bongod 9 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Inne graty też leżały Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka 1 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Inne graty też leżały Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka [emoji106] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 A ja jak mam skladaną to glowa odpocznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Da radę Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszka 1 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 A ja jak mam skladaną to glowa odpocznie? Zależy czy jedziesz do znajomego czy gdzieś indziej [emoji12] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Nie, nie do znajomego, pozniej jeszcze musze na 14 do pracy sie wyrobic, wiec glowa musi odpocząć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ra4al 1 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 panowie czy to może mieć związek z uszkodzonym termostatem? Jak odpalę zimne auto i chwilę pojadę, climatronic ustawiony na auto i na 18st, jak zaczyna lecieć ciepłe to leci duuuuużo za ciepłe jak na 18st, dopiero po długim czasie( wskazówka płynu już dawno na 90), zaczyna lecieć takie jak przystało na 18... może to być powiązane? Auto mi się ogólnie długo nagrzewa, nie ważne czy z climą czy bez :/ W trybie auto klimatronik utrzymuje temp wewnątrz auta taką jaka jest na nim zadana, więc jeżeli masz zadane te 18* to początkowo wieje bardzo ciepłym powietrzem aby szybko nagrzać wnętrze, a później stopniowo w miarę nagrzewania się wnętrza zmniejsza temperaturę nawiewu aby utrzymać zadaną temp. Gdy masz wyłączony tryb auto wtedy z kratek nawiewu leci powietrze o takiej temperaturze jaką ustawiłeś na klimatroniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjoern 11 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Nie no to ja akurat wiem, ale to ciepłe leci tak długo, że w aucie jest gorąco na maksa, muszę wyłączyć i okno otwierać, żeby się nie ugotować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bongod 9 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Błąd nawiewu musi być jakiś ja mam dwa ale da się rozruszać klapy jeszcze raz na miesiąc Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fish3r 1 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Sprawdź czy nie ma błędów na klimatroniku, a potem nastawy podstawowe. Może coś tam się przycina... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjoern 11 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Nastawy już były robione ze dwa razy, na pewno nie działa klapka od obiegu zamkniętego, spróbuję reanimować latem ogólnie to dziś jak jechałem kawałek ~100km/h to temperatura podrosła do ~75, stanąłem na światłach i zaczęła opadać, wskazówka schodziła nierównomiernie tylko jakby lekko przeskakując, wyłączyłem klimę ruszyłem kawałek i z powrotem podrosła do okolic 75/80, do 90 chyba nie doszło zanim dojechałem na miejsce. Ogólnie wskazówka szybko się podnosi po nocy, ale zwalnia w okolicy 70 i potem już wolno bardzo idzie, a dolny wąż chłodnicy jest ciągle zimny, sprawdzany pełno razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
feniks 1 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Egr masz wyłączony?, a jak piszesz kawałek to ile km. U mnie (przy wyłączonym) po min 15 km trzyma 90 dopiero. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Zagubilem się już czy awx trzyma 90 w zimę po mieście z włączonym ogrzewaniem, czy nie. Mam trzeci termostat i zawsze tak samo. Bez ogrzewania 90 po jakiś 15km a z ledwo widać że się ruszy. Ten typ chyba tak ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 jezdzisz na auto czy econ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Na man. 18 do 20'C bez econ. Na auto to samo. Na trasie mogę i 25 walnąć i trzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes283 36 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 U mnie dochodziło do ok 70 st i wskazówka latała. Wymieniłem termostat i chyba od razu czujnik temperatury i czwarty rok jest OK. Co do klimatronika, to też mam problem na zasadzie, że przy LO wieje zimnym, a przy ustawieniu od 18 do HI specjalnej różnicy nie ma..W zimę to nie przeszkadza, ale jak na zewnatrz zrobi sie + 20 i jeszcze pada, to przy ustawionej klimie na 18 st. jest troszkę za gorąco. W dwóch innych autach mam mega różnice i czuć przyjemny chłód przy 16-18 stopniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi10612 1 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Dlatego warto szukać climstronicow od 16 stopni Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
feniks 1 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Jest różnica, jadąc 200km przez pierwsze 40 mam ustawione 18, później cały czas podnoszę aż do około 21.5°, bo najzwyczajniej zimno na 18°. To, że dmucha gorącym na początku, to norma, jak ktoś tylko w koło komina jeździ. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RicS3 1 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Panowie ile może kosztować lusterko do A4 B6 fotochrom w kolorze szarym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjoern 11 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 (edytowane) Fenika, ja mam benzynę a ty diesla SAI jest kompletne i pracuję (chyba) normalnie kawałek to na przykład 10kmów od ziomka z domu do mnie, przy temp 0 i nie było 90st, tylko gdzieś 70 pod bramą, a jak otworzyłem i wszedłem to 90 niestandardowy, na AutoDo tego to samo co Grzesiek pisze, za gorąco mi ciągle na tym 18P.S coś wam mówi nazwa termostatów VEMO? Edytowane 15 Stycznia 2016 przez bjoern Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się