Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Artur poduszka to nie jest, przy ruszaniu jest wszystko ok, poduszka ma trochę inne objawy:wink:

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

poduszki silnika z tego co pamietam mozna sprawdzic tez patrzac sie na silnik przy gaszeniu czy go nie rzuca mocno pod machą

Opublikowano
poduszki silnika z tego co pamietam mozna sprawdzic tez patrzac sie na silnik przy gaszeniu czy go nie rzuca mocno pod machą

Na postoju i wyłączonym silniku zapinasz czwórke, maska do góry i szarpiesz za auto przód-tył i paCZysz, czy Ci rzuca. Przy odrobinie szczęścia nawet można usłyszeć, jak któraś już ma konkret dosyć.

Opublikowano
poduszki silnika z tego co pamietam mozna sprawdzic tez patrzac sie na silnik przy gaszeniu czy go nie rzuca mocno pod machą

Na postoju i wyłączonym silniku zapinasz czwórke, maska do góry i szarpiesz za auto przód-tył i paCZysz, czy Ci rzuca. Przy odrobinie szczęścia nawet można usłyszeć, jak któraś już ma konkret dosyć.

dziwne że na biegu mi mechanik mowil ze w taki sposob mozna sprawdzic jak podalem

Opublikowano
poduszki silnika z tego co pamietam mozna sprawdzic tez patrzac sie na silnik przy gaszeniu czy go nie rzuca mocno pod machą

Na postoju i wyłączonym silniku zapinasz czwórke, maska do góry i szarpiesz za auto przód-tył i paCZysz, czy Ci rzuca. Przy odrobinie szczęścia nawet można usłyszeć, jak któraś już ma konkret dosyć.

dziwne że na biegu mi mechanik mowil ze w taki sposob mozna sprawdzic jak podalem

Też można tak, ale jak jednocześnie gasić silnik i stać przed autem z otwartą maską? :decayed:

Opublikowano

a co to za problem poprosic kogos żeby furke zgasil

Opublikowano
a co to za problem poprosic kogos żeby furke zgasil

Ja tam lubię samemu czasami :wink:

Opublikowano

Józek to może którys przegub?? :eusathink:

Opublikowano
Wahacz nosny.

tzn? który to?

Opublikowano

Który to jest wahacz nośny ? z kąt ta pewność ? Przegub chyba nie bo na skręconych kołach nie ma nic słychać :eusathink:dopiero jak przekroczę 20 km/h i przy gwałtownym skręcę kolami, dziś to usłyszałem jak chciałem ominąć szybko dziurę a nie mam radia w aucie i była totalna cisza :whistling:

Opublikowano

Panowie mam pytanie. Podczas manewrów na parkingu przy pełnym skręcie w prawo i wolnej jeździe jest dziwne zjawisko tak jakby jedno koło było mniej skręcone od drugiego. Jade jade i co chwilę tak jakby coś przeskakuje (opona trze o podłoże). Nie potrafię tego wytlumaczyć ale jest to dziwne uczucie tak jakby koła nie były zbieżne przy pełnym skręcie w prawo. W lewo jest ok.

dodam że w prawo kierownica przekręca się o cały obrót plus ok 180 i jeszcze mogę dociagnąć do ok 270 stopni. W lewo idzie pełen obrót i 180 stopni i nei da więcej. W prawo idzie mocniej skręcić. I własnie na tym pełnym skręcie występuje to dziwne przeskakiwanie przodu..

Co to może być ?

Opublikowano

Tylko zmiana samochodu pomaga:decayed:

Opublikowano

to zamień się z kolego może pomoże:decayed:

Tylko zmiana samochodu pomaga:decayed:
Opublikowano
Panowie mam pytanie. Podczas manewrów na parkingu przy pełnym skręcie w prawo i wolnej jeździe jest dziwne zjawisko tak jakby jedno koło było mniej skręcone od drugiego. Jade jade i co chwilę tak jakby coś przeskakuje (opona trze o podłoże). Nie potrafię tego wytlumaczyć ale jest to dziwne uczucie tak jakby koła nie były zbieżne przy pełnym skręcie w prawo. W lewo jest ok.

dodam że w prawo kierownica przekręca się o cały obrót plus ok 180 i jeszcze mogę dociagnąć do ok 270 stopni. W lewo idzie pełen obrót i 180 stopni i nei da więcej. W prawo idzie mocniej skręcić. I własnie na tym pełnym skręcie występuje to dziwne przeskakiwanie przodu..

Co to może być ?

mam u siebie podobne a moze to samo zjawisko ale w dwie strony dodam ze mam kpl nowe zawieszenie lempfoldera nowy gwint SS magiel po regeneracji i poduszki na amorach
Opublikowano

Ja miałem przy pełnym skrecie w prawo takie trześniecie [ coś jak by przeskoczyło] okazało się że przy obniżonym aucie drążek kierowniczy zahacza o kawałek nadkola i ono przeskakuje dając ten dzwięk,

Opublikowano
Wahacz nosny.

tzn? który to?

Nośny to prosty

Opublikowano
Panowie mam pytanie. Podczas manewrów na parkingu przy pełnym skręcie w prawo i wolnej jeździe jest dziwne zjawisko tak jakby jedno koło było mniej skręcone od drugiego. Jade jade i co chwilę tak jakby coś przeskakuje (opona trze o podłoże). Nie potrafię tego wytlumaczyć ale jest to dziwne uczucie tak jakby koła nie były zbieżne przy pełnym skręcie w prawo. W lewo jest ok.

dodam że w prawo kierownica przekręca się o cały obrót plus ok 180 i jeszcze mogę dociagnąć do ok 270 stopni. W lewo idzie pełen obrót i 180 stopni i nei da więcej. W prawo idzie mocniej skręcić. I własnie na tym pełnym skręcie występuje to dziwne przeskakiwanie przodu..

Co to może być ?

mam u siebie podobne a moze to samo zjawisko ale w dwie strony dodam ze mam kpl nowe zawieszenie lempfoldera nowy gwint SS magiel po regeneracji i poduszki na amorach

Ja tak mialem jak na zime gwintem do gory pokrecilem i potem zalozylem letnie ale jeszcze nie obnizalem i tak sie dzialo, jak obnizylem objaw ustal i stwierdzilem ze juz opony od wewn. strony musialy byc bardziej zuzyte i tak sie dzialo..

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano
ad9bea2477cbb1a79c01d81547d633ca.png?1369918435
Opublikowano

No, już myślałem, że zapomniałeś :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...