jozek726 Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Artur poduszka to nie jest, przy ruszaniu jest wszystko ok, poduszka ma trochę inne objawy:wink:
patryk10015 Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 poduszki silnika z tego co pamietam mozna sprawdzic tez patrzac sie na silnik przy gaszeniu czy go nie rzuca mocno pod machą
kaju Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 poduszki silnika z tego co pamietam mozna sprawdzic tez patrzac sie na silnik przy gaszeniu czy go nie rzuca mocno pod machą Na postoju i wyłączonym silniku zapinasz czwórke, maska do góry i szarpiesz za auto przód-tył i paCZysz, czy Ci rzuca. Przy odrobinie szczęścia nawet można usłyszeć, jak któraś już ma konkret dosyć.
patryk10015 Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 poduszki silnika z tego co pamietam mozna sprawdzic tez patrzac sie na silnik przy gaszeniu czy go nie rzuca mocno pod machą Na postoju i wyłączonym silniku zapinasz czwórke, maska do góry i szarpiesz za auto przód-tył i paCZysz, czy Ci rzuca. Przy odrobinie szczęścia nawet można usłyszeć, jak któraś już ma konkret dosyć. dziwne że na biegu mi mechanik mowil ze w taki sposob mozna sprawdzic jak podalem
kaju Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 poduszki silnika z tego co pamietam mozna sprawdzic tez patrzac sie na silnik przy gaszeniu czy go nie rzuca mocno pod machą Na postoju i wyłączonym silniku zapinasz czwórke, maska do góry i szarpiesz za auto przód-tył i paCZysz, czy Ci rzuca. Przy odrobinie szczęścia nawet można usłyszeć, jak któraś już ma konkret dosyć. dziwne że na biegu mi mechanik mowil ze w taki sposob mozna sprawdzic jak podalem Też można tak, ale jak jednocześnie gasić silnik i stać przed autem z otwartą maską?
patryk10015 Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 a co to za problem poprosic kogos żeby furke zgasil
kaju Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 a co to za problem poprosic kogos żeby furke zgasil Ja tam lubię samemu czasami
jozek726 Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Który to jest wahacz nośny ? z kąt ta pewność ? Przegub chyba nie bo na skręconych kołach nie ma nic słychać :eusathink:dopiero jak przekroczę 20 km/h i przy gwałtownym skręcę kolami, dziś to usłyszałem jak chciałem ominąć szybko dziurę a nie mam radia w aucie i była totalna cisza
slo Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 Panowie mam pytanie. Podczas manewrów na parkingu przy pełnym skręcie w prawo i wolnej jeździe jest dziwne zjawisko tak jakby jedno koło było mniej skręcone od drugiego. Jade jade i co chwilę tak jakby coś przeskakuje (opona trze o podłoże). Nie potrafię tego wytlumaczyć ale jest to dziwne uczucie tak jakby koła nie były zbieżne przy pełnym skręcie w prawo. W lewo jest ok. dodam że w prawo kierownica przekręca się o cały obrót plus ok 180 i jeszcze mogę dociagnąć do ok 270 stopni. W lewo idzie pełen obrót i 180 stopni i nei da więcej. W prawo idzie mocniej skręcić. I własnie na tym pełnym skręcie występuje to dziwne przeskakiwanie przodu.. Co to może być ?
patryk10015 Opublikowano 30 Maja 2013 Opublikowano 30 Maja 2013 to zamień się z kolego może pomoże:decayed: Tylko zmiana samochodu pomaga:decayed:
dawid97531 Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Panowie mam pytanie. Podczas manewrów na parkingu przy pełnym skręcie w prawo i wolnej jeździe jest dziwne zjawisko tak jakby jedno koło było mniej skręcone od drugiego. Jade jade i co chwilę tak jakby coś przeskakuje (opona trze o podłoże). Nie potrafię tego wytlumaczyć ale jest to dziwne uczucie tak jakby koła nie były zbieżne przy pełnym skręcie w prawo. W lewo jest ok. dodam że w prawo kierownica przekręca się o cały obrót plus ok 180 i jeszcze mogę dociagnąć do ok 270 stopni. W lewo idzie pełen obrót i 180 stopni i nei da więcej. W prawo idzie mocniej skręcić. I własnie na tym pełnym skręcie występuje to dziwne przeskakiwanie przodu.. Co to może być ? mam u siebie podobne a moze to samo zjawisko ale w dwie strony dodam ze mam kpl nowe zawieszenie lempfoldera nowy gwint SS magiel po regeneracji i poduszki na amorach
miedzikos Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Ja miałem przy pełnym skrecie w prawo takie trześniecie [ coś jak by przeskoczyło] okazało się że przy obniżonym aucie drążek kierowniczy zahacza o kawałek nadkola i ono przeskakuje dając ten dzwięk,
Flyer Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Wahacz nosny. tzn? który to? Nośny to prosty
Lulek Opublikowano 31 Maja 2013 Opublikowano 31 Maja 2013 Panowie mam pytanie. Podczas manewrów na parkingu przy pełnym skręcie w prawo i wolnej jeździe jest dziwne zjawisko tak jakby jedno koło było mniej skręcone od drugiego. Jade jade i co chwilę tak jakby coś przeskakuje (opona trze o podłoże). Nie potrafię tego wytlumaczyć ale jest to dziwne uczucie tak jakby koła nie były zbieżne przy pełnym skręcie w prawo. W lewo jest ok. dodam że w prawo kierownica przekręca się o cały obrót plus ok 180 i jeszcze mogę dociagnąć do ok 270 stopni. W lewo idzie pełen obrót i 180 stopni i nei da więcej. W prawo idzie mocniej skręcić. I własnie na tym pełnym skręcie występuje to dziwne przeskakiwanie przodu.. Co to może być ? mam u siebie podobne a moze to samo zjawisko ale w dwie strony dodam ze mam kpl nowe zawieszenie lempfoldera nowy gwint SS magiel po regeneracji i poduszki na amorach Ja tak mialem jak na zime gwintem do gory pokrecilem i potem zalozylem letnie ale jeszcze nie obnizalem i tak sie dzialo, jak obnizylem objaw ustal i stwierdzilem ze juz opony od wewn. strony musialy byc bardziej zuzyte i tak sie dzialo.. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się