grzes283 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Czym się objawiają wypalone gniazda zaworów? Strasznie mi buczy w filtrze powietrza, gdy przymknę klapę gaszącą nastaje błoga cisza........Wałek i szklanki wymienione, pompki też. Synchro źle ustawione? Spaliny gryzą, ale odpala dobrze, nie dymi i jeździ ja nalezy.
turzol Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Czym się objawiają wypalone gniazda zaworów? Strasznie mi buczy w filtrze powietrza, gdy przymknę klapę gaszącą nastaje błoga cisza........Wałek i szklanki wymienione, pompki też. Synchro źle ustawione? Spaliny gryzą, ale odpala dobrze, nie dymi i jeździ ja nalezy. Jestem swiezo po wymianie walka i popychaczy i z filtra przestalo buczec. Mialem tez objaw mocno gryzacych spalin i przy okazji wymiany walka zalozone zostaly zestawy naprawcze na pompkach (nowe oringi,grzybki i sruby regulacyjne) i pomoglo w 100 na smierdziucha.
grzes283 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 U mnie wcześniej tak, jakby dudniło, zrobiłem hydro, a teraz ewidentnie buczy. Tak, jak by przepływające spaliny, bądź powietrze to robiło. Niby jeśli nawet turbo ma zapieczone łopatki, to nie generuje takiego dzwieku. Znajomy miał podobny objaw i padło na gniazda. Tyle, że mu ciężko odpalał, dymił i czuł spadek mocy - u mnie tego nie zaobserwowałem.
turzol Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 U mnie wcześniej tak, jakby dudniło, zrobiłem hydro, a teraz ewidentnie buczy. Tak, jak by przepływające spaliny, bądź powietrze to robiło. Niby jeśli nawet turbo ma zapieczone łopatki, to nie generuje takiego dzwieku. Znajomy miał podobny objaw i padło na gniazda. Tyle, że mu ciężko odpalał, dymił i czuł spadek mocy - u mnie tego nie zaobserwowałem.Mozesz sprawdzic jeszcze rure wylotowa dochodzacej do puchy filtra, ktorej koniec jest pod lewym nadkolem. Musi byc sztywno osadzona a poza tym gumowy kolniez na styku z pucha nie moze byc rozerwany.
grzes283 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Dzięki będę szukał. Ostatecznie pozostaje zmierzenie ciśnienia. Tylko dziwi mnie fakt, że auto poza tym jest sprawne i nic niepokojącego nie zaobserwowałem. Jeżdzi, spala i odpala jak należy....ehh tyle kasy wyebane i co chwila coś nowego Jeśli zawory, to opłaca się to robić? Kiedyś słyszałem, że gra nie warta świeczki, lepiej dołozyć do innego, oczywiście sprawdzonego bloku
tomcrack27 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 yo a ty spac nie mozesz ??!! . Ja w porównaniu do ciebie chodzę do pracy?
kajzera Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 yo a ty spac nie mozesz ??!! . Ja w porównaniu do ciebie chodzę do pracy hahahaha byś popracowal a nie tylko chodzisz do tej pracy
Marynarz____ Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 ja dałem mechanizm do zakładu zajmującego się naprawą takich rzeczy i produkcją nierdzewnych stalowych linek- od 4 lat mam spokój.
Miszka82 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 nie potrzebuje ktoś lewych listw/listew S4 ja chętnie przygarnę prawe http://a4-klub.pl/index.php?/topic/284310-listwy-s4/
serfin Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 3cdni wolnego od dzis takze ten tego wszystkim smacznego i na zdrowije
Miszka82 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 dobrze zmrożona, jak olej w silniku zimą
serfin Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Jooo 2 dni w zamrazarce dojrzewala, komu kaszanaeczka? [emoji12]
feniks Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Wstawać Śpiochy i w drogę, 320 trzeba dotrzeć Wysłane z mojego GT-I9070
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się