, żeby to jeszcze jakoś jechało w tych zakrętach. A nie AVF 131KM i Q Dobrze dobrane zawieszenie, odpowiednia guma i ośka się nie ślizga w zakrętach, chyba że BMW
Bart-S Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Ooooooo kierwa. :slina: chyba muszę zbierać kasę na Q:grin: Ja się w ogóle dziwię, jak w B6 można nie mieć Quattro Części 1,5tyś + trochę chęci i włala A ja się dziwię po co w aucie co ma mniej jak 200ps Quattro... Tylko większe spalanie i wykorzystuje je kilka razy w roku jak trzeba na śniegu ruszyć Na trzeźwo tej wypowiedzi nie da się skomentować Quattro się wykorzystuje co zakręt poprzez lepsze właściwości jezdne, w każdy deszczowy dzień oczywiście także, a i do wygłupów się nadaje. Wpadnięcie ośką w poślizg nie kontrolowany - ręka noga mózg na ścianie, leci jak strzała prosto, wpadnięcie Quattro w niekontrolowany.. Eee.. Sory, w Quattro każdy poślizg jest kontrolowany. Przynajmniej takie jest moje odczucie. Jeżeli skupiamy się na jeździe to nie ma niespodzianek. Owszem quattro fajna sprawa ale jak jest odpowiednia moc, żeby to jeszcze jakoś jechało w tych zakrętach. A nie AVF 131KM i Q Dobrze dobrane zawieszenie, odpowiednia guma i ośka się nie ślizga w zakrętach, chyba że BMW +1. Quattro to super sprawa ale potrzeby co do aut mamy różne. W aucie 130KM, z automatem do codziennej jazdy po mieście - I don't think so . Dopiero by mi zamulał
Radex121 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 No niby 130km avf to mało dla Q ... Ale jak by tak zwiększyć mocy np do 150km-170km Co o tym myślicie miało by to sens czy raczej dużej różnicy by nie było ?
H4mm3R Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 No niby 130km avf to mało dla Q ... Ale jak by tak zwiększyć mocy np do 150km-170km Co o tym myślicie miało by to sens czy raczej dużej różnicy by nie było ? Gra nie warta świeczki, co najmniej 200+ wtedy ma to jakiś sens i można się ślizgać
jozek726 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 ja mam 170km przy q i daje rade, co prawda trochę moc jeszcze podskoczy
Radex121 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Gra nie warta świeczki, co najmniej 200+ wtedy ma to jakiś sens i można się ślizgać Hmm Znajomy ma B5 1.8 T 190 km Quattro i za przeproszeniem lata to auto jak pojebane
H4mm3R Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Gra nie warta świeczki, co najmniej 200+ wtedy ma to jakiś sens i można się ślizgać Hmm Znajomy ma B5 1.8 T 190 km Quattro i za przeproszeniem lata to auto jak pojebane To są Twoje odczucia, bo masz słabsze auto polatasz jakiś czas takim autem i stwierdzisz że mało
Bieniek Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 No niby 130km avf to mało dla Q ... Ale jak by tak zwiększyć mocy np do 150km-170km Co o tym myślicie miało by to sens czy raczej dużej różnicy by nie było ? Po 2 tyg i u mnie już mało mocy:jerk:
miki Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 U mnie 220KM i juz można się slizgac :decayed: tylko na suchym szkoda opon W 4.2 i dlubnietym 2.7 musi być dopiero frajda
Radex121 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 No dobra dobra bo sie za bardzo rozpędzamy ( niektórym z forum to by nawet 300km było za mało ) xD wiadomo quattro przy 130 km muli troche auto ale przy 150-170km nie powinna być jazda bardziej płynniejsza ? Do normalnej codziennej jazdy ?
H4mm3R Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 No dobra dobra bo sie za bardzo rozpędzamy ( niektórym z forum to by nawet 300km było za mało ) xD wiadomo quattro przy 130 km muli troche auto ale przy 150-170km nie powinna być jazda bardziej płynniejsza ? Do normalnej codziennej jazdy ? Logiczne ale te 20-40km przyrostu to szału niema, tydzień może dwa i znów będzie mało a jedynie spalanie wzrośnie od upalania przez te dwa tyg.
Bart-S Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Gra nie warta świeczki, co najmniej 200+ wtedy ma to jakiś sens i można się ślizgać Hmm Znajomy ma B5 1.8 T 190 km Quattro i za przeproszeniem lata to auto jak pojebane B5 ma mniejszą masę no i bierzesz na cyngiel benzyniaka (jeszcze mniejsza waga).---------- Post dopisany at 16:36 ---------- Poprzedni post napisany at 16:35 ---------- Generalnie - nie do każdego auta Q się nadaje, i nie każdy kierowca tego potrzebuje.
jozek726 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 hamulce 300mm na tył sa z S4 ? I wchodzą tylko pod 17 felgi tak ?
H4mm3R Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 hamulce 300mm na tył sa z S4 ? I wchodzą tylko pod 17 felgi tak ? Nie. Skoro na przód wchodzi 16stka przy 320mm to czemu na tyle przy 300mm ma min. 17stka wejść. Jozef nie śpij, zwiedzaj
tomcrack27 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 ale 300 sa w esie z tylu dzozefie:decayed:
Wandej Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Jozek tylko nie mów że jednak masz u siebie 300mm z tyłu:decayed:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się