MAJKI Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 Panowie, takie pytanie, może ktoś śmiga na takim zestawie. Czy fela 8,5J 18" et30 będzie mocno wystawała z przodu? Uprzedzam, że gleby nie mam, jest 64cm do rantu. Po mojemu będzie wystawała sporo, pewnie około 1cm, ale chciałbym się upewnic [emoji6] Poszedłem, zmierzyłem, powinno byc równiutko z nadkolem/błotnikiem z przodu. W b7 przy takich parametrach mialem na równo. Teraz w b6 mam 8cali et35 i dystans 17 mm żeby było na równo Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka
staniek Opublikowano 6 Lutego 2017 Opublikowano 6 Lutego 2017 (edytowane) Dzięki Kolego za potwierdzenie proszę napisz jeszcze na jakim obniżeniu jeździłeś w B7-ce, i na jakim śmigasz teraz w B6-tce (wyczuwam sporą glebę)? Nic nie przycierało? Edytowane 6 Lutego 2017 przez staniek
Wandej Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 6 godzin temu, mnaso napisał: Panowie brał ktoś termostat z alledrogo? Coś z tych linków to ori? Z tego co widzę top dobra cena http://allegro.pl/oryginal-termostat-audi-a3-a4-b5-b6-b7-1-9-2-0-tdi-i6683045323.html http://allegro.pl/termostat-audi-a4-b5-b6-b7-1-9tdi-2-0tdi-oryginal-i5965826102.html Wow mam takie po 33złStaniek powinno być ok. Paradoksalnie jeśli miałbyś glebę temat byłby jasny bo by weszło w nadkole smiało. Ja mam 8,5J ET43 i jest sporo schowane koło i z przodu i z tyłu. Miałem kiedyś łopaty RS6 ET35 9J i przy mocnej glebie koło wchodziło w nadkole. Tutaj wyjdzie podobnie
MAJKI Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 Dzięki Kolego za potwierdzenie [emoji4] proszę napisz jeszcze na jakim obniżeniu jeździłeś w B7-ce, i na jakim śmigasz teraz w B6-tce (wyczuwam sporą glebę)? Nic nie przycierało?B7 na Eibach Pro Kit a w b6 ori S line zawieszenie Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka
staniek Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 Dzięki Kolego Wandej, właśnie dlatego napisałem, że konkretnej gleby brak, koło ciągle blisko pionu
biggman Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 Ja mam Eibach Pro Kit, koło 18 8.5 ET29 i jest równo nic nie przyciera, szybciej już przytrę osłoną gdy gdzieś za szybko wjadę Zawartość dodana 4 minutes later Ps. Na zawieszeniu 1BV też nic nie tarło
3r4 Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 skoro jesteśmy przy przycieraniu, to może mi powiecie tutaj warto w takiego pancernika inwestować?http://allegro.pl/oslona-silnika-aluminiowa-alu-audi-a4-b6-b7-01-08-i6674206792.html
rrrudy25 Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 'Parkowanie na krawezniku juz nie jest problemem'[emoji23] uwielbiam te opisy z All...Moim skromnym zdanie 2mm to trochę za mało,jak juz brać to 3-4 Do pomodzonych mocowo furmanek odpada ,szczególnie latem?
C4NC3R Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 Tylko ja mam problemy z napisaniem pw? Odbiorce i temat moge uzupełnić ale tekstu wiadomości już nie ;/
KoJ@K Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Ogolnie muli teraz to forum jak uj, non stop cos mi sie wiesza, wiadomosci otwieraja mi sie bardzo dlugo/albo wcale, no i czesto jest jakas "przerwa techniczna" ... ?!
bongod Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Mi często wraca na pierwszyą stronę :/Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
3r4 Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 15 godzin temu, rrrudy25 napisał: 'Parkowanie na krawezniku juz nie jest problemem' uwielbiam te opisy z All... Moim skromnym zdanie 2mm to trochę za mało,jak juz brać to 3-4 Do pomodzonych mocowo furmanek odpada ,szczególnie latem? czyli jak, zwykła plastikowa jest lepsza czy jeżdżenie bez - bo nie rozumiem jaka jest inna opcja? Starą osłonę zostawiłem po kawałku na kilku różnych fragmentach drogi/terenu. I skoro wcześniej z plastikiem był problem to szukam alternatywy
bongod Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Nie wiem jak to się sprawuje ale w sumie pewnie jak się nie podda osłona to podda się to do czego jest przymocowana . Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
staniek Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Ori osłona według mnie jest wystarczająco mocna. Ameliniowa ma tylko taki plus, że się pognie, ale nie połamie, i chyba nie wisi tak nisko jak ori. Koledze chodziło o wentylację komory silnika w lecie w mocno pomodzonym aucie, ludzie zdejmują osłony na lato.
C4NC3R Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Ja nie zdejmowałem osłony na lato. Po owinięciu DP bandażem temp pod maską była ok. Temp oleju też w normie także tego.
KoJ@K Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Pomimo owiniętego DP tym bandażem to temp. pod machą jednak jest odczuwalnie wyższa niż w zwykłym nie porobionym AVFie, ale tak jak mówisz - wszystkie temperatury i parametry zostają w normie, tyle że pierwsze otwarcie maski daje gorącego bucha po ryju. Ja sobie nie wyobrażam jazdy bez osłony, wiecznie syf i pjer dol nik pod maską, no i w zimie znacznie dłużej się klekot nagrzewa o ile się w ogóle dogrzewa
afroo. Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 59 minut temu, KoJ@K napisał: Ja sobie nie wyobrażam jazdy bez osłony, wiecznie syf i pjer dol nik pod maską, no i w zimie znacznie dłużej się klekot nagrzewa Masz ori, czy amelinium? Zaczynam powoli poszukiwania amelinowej osłony do siebie i w sumie martwi mnie tylko to, czy otwory pasują w takich allegrowych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się