Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie opłaca się kupić roczne opony z 6.5 mm za połowę ceny rynkowej nowych?

--------------------------------------------OOOO------------------------------------------

wg mnie tak, tylko, że trzeba je wrzucić na maszynę i sprawdzić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie opłaca się kupić roczne opony z 6.5 mm za połowę ceny rynkowej nowych?

--------------------------------------------OOOO------------------------------------------

wg mnie tak, tylko, że trzeba je wrzucić na maszynę i sprawdzić ;)
+1

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie opłaca się kupić roczne opony z 6.5 mm za połowę ceny rynkowej nowych?

--------------------------------------------OOOO------------------------------------------

wg mnie tak, tylko, że trzeba je wrzucić na maszynę i sprawdzić ;)
+1

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Są narazie na felgach więc nie ma problemu :) dziex

--------------------------------------------OOOO------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie opłaca się kupić roczne opony z 6.5 mm za połowę ceny rynkowej nowych?

--------------------------------------------OOOO------------------------------------------

Wg. Michelina zaledwie 3 tygodnie użytkowana opona jest tak samo "zużyta" jak roczny leżak w magazynie... lepiej więc będzie moim zdaniem jak kupisz w dobrej cenie 2-3 letnie nieużywane leżaki, z nowym bieżnikiem :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Panowie opłaca się kupić roczne opony z 6.5 mm za połowę ceny rynkowej nowych?

Ja osobiście kupił bym nowy komplet nawet klasy budżetowej...no chyba że masz od jakiegoś znajomego i są pewne koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak od znajomka :)

--------------------------------------------OOOO------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie opłaca się kupić roczne opony z 6.5 mm za połowę ceny rynkowej nowych?

--------------------------------------------OOOO------------------------------------------

Wg. Michelina zaledwie 3 tygodnie użytkowana opona jest tak samo "zużyta" jak roczny leżak w magazynie... lepiej więc będzie moim zdaniem jak kupisz w dobrej cenie 2-3 letnie nieużywane leżaki, z nowym bieżnikiem :hi:

Według Michelina tak może być, ale nie wiadomo kto, jak i gdzie przechowywał te opony, w zeszłym roku wymieniałem 2 opony,kupiłem roczne leżaki, przejeździłem sezon i miały bicia, pytałem wulkanizatora co jest z nimi nie tak to twierdził że albo miałem pecha i był fabryczny problem albo po prostu strzeliły np. od dziury ale aż 2 sztuki ?

Dlatego w tym roku kupiłem nowe z tego roku i wolę unikać leżaków :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te opony co kupuje są z 2015 roku. Znajomy zakłada koła 18 :) na felgi ma klienta a ja biorę opony. Dziwne że 6.5 po roku zostało ale w sumie on dużo jeździ.

--------------------------------------------OOOO------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2015 czyli po sezonie ,jak za pół ceny to warto ,tym bardziej że wiesz od kogo bierzesz,nie wiem co w tym złego,ja kupiłem w zeszłym roku nowe 2015 i teraz też są po sezonie i zimę przeleżały ,tyle że dałem 2x tyle co ty zamierzasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od 10lat tylko używki kupuję, nie widzę sensu przepłacać.

Biorę Conti/pirelli/dunlop max 3letnie z co najmniej 6,5mm i co dwa sezony śmietnik. Płacę ~700 za 17/235/45 i ~500 za zimę 16/205/55. Przy mojej jeździe żadne nówki 4 sezonów by nie wytrzymały, by choć trochę mi się to opłaciło. Ale trzeba mieć sprawdzonego wulkanizatora.

Z innej beczki: wyskoczył mi komunikat o spalonej żarówce cofania, prawej. Kupiłem, założyłem i ujj wciąż świeci komunikat, wyjąłem podgiąłem blaszki, wciąż świeci. Już na necie szukam - moduł uwalony. Wyjąłem jeszcze raz żarówkę i dalej błąd, powoli nerwicy dostałem. Następnego biorę się za to znów i się okazało, że za pierwszym razem, tą samą żarówkę spaloną założyłem(nowa w koszu wylądowała) a za ostatnim razem nawet nie włożyłem żadnej :glupek2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co kupoważ uzywanych opon, tak samo jak uzywanych aut.

[emoji1] [emoji1] [emoji1]

--------------------------------------------OOOO------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może masz uszkodzony czujnik w skrzyni od wstecznego,wymień też w drugiej lampie żarówkę

Edytowane przez greg2505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież napisał ze wsadził drugi raz stara spalona żarówkę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko gra (wpierw spaloną wkładałem a później puste miejsce zostawiłem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...