Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ściągnij zderzak to zobaczysz szkody... Pewnie chłodnica w banan, zaczepy lamp wylamane, plastiki itd. więc 500zl to nie będzie kosztować :whistling:

Aż tak ciemny nie jestem i wiem, że 3k+ na to mi pójdzie spokojnie, tylko nie groźnie to wygląda. Skorzystam z okazji, że wydupiłem i pomodzę, ale jak wspomniałem - brak czasu - siedzę w GB, a w sarnę przywaliłem w drodze na lotnisko... :facepalm:

na kosztorys raczej dużo nie dadzą teraz się mądrzą. chyba ze wstawi do ASO na bezgotówkowe jeżeli jeszcze uznają ori graty. . a jaka firma ubezpieczeniowa

Jakie kosztorysy, jakie ASO, jaka ubezpieczalnia. Auto na francuskich blachach w dodatku z przekreślonym dowodem, ubezpieczone na "miesięczne" w Polsce. Poza tym któraś ubezpieczalnia nawet przy AC wypłaci odszkodowanie przy zayebaniu w sarne w dodatku w miejscu, gdzie stoją znaki informacyjne o tego typu "pojazdach"? :wink:

A co do szkód to wstępnie to co widać, czyli maska kompletna, zderzak pękł pod prawą lampą, prawa lampa na razie widać tylko plastik od kierunku że się "wybił", pas przedni oberwał na 100%, skoro maska się nie otwiera, chłodnice całe (auto bez żadnego "ale" dowiozło mnie jeszcze 50km na lotnisko - wycieków zero), jedynie jeden "dzyndzel" przy grilu co trzyma chłodnice klimy jest wyłamany, no ale to jest element pasa, więc pójdzie i tak do wymiany, a co dalej to się okaże, na koszta jestem przygotowany, także tego :wink:

Opublikowano
Fly - imo zawsze po ruszaniu zawiasu jechałbym chociaż sprawdzić - to tylko 50zł.

Pojadę, ale w Wawie to 100-150 zł :decayed:

No to już wiem skąd to pytanie :grin:

to teraz pytanie, czy faktycznie od zmienionej geometrii poza scinaniem opon moze wystepowac jakies bicie na kierownicy (miedzy 130-150km/h), czy to jednak efekt uwalonej poduszki silnika... ?

W stolicy inne zarobki :decayed:

no niestety, wiekszosc rzeczy tutaj kosztuje inaczej niz w mniejszych miastach, a zarobki przynajmniej w mojej branzy nie sa az tak drastycznie wyzsze jak w Krakowie, Poznaniu, czy Wroclawiu.

Opublikowano

Koledzy czy jest na forum wątek poświecony zagadnieniu ori zmieniarek AUDI, opisane modele i jakie pracuja z jakim radiem? wstawilem Concert III radyjko jest chyba z 2007r i nie wiem jakie zmieniarki beda z tych dzialaly? czy zmieniarki o takich kodach: 8E0 035 111C i 8E0 035 111D będą działały bez żadnego problemu?

Opublikowano
Koledzy czy jest na forum wątek poświecony zagadnieniu ori zmieniarek AUDI, opisane modele i jakie pracuja z jakim radiem? wstawilem Concert III radyjko jest chyba z 2007r i nie wiem jakie zmieniarki beda z tych dzialaly? czy zmieniarki o takich kodach: 8E0 035 111C i 8E0 035 111D będą działały bez żadnego problemu?

ja miałem przy CIII zmieniarkę bez literki ,D 99% pasi, C nie wiem

Opublikowano

Jaką mamy szerokość kufra po złożeniu siedzeń w Avancie ?

1m ? W tym najwęższym miejscu co są boczki otwierane (od subwoofera)

Opublikowano

chyba 1,10 ale na gumach uszczelkach jest 1m... :wink:

wymiary-audi-a4-b6-avant.jpg

Opublikowano

:siema:

Fly - imo zawsze po ruszaniu zawiasu jechałbym chociaż sprawdzić - to tylko 50zł.

Pojadę, ale w Wawie to 100-150 zł :decayed:

No to już wiem skąd to pytanie :grin:

to teraz pytanie, czy faktycznie od zmienionej geometrii poza scinaniem opon moze wystepowac jakies bicie na kierownicy (miedzy 130-150km/h), czy to jednak efekt uwalonej poduszki silnika... ?

W stolicy inne zarobki :decayed:

no niestety, wiekszosc rzeczy tutaj kosztuje inaczej niz w mniejszych miastach, a zarobki przynajmniej w mojej branzy nie sa az tak drastycznie wyzsze jak w Krakowie, Poznaniu, czy Wroclawiu.

hehe i tak Michał porównałeś do największych miast w PL :decayed:

Opublikowano
Fly - imo zawsze po ruszaniu zawiasu jechałbym chociaż sprawdzić - to tylko 50zł.

Pojadę, ale w Wawie to 100-150 zł :decayed:

No to już wiem skąd to pytanie :grin:

to teraz pytanie, czy faktycznie od zmienionej geometrii poza scinaniem opon moze wystepowac jakies bicie na kierownicy (miedzy 130-150km/h), czy to jednak efekt uwalonej poduszki silnika... ?

Ja bym obstawiał źle wywarzane felgi, albo coś na piaście. Masz dystanse na przedniej osi?

Opublikowano

130-150 i wibracje budy czasami kiery o dziwo to źle wyważony tył :whistling:

---------- Post dopisany at 10:18 ---------- Poprzedni post napisany at 10:16 ----------

ostatnio walczyłem z wibracjami między 80-100km i "winowajcą" były teflonowe dystane,zarzuciłem metalowe i jak ręką odjął :decayed:

Opublikowano
Jaką mamy szerokość kufra po złożeniu siedzeń w Avancie ?

1m ? W tym najwęższym miejscu co są boczki otwierane (od subwoofera)

Przyjmij, że mniej niż metr. Te boczki są profilowane.

W sobotę miałem ten problem gdy próbowałem wcisnąć w poprzek bagażnika szafkę podakwariową (akwarium 100x50x40 cm). Nie weszła, musiałem położyć wzdłuż bagażnika.

Opublikowano
Ja bym obstawiał źle wywarzane felgi, albo coś na piaście. Masz dystanse na przedniej osi?

No i miales racje... krzywa felga przod. Juz nie raz sie nauczylem, ze jak cos bije, to na bank kolo (felga / opona), ale u mnie bicie zaczelo sie dopiero jak zalozylem gwint, wiec ciekawostka :wink:

btw. jakie cisnienie macie w 235/35/19 ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...